2008-08-10, 18:02
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Varför känns det som om min trevliga kommentar har blivit helt nedpattad av hängpattemaffian?

Visst fick antagligen Linda hjälp - vi såg ju det på korten att hon inte satt ensam och planerade! Och så kan ju knappast hon ha valsat till Lino och *hoppats* att hon ska få VIP med gratis champis och vodkadrinkar? Eller?

Det har jag iiiiingen aning om varför du känner så!

Nänä, det var planerat. Hon skrev ju att hon hade haft åtta vänner med sig eller hur många det nu var...
.
2008-08-10, 18:05
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Det är jättekonstigt att det inte ingår hjälm tycker jag. Dåligt, borde vara en självklarhet att det erbjuds om sen någon vill tacka nej är väl upp till dem då men det ska ingå.
.
`
Vet inte varför det är så,men som stockholmare skulle jag aldrig cykla i trafiken utan hjälm. Här ser man föräldrar komma cyklande som blådårar med sina barn.Barnen har hjälm men tönten som "kör"...nope!

Folk påstår att deras frisyr blir förstörd med hjälm...gissa hur förstörd frisyren blir om skallen träffar asfalten?
Visserligen påstår folk att en skönhet klär i allt,men jag vill faktiskt påstå att ingen är snygg i respirator!

Och om skallen spricker så att hjärnsubstansen stänker över asfalten,vem tänder på snyggingen då...en nekrofil?
2008-08-10, 18:08
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Varför känns det som om min trevliga kommentar har blivit helt nedpattad av hängpattemaffian?

Visst fick antagligen Linda hjälp - vi såg ju det på korten att hon inte satt ensam och planerade! Och så kan ju knappast hon ha valsat till Lino och *hoppats* att hon ska få VIP med gratis champis och vodkadrinkar? Eller?

Lido fick gratis reklam till ett värde av cirkus 150 000-200 000:-
Linda fick vara med som "vip" och dessutom fått det dokumenterat!

Men Lindas egna ord:"50/50,alla tjänar på det!"
2008-08-10, 18:08
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
`
Vet inte varför det är så,men som stockholmare skulle jag aldrig cykla i trafiken utan hjälm. Här ser man föräldrar komma cyklande som blådårar med sina barn.Barnen har hjälm men tönten som "kör"...nope!

Folk påstår att deras frisyr blir förstörd med hjälm...gissa hur förstörd frisyren blir om skallen träffar asfalten?
Visserligen påstår folk att en skönhet klär i allt,men jag vill faktiskt påstå att ingen är snygg i respirator!

Och om skallen spricker så att hjärnsubstansen stänker över asfalten,vem tänder på snyggingen då...en nekrofil?

Det är likadant här. Farligt utan hjälm och föräldrar skjutsar sina hjälmförsedda barn men själv fladdrar håret i vinden på dem som har ansvaret.

Kunde inte sagt det bättre själv förövrigt! Hoppas detta läses av vuxna och att de tänker ett varv extra nästa ggn de ska ut och cykla!
.
2008-08-10, 18:11
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Exakt hennes stuk...varjefall som jag uppfattar henne!

Offt: Har fått en ny mobil idag. Vad är edge-nät för nåt?
.

Ja du.....jag är lika bra på "edge-nät",som Linda är på stockholmskulturen!

Finns säkert någon duktig person här,som vet exakt vad detta edge är bra för!
2008-08-10, 18:13
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Ja du.....jag är lika bra på "edge-nät",som Linda är på stockholmskulturen!

Finns säkert någon duktig person här,som vet exakt vad detta edge är bra för!

Haha, ni är bätte än mig varjefall. Hihi kanske ska fråga i Farmors blogg?

Hoppas det, därför jag slängde in det lite försiktigt...vill veta om det är nåt som är värt att jag engagerar mig i ens.
.
2008-08-10, 18:18
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1?:

Massor av bilder i inlägget! Jag tror hon tror att mentor Alex börjar bli attraherad.
.
2008-08-10, 18:48
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Massor av bilder i inlägget! Jag tror hon tror att mentor Alex börjar bli attraherad.

Det där KRÄVER en "if they mated"
2008-08-10, 19:16
Medlem
Fan... är inte Linda kändis?

Kändisarna sex- mobbas på nätet
”Jag stod inte ut” Mi Ridell fick råa kommentarer om sina bröst.
”Om man vill synas finns det människor som utnyttjar det” Basshunters sexbilder las ut på nätet.
”Otrohetsryktet gjorde mig mest förbannad” Kändiskapet har gjort Denise Lopez försiktig.
Dödshot, sexterror och fejkade samlagsbilder – många svenska stjärnor drabbade.

Källa: http://www.aftonbladet.se/
2008-08-10, 19:36
Bannlyst
Nope linda är inte kändis inte ens på pride

Hon fick ju inte vara backstage på pride där dom sålde billigt sprit och där alla andra kändisar fick vara med
läste detta i kicks bilagan
och om jag inte tar helt fel var det därifrån som Linda blev utkastad från

Så det är nog bara en klick bögar som gillar linda , resten tycker som vi andra
2008-08-10, 19:45
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Kändisarna sex- mobbas på nätet
”Jag stod inte ut” Mi Ridell fick råa kommentarer om sina bröst.
”Om man vill synas finns det människor som utnyttjar det” Basshunters sexbilder las ut på nätet.
”Otrohetsryktet gjorde mig mest förbannad” Kändiskapet har gjort Denise Lopez försiktig.
Dödshot, sexterror och fejkade samlagsbilder – många svenska stjärnor drabbade.

Källa: http://www.aftonbladet.se/

Guuuuuuuuuuud. Dessa spån skulle VERKLIGEN få moralpanik om de slog internationellt.
2008-08-10, 19:47
Medlem
Tolvans avatar
Jag har en bögpolare som är väldigt trött på att Linda försöker marknadsföra sig som bögarnas vän. Hon är enligt honnom möjligen fjollbögarnas vän, men det är tveksamt. Hon ger bögarna dålig publicitet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in