2008-08-03, 07:56
Medlem
My name is Earls avatar
Hur gick det egentligen med tränings/matprogrammet hon startade en namninsamling för att få göra?
Dog det ut fullständigt som alla hennes andra projekt?
2008-08-03, 09:12
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Skön intervju från Expressen.

"När dottern fyllt sex år bröt Linda upp från sonen Kevins pappa och flyttade till Stockholm. Hon lämnade kvar sin dotter och lät pappan ta hela vårdaden. Nu började Linda leva ut sin flickdröm i barerna kring Stureplan."

"Du klarar inte av sanningen Linda, säger han. Och han har rätt." Självinsikt är ju bra. Men rätt värdelöst när man inte försöker bli starkare i sig själv och slutar söka uppmärksamhet från massorna.

"Jag tog alla jobb jag kunde, jag såg ju hur lätt det var att tjäna pengar. Jag körde bara på, tänkte inte på annat än att leva kändisliv, det var ju mitt drömliv. Barnen hamnade utanför." Konstig människa, vem skaffar 2 barn när man vill leva kändisliv med bratsen på stureplan? Hon borde ju haft förutsättningarna redan då, om inte ännu bättre. Men istället väljer hon att skaffa barn som hon sen övergiver.

"Linda Rosings dröm som liten flicka var att få vara med i HäntExtra. Att få åka till Stockholm och kanske få en skymt av Jannike Björling. Café Opera var för henne himmelriket." Jupp jupp det ska börjas i tid, hänt extra minsann. Drömmen har slagit in.

"Den lille blåögde lintotten är en av två anledningar till att Linda vill förändra sitt liv. Hon har bestämt sig för att sluta vika ut sig." Nej, hon har bestämt sig för att inte vika ut sig mot betalning, gratis går bra.

Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-08-03 kl. 09:14.
2008-08-03, 09:34
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Skön intervju från Expressen.

"När dottern fyllt sex år bröt Linda upp från sonen Kevins pappa och flyttade till Stockholm. Hon lämnade kvar sin dotter och lät pappan ta hela vårdaden. Nu började Linda leva ut sin flickdröm i barerna kring Stureplan."

"Du klarar inte av sanningen Linda, säger han. Och han har rätt." Självinsikt är ju bra. Men rätt värdelöst när man inte försöker bli starkare i sig själv och slutar söka uppmärksamhet från massorna.

"Jag tog alla jobb jag kunde, jag såg ju hur lätt det var att tjäna pengar. Jag körde bara på, tänkte inte på annat än att leva kändisliv, det var ju mitt drömliv. Barnen hamnade utanför." Konstig människa, vem skaffar 2 barn när man vill leva kändisliv med bratsen på stureplan? Hon borde ju haft förutsättningarna redan då, om inte ännu bättre. Men istället väljer hon att skaffa barn som hon sen övergiver.

"Linda Rosings dröm som liten flicka var att få vara med i HäntExtra. Att få åka till Stockholm och kanske få en skymt av Jannike Björling. Café Opera var för henne himmelriket." Jupp jupp det ska börjas i tid, hänt extra minsann. Drömmen har slagit in.

"Den lille blåögde lintotten är en av två anledningar till att Linda vill förändra sitt liv. Hon har bestämt sig för att sluta vika ut sig." Nej, hon har bestämt sig för att inte vika ut sig mot betalning, gratis går bra.

Artikeln är tre år gammal!
Men - visar å andra sidan att det inte är mycket som ändrats under de tre åren.
2008-08-03, 09:37
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil

jaaa jag vet Men jag tycker den passar så bra in nu med.
2008-08-03, 10:45
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Myggnätet med vissna blommor på.....gav en minnesbild av hawaiifesten från bb-03.

Och endast en person utan smak,stil och finess kan kalla det där myggnätet för "snygg klänning"!

Nåväl!
Nu har jag läst mig till varför Markus Fagertjosan blev ihopföst med FaggHaggan!

Det var tidningen "Nöjesguiden"(är inte det en sådan där gratistidning som man snor åt sig för att smula ner i kattlådan?) som tydligen hade en tävling om vem som var roligast!
Det som jag tyckte var roligt,var att Dominika hade blivit tillfrågad först!

Men hon hade undanbett sig denna tävling med det beskedet,att mot henne hade inte Linda en chans!

Stod i expressen fredag!

I samma tidning fanns ytterligare FaggHagga med,och nu med en artikel om hur hon höll sig i så bra form!

Jodå! Varje vardag så powerwalkade hon i 1,5 timme.Vid hemkomst så gällde 3 x 60 situps!
Helger endast motion så då blev det 1 tim löpband per dag.

Sedan var det juh gym! 3-4 ggr/v.

Och maten då?

Där gällde det mycket protein,såsom kyckling och grönsaker!

När hon styrketränade så åt hon även kolhydrater,och helgerna så gällde bara proteiner och grönsaker.

Hon höjde även sushi till skyarna som den perfekta lunchmaten,för då fick man i sig både kolhydrater och protein-samtidigt!

Så,mina kära medmänniskor,har all denna idoga träning blivit noterad i bloggen?

Åh, Hawaii-festen..."tycker du ja är schnygg? Säg att jag är schnygg!" Ivrigt frågandes medans hon snudd på har samlag med strippålen.

Är osäker på om jag fattar. Ville Nöjesguiden veta vem som var roligast av Markus och Farmor och därför föste ihop dem? Fick Markus platsen istället för Dominika eller var det Linda? Vem VAR roligast?

Nä, jag trodde hon hade slutat träna tillförmån för tvättstugepromenader och high tec-forskning om tvättmaskiner.
.
2008-08-03, 10:49
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jag vet....jag ÄR patetisk...en kvinna utan liv...en strandad val......en sorglig skepnad utan moral....men,men,men........

Kolla vad jag hitta!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Linda_Rosing

Den var rätt väl uppdaterad får jag säga men Mae, det är inte du som är patetisk. Läs länken en gång till så vet du vem som är det!
.
2008-08-03, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Hur gick det, överlevde du länken som quanto gav dig?
.

Nu förstår jag inte ens vad du pratar om... Vadå, länk?
Förövrigt så är jag lite trött nu.. Vaknade tidigt med mardrömmar..
2008-08-03, 10:51
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Määä nu måste jag skriva, vad i helvete hade hon på sig ett myggnät med lite plastblommor från ÖoB. Jag trodde att hon skulle ha minst en designerklänning typ Oscar De La Renta.Och löshåret, löshåret hade hon köpt det direkt av tillverkarna till barbiehåret eller. Nä nä hon är tammefan inte lik Silvstedt eller Pamela, hon är en transa som är vindögd med för stora pattar. Nu har jag hetsat upp mig så mycket, att det är dax att röka en cigg. Så nu tar jag mina härliga hängpattar och går ut på balkongen.

Hängpatte-Pride!!
.
2008-08-03, 10:53
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Nu förstår jag inte ens vad du pratar om... Vadå, länk?
Förövrigt så är jag lite trött nu.. Vaknade tidigt med mardrömmar..

What happens in fylla stays in fylla?!

Jag undrar om inte Quanto kom på medicinen mot mardrömmar. Se på skräckfilm! Vad tror du om det?
.
2008-08-03, 10:55
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Hur gick det egentligen med tränings/matprogrammet hon startade en namninsamling för att få göra?
Dog det ut fullständigt som alla hennes andra projekt?

Värmen tog hårt på mig tydligen för din fråga skapade värsta haksläppet. Menar du allvar, startade hon en namninsamling för att få göra sånt program..?
.
2008-08-03, 10:56
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil

Passar helt klart lika bra idag och det är tragiskt att det inte hänt mer...
.
2008-08-03, 11:02
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken

Värmen tog hårt på mig tydligen för din fråga skapade värsta haksläppet. Menar du allvar, startade hon en namninsamling för att få göra sånt program..?
.

Ja, jag kommer ihåg att hon nämnde det i bloggen, att alla som tyckte hon skulle ha ett sånt TVprogram skulle skriva det i ett mail och skicka till henne, så hon kunne visa upp alla dessa namn för nån kanal.
Visst låter det som en seriös namninsamling?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in