2008-09-10, 15:25
  #5245
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1294736/darfor-maste-big-bang-maskinen-stoppas

Nytt kvällstidningsord också Big-Bang maskinen......

Jaså det.....

Herregud,det där har jag läst om sedan det startade!

Varför forskare NU får tuppjuck när de har haft nästintill 20 år på sig att klaga,tycker jag mest tyder på att vissa forskare är sotis på att de själva inte fick vara med!

Och att folk nu tror att jorden ska gå under....

Med tanke på folks enorma självcentrering så är jag mest förvånad över att en sådan som Linda och hennes dotter överhuvudtaget blickar ut från sig själva och blir skrajsna för detta!

Men visst är det skrämmande för Linda med sidovagn....att jobba så hårt för att få bli medias runkobjekt för att helt plötsligt förångas i ett svart hål....
2008-09-10, 16:35
  #5246
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Jaså det.....

Herregud,det där har jag läst om sedan det startade!

Varför forskare NU får tuppjuck när de har haft nästintill 20 år på sig att klaga,tycker jag mest tyder på att vissa forskare är sotis på att de själva inte fick vara med!

Och att folk nu tror att jorden ska gå under....

Med tanke på folks enorma självcentrering så är jag mest förvånad över att en sådan som Linda och hennes dotter överhuvudtaget blickar ut från sig själva och blir skrajsna för detta!

Men visst är det skrämmande för Linda med sidovagn....att jobba så hårt för att få bli medias runkobjekt för att helt plötsligt förångas i ett svart hål....
Det där är väl överdrivet och en typisk tidningsANKA precis som vanligt. De har förmodligen aktivt letat fram någon som är kritisk och sedan några som är rädda. Inget nytt i Ankeborg med andra ord.
2008-09-10, 18:17
  #5247
Bannlyst
Skulle inte Linda vara med på Adaktusson idag på tv8? Nåt inför sverige matchen? Nån som såg det?
2008-09-10, 19:48
  #5248
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Skulle inte Linda vara med på Adaktusson idag på tv8? Nåt inför sverige matchen? Nån som såg det?

Oj, var det idag? Nope, jag missade det. Jag vill ha referat!
.
2008-09-10, 19:51
  #5249
Medlem
William Hainess avatar
Nej, jag såg det inte, men imorgon så kommer vi få reda på något "jätte hemlit tiihiii" på hennes blogg! Jag är. Så. Spänd.

Jag kanske behöver onanera lite nu för att lätta på min spänning.
2008-09-10, 19:56
  #5250
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Nej, jag såg det inte, men imorgon så kommer vi få reda på något "jätte hemlit tiihiii" på hennes blogg! Jag är. Så. Spänd.

Jag kanske behöver onanera lite nu för att lätta på min spänning.



Ta du och lätta på spänningarna så du kan förmå dig att gå in i hennes blogg i morgon och sen berätta för oss vad det var som var så "jätte hemlit"
.
2008-09-10, 20:00
  #5251
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Skulle inte Linda vara med på Adaktusson idag på tv8? Nåt inför sverige matchen? Nån som såg det?

Linda fick nog sjuk skriva sig för att hon trodde att jorden skulle rämna!
2008-09-10, 21:06
  #5252
Bannlyst
Fan jag har gått in på Lindas blogg flera ggr den här veckan, känns som att jag borde få betalt.
2008-09-10, 21:09
  #5253
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Fan jag har gått in på Lindas blogg flera ggr den här veckan, känns som att jag borde få betalt.

Och inget av de besöken har genererat ett inlägg här i tråden? Är hon SÅ tråkig numera? Du kanske ska gå med i bojkottarmaffian?
.
2008-09-10, 21:13
  #5254
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Och inget av de besöken har genererat ett inlägg här i tråden? Är hon SÅ tråkig numera? Du kanske ska gå med i bojkottarmaffian?
.
Nja, det var ju det dära om jordens undergång. Sen skulle hon på bio med ingen mindre än frisör bobby. Inget nytt alltså, men imorn skulle vi ju få reda på en jättehemlis. Fan kommer nog inte kunna somna inatt, är så förväntansfull.
2008-09-10, 21:19
  #5255
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Nja, det var ju det dära om jordens undergång. Sen skulle hon på bio med ingen mindre än frisör bobby. Inget nytt alltså, men imorn skulle vi ju få reda på en jättehemlis. Fan kommer nog inte kunna somna inatt, är så förväntansfull.

Åhhh, bio med kära Bobby. Det var ingen premiärvisning då så de råkar vara där samtidigt utan de ska gå på bio ihop?

Spänningen är olidlig...du, det är nästan som natten mot julafton när man var ett litet barn. Jag hoppas hemlisen är i paritet med känslan hon nu frambringat...tvivlar tyvärr. Blir väl nåt om nån liten intervju i en tidning.
.
2008-09-10, 22:58
  #5256
Medlem
TV 8 Adaktusson

Jag såg det!
Det var en kort reklamfilm där Adaktusson gick runt och ringde på "kändisars" dörrar för att kontrollera om de hade TV 8 på kanal 8 på sin TV.
Linda var en av fem men hon hade inte en aning om hur TVn fungerade....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in