Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Nja, det var ju det dära om jordens undergång. Sen skulle hon på bio med ingen mindre än frisör bobby. Inget nytt alltså, men imorn skulle vi ju få reda på en jättehemlis. Fan kommer nog inte kunna somna inatt, är så förväntansfull.
Åhhh, bio med kära Bobby. Det var ingen premiärvisning då så de råkar vara där samtidigt utan de ska gå på bio ihop?
Spänningen är olidlig...du, det är nästan som natten mot julafton när man var ett litet barn.

Jag hoppas hemlisen är i paritet med känslan hon nu frambringat...tvivlar tyvärr. Blir väl nåt om nån liten intervju i en tidning.
.