2008-08-20, 08:57
Medlem
rogerks avatar
Jag brukade gå på dessa gala-permiärer en period när jag var ihop med tjej som jobbade på filmbolag. På de stoooora filmpermiärerna brukar det vara en handfull fotografer(ca 4-6 st + assistenter) . Jag har sett många kändisar mena aldrig Linda.
Man brukar bjuda in kändisar som har nån form av anknytning till filmen. Till Tex Day after Tomorrow så var det nog bland annat ca 10 TV-meterologer och Ola Skinnarmo inbjudna.

En cafe-invining med en en hel drös fotografer?? Problemet med Linda e att hon verkar finna allt i sthlm stort o pampigt o tror att vi andra inte har nån uppfattning o går på allt som skrivs. Eller rättare sagt hon vill tro...
Senast redigerad av rogerk 2008-08-20 kl. 09:00.
2008-08-20, 12:09
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Man ska ju skriv som man talar. Hon kanske pratat med bara korta "kmma-uppehåll".

Minns när vi hade komma-undervisning i mellanstadiet(?) o läraren sade att vi skulle ha komma när det var ett kort "andningsuppehåll". Klassen "ljus" hade kommatecken överallt o läraren frågade då om han hade andningssvårigheter.

Om kommatecken betyder andningssvårigheter måste väl vår Anka lida av ihärdiga andningsuppehåll? Med tanke på att hon sätter punkter överallt???
2008-08-20, 12:36
Medlem
Filmpremiärer är väl det minst prestigefyllda "kändisfesterna". Som rogerk påpekade, mycket folk med anknytning och sen en väldigt massa press och "kändisar" från listornas botten.
Beror väl på att riktigt kända personer inte orkar masa sig iväg till något så simpelt som en biopremiär, där allt man får är en påse godis och en biobiljett.
Linda verkar bara bli bjuden på sånt som går genom Hanky (som väl blir inbjudna på någon sorts presskvotering) eller udda spektakel som hon sen inte vågar gå på.
Men jag kommer inte ihåg om hon någonsin varit på A-listan? Verkar på något sätt inte troligt...
2008-08-20, 13:15
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag lyssnade av nån anledning på MIx Megapol i våras (brukar inte göra det, då jag hatar alla där); men då sa kommenterade Schulman att ankan hadde sagt att hon hadde varit på en öppning av en uteservering, och att det hadde kryllat med fotografer som alla ropade på henne och ville fota; men enligt Schulman hadde bara varit 2-3 trötta halvgamla fotografer på plats, som inte brydde sig speciellt mycket.
Jag kommer ihåg när hon skrev om det och jag reflekterade över att det var märkligt att det inte fanns en massa bilder från den premiären ute i tidningarna och på nätet om det nu var sant.

Frågan är om hon medvetet ljuger för sig själv och läsarna eller om det i hennes mentala värld var en massa fotografer som ropade på henne.
Senast redigerad av Tolvan 2008-08-20 kl. 13:26.
2008-08-20, 13:34
Medlem
MaeWests avatar
Frk Botox och Kalle Anka på invigning!

http://www.hanky.se/image/838/9678?1=0&co_id=300

Glöm inte att backa till 27:an där Frk Botox,Pimp Erwik och Kalle Anka ser lagom "hippa" ut. Frk Botox bär dagen till ära en svart sopsäck!!
*hur hon kunde få en inbjudan till Guldknappen är för mig en gåta,då Pimp himself gick med en annan kvinna och inte nämde Ankan med ett ord i sin blogg*
Senast redigerad av MaeWest 2008-08-20 kl. 13:40.
2008-08-20, 16:14
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Glöm inte att backa till 27:an där Frk Botox,Pimp Erwik och Kalle Anka ser lagom "hippa" ut. Frk Botox bär dagen till ära en svart sopsäck!!
*hur hon kunde få en inbjudan till Guldknappen är för mig en gåta,då Pimp himself gick med en annan kvinna och inte nämde Ankan med ett ord i sin blogg*

27:an var ju lite rolig. En massa putande med läppar, Erwik ser ut att hålla Farmor på benen medans hon lutar sig mot Bobby och han tuttar - vilka tuttar?!

Jag tror att den enorma vänskapen mellan Farmor och alla är väldigt ensidig. De andra är nog mer kompisar/bekanta/kollegor med henne.
.
2008-08-20, 17:31
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

hahha! 27:an var ju rolig, killen till vänster hade ju snygga bröst ser det ut som
2008-08-20, 17:34
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/3a43506c-6c3e-40c7-80d0-dabc2c33a38c.jpg

Jag har länge irriterat mig på glajjorna som ankan envisas med att ha. Typiska brillor för kändisar som inte vill bli igenkända Till råga på allt e dom asfula men jag undrar: Hur fan kunde ankan känna sig så pass nöjd med bilden att hon postade den offentligt?

jag menar...herreguuuuud.

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/1938a8d4-4263-4f33-baf7-3c20bca44106.jpg
Senast redigerad av ThisIsTheZodiac 2008-08-20 kl. 18:33.
2008-08-20, 17:36
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/3a43506c-6c3e-40c7-80d0-dabc2c33a38c.jpg

Jag har länge irriterat mig på glajjorna som ankan envisas med att ha. Typiska brillor för kändisar som inte vill bli igenkända Till råga på allt e dom asfula men jag undrar: Hur fan kunde ankan känna sig så pass nöjd med bilden att hon postade den offentligt?

Faaan det är ju där mina skyddsglasögon är!! Som jag har letat....
2008-08-20, 17:41
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Och allvarligt talat, vem går runt med solglajjor i skogen när man tränar.....
2008-08-20, 18:24
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Hon försöker väl se ut som den där ödlan Diana i serien "V"?
2008-08-20, 18:29
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Och allvarligt talat, vem går runt med solglajjor i skogen när man tränar.....

Frk Botox som tror att svampplockare bryr sig om en anka med insektsögon!

Hon påminner om humlan...om humlan visste att den egentligen inte kunde flyga,så hade den störtat!
Linda inser inte att de flesta ser henne som ett skämt,för då hade hon stängt bloggen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in