2007-09-03, 06:06
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
vettefan om detta redan postats, läste det idag på tåget. mycket kul läsning! det bästa var när hon förklarade att det där med att hon skulle göra porr bara var ironi.

http://www.nojesguiden.se/ovrigt/14688

Tack för gott skratt, underbar intervju!
.
2007-09-03, 11:04
Bannlyst
Ja den var en kul intervju i Nöjesguiden.
2007-09-03, 11:26
Medlem
Citat:
vettefan om detta redan postats, läste det idag på tåget. mycket kul läsning! det bästa var när hon förklarade att det där med att hon skulle göra porr bara var ironi.

alla flickors dröm är väl att vara snyggast eller sexigast.

2007-09-03, 11:36
Medlem
snackade lite me linda på snapps i lördags. hon var trevlig men såg ut som stryk
2007-09-03, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Marple
alla flickors dröm är väl att vara snyggast eller sexigast.

är inte det där en skämtartikel, är den helt på riktigt??? trodde faktiskt att det var ett skämt..
2007-09-03, 13:06
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:

Citat:
Säg tre saker de flesta inte vet om dig.
— Jag är gammal elitgymnast! Det räcker så.
Här har vi förmodligen en ny liten lögn. Kollade www.gymnastik.se, men de hade bara resultat fr o m 2000 publicerade. Kan de va så att hon tror att skolgympan var elitidrott?
2007-09-03, 13:46
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Här har vi förmodligen en ny liten lögn. Kollade www.gymnastik.se, men de hade bara resultat fr o m 2000 publicerade. Kan de va så att hon tror att skolgympan var elitidrott?
men hon har väl haft annat efternamn tidigare?? Kollade du på namnet?
2007-09-03, 14:20
Medlem
fluffiss avatar
Otroligt rolig intervju i Nöjesguiden!

Hon ska bli ekonomiskt oberoende innan 40 men har samtidigt inte tjänat så mycket som när hon var 21 år och jobbade som städledare

Hon får nog snabba på att dra in kulor nu i så fall.

"I Bangladesh skulle du klara dig på 70 kronor i veckan."

”Alea iacta est”? Dubbel

Citat:
Ursprungligen postat av S.S
är inte det där en skämtartikel, är den helt på riktigt??? trodde faktiskt att det var ett skämt..

Den är på riktigt. Nöjeguiden har i varje utgåva en intervju allra sist i tidningen där den glada figuren ställer snälla frågor och den sura ställer lite mindre inställsamma frågor till intervjupersonen.
2007-09-03, 14:24
Medlem
Andrees avatar
Vad skulle det stå på din gravsten?
— ”Hon kom, hon gick, hon segrade”... det finns ett ordspråk... vad heter det? (inte hon kom, hon såg hon segrade)

”Alea iacta est”?
— Ja, precis.

HAHAHAHAHAHHAHA
2007-09-03, 16:37
Medlem
omniscientias avatar
Citat:
Vad skulle det stå på din gravsten?
— ”Hon kom, hon gick, hon segrade”... det finns ett ordspråk... vad heter det?

”Alea iacta est”?
— Ja, precis.

Jag skulle annars vilja tipsa Bionda om att sluta spela tärning och istället välja:
"Propria laus sordet"
Egensmicker luktar illa
2007-09-03, 16:38
Medlem
scorzenyno1s avatar
"Vilket vanligt jobb skulle du kunna tänka dig?
— Det där har jag tänkt på så jävla länge! Jag tror att jag skulle ta städjobb, där jag fick städa själv. Jag älskar att städa, det är min passion. Städa stora varuhus där jag får köra min stora maskin på nätterna. Först moppar man hela butiken, sedan får man sätta sig på maskinen och köra. Det är så jävla kul!"

Men hallå!
Vad är detta för en ambition för en brud som skall jobba ihop massor med miljoner under 8 års tid.
Hon är 32 år idag och skall enligt egen utsago vara ekonomiskt oberoende när hon fyller 40 och snackar om lokalvård som drömjobb.
Apropå frågan så förstår jag inte meningen med att dela upp jobb i vanliga och något annat, vad skulle det andra vara isåfall?
Jobb är jobb, du erbjuder en tjänst som någon betalar för punkt slut.
Jag tror Linda kan gå iland med sin ambition med att vara ekonomiskt oberoende vid 40 om hon drar ner till Dubai och låter dessa multimiljardärer till oljeshejker få smaka på hennes silikonpumpade kropp för en nätt avgift.
2007-09-03, 16:51
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omniscientia
Jag skulle annars vilja tipsa Bionda om att sluta spela tärning och istället välja:
"Propria laus sordet"
Egensmicker luktar illa

Hade intervjuaren sagt det istället så hade svaret varit detsamma: "Ja, precis!"

.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in