2008-04-07, 16:39
  #1645
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av condor
Inte gjort några skandaler? Förutom att knulla i tv, snorta kokain, skriva kontrakt med Berth Milton och vända kappan femtioelva gånger?
Her mother must be so proud.

och du lever enbart i det förflutna va
hur vore det om man kan förlåta en människa när den visat förbättring
när var Linda sist med i tidningen via en skandal?
2008-04-07, 16:51
  #1646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
och du lever enbart i det förflutna va
hur vore det om man kan förlåta en människa när den visat förbättring
när var Linda sist med i tidningen via en skandal?

Åh du kan vara lugn hon jobbar på att fixa ihop en ny skandal så hon inte blir bortglömd! Hoppas dock innerligen att hon nu får ro och kan gå tillbaka och bli en vanlig svensson igen. Har man ingen annan talang än skandaler så är det lika bra!!
2008-04-07, 17:00
  #1647
Bannlyst
http://www.hanky.se/LindaRosing?PaginCurPag=3&TotalRecords=82

Om inte detta är en transa så är jag Göran Persson...
2008-04-07, 17:03
  #1648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
och du lever enbart i det förflutna va
hur vore det om man kan förlåta en människa när den visat förbättring
när var Linda sist med i tidningen via en skandal?

Det var ett par tre månader sen.
Fast för kokaininnehav.

Hon kan mycket väl blogga anonymt. Då skulle ingen "jaga" henne elaka kommentarer.
2008-04-07, 17:42
  #1649
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
jag tycker bara att en del är så elaka onödigt elaka utan att tänka på att hon är en människa med känslor hon också.
hon har ju hållit sig lugn och inte gjort några skanaler så varför kan inte en del bara låta henne ha denna lilla blogg utan att vilja förstöra
jag ser inte att hon förstör för någon.
det är valfritt om man vill läsa hennes blogg.

Så sant som sagt, men...

... Hanky är en kommersiell sajt och antagligen så visste de att Lindas blogg skulle bli såpass populär som den har blivit, så hon vinner i vilket fall som helst.
2008-04-07, 19:05
  #1650
Medlem
Smart drag av Hanky!
2008-04-07, 19:50
  #1651
Medlem
Sär Skrivnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Han sover iaf där men det kanske bara är platoniskt

Min svägerska såg Linda med okänd kille på flyget till Thailand vid påsk. De såg tydligen ut som de var mer än vänner....
2008-04-07, 20:19
  #1652
Medlem
m68s avatar
Nu ska hon träffa kusinen ifrån Usa igen, som hon inte kände till förrän så sent som för en månads sen. Hmm vad skriver hon på Sourze då i Oktober?


http://www.sourze.se/Cool_Jag_%c3%a4r_sl%c3%a4kt_med_h%c3%b6g_officer_i _US_Airforce_10614240.asp



http://www.hanky.se/LindaRosing/825

Min kusin Jenny från LA...
Published: Idag, 18:03

Nej,nu måste jag hoppa in i duschen,ska träffa min snygga och glammiga kusin Jenny från LA.

Hon är här i Sverige ett tag,vi ska ut och ta en Drink på stan i kväll. Vi har inte sett sen vi var 5 och 6 år..helt sjukt..Hennes mamma är min moster och hennes pappa är Italienare så hon är född och uppväxt i Miami.
Sen flyttade hon till LA och sen Las Vegas. Vi har vetat om varandra men eftersom hon flyttade som barn så har inte vi lärt känna varandra. Det är först nu i kväll som jag kommer att göra det.
Det är lite nervöst. Hon kan lite svenska,så ikväll ska jag bara prata engelska såå kul efter att par drinkar...ha ha ha..

Det jag vet om henne är lite "inside" information(som inte hon vet att jag vet)att hon är en jetset tjej och att hon umgås bara med jetset folk från LA, LAS VEGAS..Och Monaco.

Hon är en sån tjej som vi i Sverige kallar för en "Jetset girl"..

Ska bli jätte kul att höra om hennes galna liv...

Något förslag vart vi ska gå i kväll för en drink?
Man vill ju att det ska vara fint...

Vem vet hon kanske är min själsvän....

Min släkt säger att vi är "väldigt" lika varandra på många sätt...

ja,de låter farligt...hihi

Jag återkommer med bilder och mer info senare..i natt om detta..

Skrevs: 23 minuter sedan
Från: LindaRosing K?

Jag visste ingenting om henne för nån månad sen..och hon visste inget om mig heller...men något har fört oss i hop och det finns alltid en mening med allt..jag tror på ödet...jag har aldrig känt att jag passar in i det här kalla landet...har alltid gilla det extrema typiskt amerikanskt..ja det är jag..
2008-04-07, 20:25
  #1653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sär Skrivning
Min svägerska såg Linda med okänd kille på flyget till Thailand vid påsk. De såg tydligen ut som de var mer än vänner....

Skulle Linda kunna hålla tyst om en Thailandsresa så sent som i påskas på sin blogg?
Jag tvivlar.

......men det kanske kommer nåt nu???
2008-04-07, 22:49
  #1654
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sär Skrivning
Min svägerska såg Linda med okänd kille på flyget till Thailand vid påsk. De såg tydligen ut som de var mer än vänner....

Det var väl snubben som betalade för lite sällskap.....
2008-04-07, 22:56
  #1655
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
och du lever enbart i det förflutna va
hur vore det om man kan förlåta en människa när den visat förbättring
när var Linda sist med i tidningen via en skandal?

Låt mig tänka... när var Linda i tidningen för annan orsak än att hon gjort just skandal eller vill tala ut om skandaler?
2008-04-07, 22:59
  #1656
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
http://www.hanky.se/LindaRosing?PaginCurPag=3&TotalRecords=82

Om inte detta är en transa så är jag Göran Persson...



Ser nya rubriker:

LINDA ROSING
avslöjar sin
STORA HEMLIGHET
"JAG FÖDDES SOM MAN"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in