Trosing ser verkligen ut som ett luder hämtad från 80-talet med den tajta kortkorta klänning och lårhöga stövlar, det enda som fattas är det tuperade håret.
En annan sak som jag undrar över.
Har folk på vichan dåliga tänder?
De flesta människor på bilderna "ler" med stängd mun och det ser ut som om dom verkligen kniper ihop käften.
vettefan om detta redan postats, läste det idag på tåget. mycket kul läsning! det bästa var när hon förklarade att det där med att hon skulle göra porr bara var ironi.
vettefan om detta redan postats, läste det idag på tåget. mycket kul läsning! det bästa var när hon förklarade att det där med att hon skulle göra porr bara var ironi.
"Vad är den värsta lögnen om dig som figurerat i medierna?
— Det skulle vara att jag knarkar, att jag är transvestit och att turnén jag gör nu skulle vara ett fiasko. Och att jag skulle göra porrfilm, det stämmer absolut inte."
Den intervjun innehåller ju en hel ocean av underbara kommentarer! Emma Andersson i "Treblinka" framstår ju som en raketforskare i jämförelse med Bionda...
Det är faktiskt tragiskt att se Linda (snart 35-bast) gå på barndiscon för att få känna sig omtyckt. Vad hon inte själv inser är att den dagen de små barnen växer upp och är 30 + själva och tänker tillbaks på den gamla goda tiden, så kommer alla minnas den där "Plastikmorsan" som sprang omkring på discona och trodde hon var någon sorts stor stjärna.