2007-08-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tooheys

Det roligaste är slutklämmen:
Alla har dock ett fritt val. Själv åker jag på en stor sommarturné tillsammans med min fästman Fadde och ska tjäna ihop tillräckligt med pengar för att åka på en låååång lyxig semester!

Är biljetterna till Danmarks-båtarna billigare på hösten?
2007-08-15, 14:09
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukeSthlm
Eftersom hon envisas med att bo i Stockholm är jag rädd för att hon åker finlandsbåt. tror det kostar från 35kr med Cinderella eller nått.
2007-08-15, 14:25
Medlem
Kalle på Spånges avatar
Har nu avnjutit del III - om möjligt ännu sämre, mer patetisk och med uslare filmkvalitet än tidigare delar och framförallt inget som helst innehåll. Ser fram emot IV:an...
2007-08-15, 14:54
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petsy
Skönt att jag övertalade redaktören på tidningen att INTE skriva ett ord om Lindas "uppträdande" på den lokala krogen. Tig ihjäl skiten, säger jag bara.

Det tackar vi för. Nog det bästa ÖA har gjort på länge!
2007-08-15, 15:12
Medlem
tall_marcuss avatar
Har hon varit i Ö-vik?
2007-08-15, 17:10
Bannlyst
Jag fick svar från killen/gubben (?) som skrivit artikeln i Expressen om att hon skulle ligga på den där tidningens Hotlist.

Citat:
har sett bilder på zoo - förra veckans nummer - eller förrförra nu eftersom det kom en ny i dag.

/jeb

Fick också ett till mail från Aftonbladet eftersom jag svarade på hennes förra och frågade HUR hon fått informationen bl.a.

Citat:
Hej!

Vi har fått bilder på framsida och uppslaget i tidningen
från vår korrespondent och det ser ut precis som du
beskriver den bilden som du säger cirkulerar på nätet. När
jag pratade med Zoo Magazines redaktör meddelade de att de
inte tillåter någon publicering av faksimiler och det är
skälet till att vi själva inte kunnat visa några bilder
från tidningen.

Jag vet inte vilket mer svar jag ska ge dig än att
uppgifterna i artikeln stämmer - vare sig man håller med
Zoo Magazine eller ej.

Hälsn. Elin

Och ja, jag kan inte heller begripa att jag ens lägger ner så mycket som en minut på att rota i Linda Rosings liv, men jag tror det är för att jag är så jävla trött på all publicitet om absolut ingenting som just också blir - ingenting. (Bröllop, barn, porrfilm och fan vet allt).
Men...jag kan fortfarande inte tro till 100% på att den där listan verkligen finns, det verkar helt enkelt för makabert. Om man dessutom tittar på bilden som cirkulerar http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/15044/img_46bde49ab831d.jpg så fattar jag inte varför de tar någon förhållandevis sjaskig bild på skitsnygga Christina Aguilera och inte för att jag tycker Lindsay Lohan är så sexig men snyggare bilder på henne än den när hon åker trampbil måste definitivt finnas och skulle säkert uppskattas mer av tidningens läsare, varför publicerar en tidning som vänder sig till män (?) sunkiga bilder på snygga tjejer, och det dessutom på en lista över de sexigaste?

Och söker man på Linda Rosing eller Bionda + Zoo på alla olika sökmotorer och på tidningens hemsida får man inte fram en enda träff som ger något bevis på att ens engelsmännen vet vem hon är. Och på engelska forum där snygga och sexiga tjejer diskuteras, får man inte in en träff nånstans heller på vare sig förnamn (nya och gamla ) eller efternamn.

Jag måste skaffa mig ett liv, men innan jag gör det måste jag fan få se riktiga bevis från den där blaskan för jag kan inte låta bli att tycka att allt i den här historien är jävligt mysko.
2007-08-15, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tall_marcus
Har hon varit i Ö-vik?

But of course! Se del tre!
2007-08-15, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LukeSthlm

2007-08-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffis
Då är det med största sannolikhet så att Rosing tror att stora saker är på gång, ger Brinken fingret och ber Fadde dra åt helvete. Nu är narcissisten Rosing på väg mot stora uppdrag och kan inte längre husera på landsortskrogar genom the Bitch Tour. Men när hon åker över till England och de får se hur jävla ful hon är i verkligheten (http://osefi.webblogg.se/images/linda_r_083610812.jpg) blir det inga modelluppdrag och hon kommer än en gång krypande tillbaka till ännu något värdelöst uppdrag, troligen med Brinken och Fadde. Det är som en evighetsmaskin.

Amen.
2007-08-15, 20:23
Bannlyst
Okej nu har jag sett Bitch Tour del 3.
Sån gokart körde jag och brorsan förra året på Tosselilla Sommarland

Synd att dom inte snackade med Niklas Wahlgren, Tommy Ekman och Micke Syd, hade varit lite kul.
2007-08-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Okej nu har jag sett Bitch Tour del 3.
Sån gokart körde jag och brorsan förra året på Tosselilla Sommarland

Synd att dom inte snackade med Niklas Wahlgren, Tommy Ekman och Micke Syd, hade varit lite kul.

Och varför tror du inte att dom inte bönade och bad om att få bli filmade och synas tillsammans med dom men blev dissade?
2007-08-15, 21:03
Medlem
Tooheyss avatar
Nu har jag sett del 3 och skalle-per tror att folket kom dit för att titta på Linda och Fadde vilken fjant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in