Jag fick svar från killen/gubben (?) som skrivit artikeln i Expressen om att hon skulle ligga på den där tidningens Hotlist.
Citat:
har sett bilder på zoo - förra veckans nummer - eller förrförra nu eftersom det kom en ny i dag.
/jeb
Fick också ett till mail från Aftonbladet eftersom jag svarade på hennes förra och frågade HUR hon fått informationen bl.a.
Citat:
Hej!
Vi har fått bilder på framsida och uppslaget i tidningen
från vår korrespondent och det ser ut precis som du
beskriver den bilden som du säger cirkulerar på nätet. När
jag pratade med Zoo Magazines redaktör meddelade de att de
inte tillåter någon publicering av faksimiler och det är
skälet till att vi själva inte kunnat visa några bilder
från tidningen.
Jag vet inte vilket mer svar jag ska ge dig än att
uppgifterna i artikeln stämmer - vare sig man håller med
Zoo Magazine eller ej.
Hälsn. Elin
Och ja, jag kan inte heller begripa att jag ens lägger ner så mycket som en minut på att rota i Linda Rosings liv, men jag tror det är för att jag är så jävla trött på all publicitet om absolut ingenting som just också blir - ingenting. (Bröllop, barn, porrfilm och fan vet allt).
Men...jag kan fortfarande inte tro till 100% på att den där listan verkligen finns, det verkar helt enkelt för makabert. Om man dessutom tittar på bilden som cirkulerar
http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/15044/img_46bde49ab831d.jpg så fattar jag inte varför de tar någon förhållandevis sjaskig bild på skitsnygga Christina Aguilera och inte för att jag tycker Lindsay Lohan är så sexig men snyggare bilder på henne än den när hon åker trampbil måste definitivt finnas och skulle säkert uppskattas mer av tidningens läsare, varför publicerar en tidning som vänder sig till män (?) sunkiga bilder på snygga tjejer, och det dessutom på en lista över de sexigaste?
Och söker man på Linda Rosing eller Bionda + Zoo på alla olika sökmotorer och på tidningens hemsida får man inte fram en enda träff som ger något bevis på att ens engelsmännen vet vem hon är. Och på engelska forum där snygga och sexiga tjejer diskuteras, får man inte in en träff nånstans heller på vare sig förnamn (nya och gamla

) eller efternamn.
Jag måste skaffa mig ett liv, men innan jag gör det måste jag fan få se riktiga bevis från den där blaskan för jag kan inte låta bli att tycka att allt i den här historien är jävligt mysko.