Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Att vara bonde och leta partner genererar ju en del uppmärksamhet både på TV och i tidningarna så vem vet, snart ser vi nog Linda som grisfarmare.
Ja, uppmärksamhet verkar ju vara viktigare för henne än inkomst så det kanske kan bli så. Jag tror dock att hon isånt fall blir mjölkbonde...helt seriöst iklär hon sig rollen som Ferdinands mamma på gården, lallar runt och försöker förstå hur mjölkmaskinen fungerar medans hon är en mycket förstående mor trots att hon är en ko...
.