2007-12-14, 21:30
  #1045
Bannlyst
Hallå

Är inget fan av Linda, men nu har ni väl ändå nått botten?
Vänta tills hon spelar nästa kort innan ni spekulerar vidare, annars blir det bara tröttsamt
2007-12-14, 21:43
  #1046
Medlem
Sababas avatar
Jag tror hon tröttnat på denna "ytliga bekräftelse" och kommer satsa på att bli morsa och stabil hemmafru. Ingen som håller med?

T.o.m robison-robban har väl gett upp för sin egen heders skull ?? (rätta mig gärna om jag har fel hehe)
2007-12-15, 19:13
  #1047
Bannlyst
Men vad har hänt? Har hon försvunnit från offentligheten och blivit en privatperson nu eller?
2007-12-15, 22:26
  #1048
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Men vad har hänt? Har hon försvunnit från offentligheten och blivit en privatperson nu eller?

Hon ska i alla fall fira jul:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1469615.ab?service=galleryFlash (bild nr 19)
2007-12-16, 09:05
  #1049
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Jack
Vad än hon satsar seriöst på, så kommer det å vara det hon har drömt om å göra hela livet etc etc

Jag tror det är hennes mantra.
.
2007-12-16, 09:13
  #1050
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Att vara bonde och leta partner genererar ju en del uppmärksamhet både på TV och i tidningarna så vem vet, snart ser vi nog Linda som grisfarmare.

Ja, uppmärksamhet verkar ju vara viktigare för henne än inkomst så det kanske kan bli så. Jag tror dock att hon isånt fall blir mjölkbonde...helt seriöst iklär hon sig rollen som Ferdinands mamma på gården, lallar runt och försöker förstå hur mjölkmaskinen fungerar medans hon är en mycket förstående mor trots att hon är en ko...
.
2007-12-16, 09:15
  #1051
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kex
Är inget fan av Linda, men nu har ni väl ändå nått botten?
Vänta tills hon spelar nästa kort innan ni spekulerar vidare, annars blir det bara tröttsamt

Eller så kan du ju låta bli att läsa tråden till nästa kort är spelat...
.
2007-12-16, 10:12
  #1052
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Hon ska i alla fall fira jul:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1469615.ab?service=galleryFlash (bild nr 19)

Kommer Fadde fira jul tillsammans med dig?
-Ja Gud ja.

Har jag missat något beträffande Fadde, är Fadde Gud eller är Gud Fadde?
Det är lite svårt att förstå vad hon menar ibland. Eller är Fadde Lindas Gud eller är Lindas Gud Fadde? Någon som vet hur det förhåller sig?

Någon som vet när hennes matlagningsavsnitt kommer? Vill inte missa hennes insats i ett matprogram.
2007-12-16, 12:22
  #1053
Medlem
Clara Hertzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Kommer Fadde fira jul tillsammans med dig?
-Ja Gud ja.

Har jag missat något beträffande Fadde, är Fadde Gud eller är Gud Fadde?
Det är lite svårt att förstå vad hon menar ibland. Eller är Fadde Lindas Gud eller är Lindas Gud Fadde? Någon som vet hur det förhåller sig?

Preeeezis vad jag tänkte när jag läste det. Men jag vet inte heller vem som är vem eller om de är samma.
2007-12-16, 13:47
  #1054
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clara Hertz
Preeeezis vad jag tänkte när jag läste det. Men jag vet inte heller vem som är vem eller om de är samma.

Kanske firar vi jul till åminnelse av Faddes födelse i stallet. Tänk så fel jag lärde mig i skolan.
2007-12-16, 19:31
  #1055
Medlem
Letsdance

http://www.tv4.se/letsdance/594996.html
2007-12-16, 19:39
  #1056
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droiden
http://www.tv4.se/letsdance/594996.html
Fel Linda va?......

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in