2008-07-25, 21:23
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chanel
Jag tror att hon ska vara med i "dancing on ice" eller vad det nu heter, "Let`s dance" kommer väl inte förräns till våren.
Hon pratar om att det är till hösten tv-programmet startar. Det kan ju bli roligt eftersom Carolina Gynning är en av programledarna, dom kommer väl inte så bra överenns.
Jag kan minnas att Carolina fick en fråga i någon tidning om en bok som aldrig bordes skrivits och svarade Linda Rosings bok.
Kan bli upplagt för en catfight!
Aha...och så tog det stopp och jag visste inte vad jag skulle säga för det finns risk att det kommer bli ännu bättre show än jag trodde det skulle bli med Lets Dance.

Jo, de är väl inte bästisar så det stör direkt och Farmor har ordat bra om henne i krönikor och vill minnas i nåt tidigt blogginlägg med men jag kan minnas fel. Programmet måste ses. Dels för att jag älskar Gynning och de inte älskar varandra och jag har lite förtroende för Farmor. Tre ingredienser som kan göra ett program till underhållning för mig.
.
2008-07-25, 21:26
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Jag undrade just var du höll hus, Trodde ett tag att du var på hemlig dejt med Don J

DonnyBoy är ju en riktig snygging, det ser jag på hans avartar men han skulle aldrig klara att hantera mig vettu så för hans skull så är det bäst att vi bara är vänner.

Har gjort kvinnosaker, lagat mat, glott på tv, tjofsat ihop potatissallad till utflykt i morgon men jag kommer alltid in på FB och hälsar på så snart jag har tid.
.
Senast redigerad av MissTaken 2008-07-25 kl. 21:27. Anledning: ett S försvann när jag postade konstigt nog.;)
2008-07-25, 21:33
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jo, de är väl inte bästisar så det stör direkt och Farmor har ordat bra om henne i krönikor och vill minnas i nåt tidigt blogginlägg med men jag kan minnas fel. Programmet måste ses. Dels för att jag älskar Gynning och de inte älskar varandra och jag har lite förtroende för Farmor. Tre ingredienser som kan göra ett program till underhållning för mig.
.

Jag hoppas att det genererar tillräckligt publicitet så att Lindas blogg går om Blondinbellas. Mest för att den sistnämnda skulle bli hemskt putt och det skulle bli komedi på hög nivå då varje inlägg skulle nämna att hon faktiskt har Sveriges största blogg.
2008-07-25, 21:37
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag hoppas att det genererar tillräckligt publicitet så att Lindas blogg går om Blondinbellas. Mest för att den sistnämnda skulle bli hemskt putt och det skulle bli komedi på hög nivå då varje inlägg skulle nämna att hon faktiskt har Sveriges största blogg.

Nu snackas det en hel del om Blondinbella och inget vet jag om människan alls mer än att hon är blond och har en blogg. Får nog ta och titta in och spana och se om hon är nån som förtjänar att Farmor ligger före.
.
2008-07-25, 22:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Dock tror jag inte ankan har horat på riktigt, Möjligen den enda fördel farmor har mot Gynning. Men jag kan ha fel...

harkel....fladder kursade....harkel
2008-07-25, 22:26
Medlem
Citat:
Dock tror jag inte ankan har horat på riktigt, Möjligen den enda fördel farmor har mot Gynning. Men jag kan ha fel...

Vad vet du om det....?
2008-07-25, 22:30
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken2
Vad vet du om det....?

Hur mycket fick hon betala dig?
2008-07-25, 23:04
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chanel
Jag tror att hon ska vara med i "dancing on ice" eller vad det nu heter, "Let`s dance" kommer väl inte förräns till våren.
Hon pratar om att det är till hösten tv-programmet startar. Det kan ju bli roligt eftersom Carolina Gynning är en av programledarna, dom kommer väl inte så bra överenns.
Jag kan minnas att Carolina fick en fråga i någon tidning om en bok som aldrig bordes skrivits och svarade Linda Rosings bok.
Kan bli upplagt för en catfight!

Jag tror du har rätt!
Marcus Fagervall ska ju vara med där. Så det är säkert det som är den stora hemligheten.

Nåja.
Se Linda dratta på ändan på lördagkvällar kan nog vara underhållande.
Hon kommer att gå ut stenhårt, seriöst, vettu - och antagligen åberopa sin tid som elitgymnast (då hon undervisade Marie Picasso). Och går det dåligt så är hon väl överrörlig sedan den tiden. Det är ju en åkomma som hon vet funkar, eftersom Marie P har den. Och henne tycker ju en del synd om.

Jag kommer inte att tycka synd om Linda när hon åker ut.
Däremot höja ett glas varenda gång hon gör fel.

Skadeglädje är den enda sanna glädjen.

Ska bli spännande att se henne styra ut sig i trikåer. Nu blir det verkligen transavarning.

Hoppas Kevin slipper posera i trikåer med mamma.
2008-07-26, 01:31
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken

DonnyBoy är ju en riktig snygging, det ser jag på hans avartar men han skulle aldrig klara att hantera mig vettu så för hans skull så är det bäst att vi bara är vänner.

Har gjort kvinnosaker, lagat mat, glott på tv, tjofsat ihop potatissallad till utflykt i morgon men jag kommer alltid in på FB och hälsar på så snart jag har tid.
.

Hallå där! En potatissallad "tjofsas" inte ihop! Har du finhackat äpple i? Finhackad kapris? Finhackad purjo?
2008-07-26, 01:57
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Hallå där! En potatissallad "tjofsas" inte ihop! Har du finhackat äpple i? Finhackad kapris? Finhackad purjo?

Pfft! Du får tänka på att MissTaken är en lat prostituerad kvinna som konstant tar Flashbackkukar (30+!) upp i röven som på fritiden kokar av ilska och avundsjuka att Bionda har lyckats så bra med sitt liv - så givetvis så är inte hennes potatissallad den bästa!
2008-07-26, 09:48
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Neiiiiij! Man kan inte ha eple i potatosallad! Helgeråååån!

http://img.photobucket.com/albums/v239/paperscrap/peterBark10.bmp

http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/01ad0264-f835-4afb-ba4b-fc25d58f9800.jpg

Melissas kompis och Peter Bark lika som bär?

För er otrogna som inte vet vem Peter Bark är så kan jag nämna att han spelade incestioös ungjävel i Notte del terrore bla. Där vart han en zombie och bet av sin mors bröst.

http://www.imdb.com/name/nm0054760/
2008-07-26, 09:51
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Neiiiiij! Man kan inte ha eple i potatosallad! Helgeråååån!

jo det kan man.....Verkligen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in