2008-08-10, 17:39
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hennes Pimp Erwik fick oxå lysa lite i DN!
Och såg ni noteringen om klänningen som gick för 1000:-
Linda skrev"Dior-kvinnan fick 400:- i sin egen ficka att shoppa för, så dealen ä fifty fifty! Underbart!"

Hon gick på snaps,som jag gissade. Och antagligen så är det Fredrik,den lille kåtbocken(fotografen)som föreslagit Linda som kulturpersonlighet och sedan givetvis följt botoxankan heeela dygnet!
Den obligatoriska sängbilden(för kåta småpojkar)finns givetvis med!

Och visst kommer Lino att jubla av glädje när byhålas alla lindafantaster dräller in på Lino för att ägna sig åt kulturella utsvävningar bland bögstjärtar och lebbmusar!
Förr försökte bögisarna sno åt sig epitetet"dekadent livsstil" nu är de "kulturella inslag"! Bra där Linda,du är en riktig bög så kvinna du är!

Har noterat att ju längre bort från kameran hon befinner sig,desto bättre ser hon ut!
Nu såg hon ju faktiskt ut som en lagom utlevad förortsdonna som fixat till sig för att mingla bland andra människor än de som springer på ICA!

Men...så fort kameran kommer lite närmare,så ser man alla skavanker och denna flottiga nuna!

Och glöm nu inte att göra som Linda...hyra cykler i 3 dygn för 125:-

Vägrar betala 125 kronor för cykler som ändå kommer gratis! Man kunde hyra "cycklar" också skrev hon....jag tror jag satsar på cykel om jag får för mig att fara till storstan och inte orkar gå.
.
2008-08-10, 17:41
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Tänka gillar jag också att göra ibland.

Men nu måste jag gå till hennes försvar - hon försökte åtminstone planera ut ett dygn, även om jag är lite tveksam till om hon verkligen följde regeln att det bara skulle gå åt 1000:-. Jämför med Adam Tenstas blogg, så verkar Lindas dygn oerhört välplanerat!

Jag tror inte hon varit ensam om att planera det där dygnet, aldrig!
.
2008-08-10, 17:43
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Har vi hört talas om denne Fredrik förut? Känns helt ny för mig varjefall. Hon kanske fick lite stock ändå?!
.

Fredrik,som jag nämde i ett tidigare inlägg,är en liten kåt fotograf från DN!

I Lindaland så blir hon givetvis både "vän" och "du" med personer som kan hjälpa henne på traven med att i den framtida tävligen"Stockholms största NoBody"vinna förstapriset"

Är dock tveksam om Fredrik verkligen vill ses som en mer intim vän till rosing...han har väl ett rykte som han är rädd om!
Alla vet ju hur det gick för fladder!
2008-08-10, 17:46
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Fredrik är INTE en del av Lindas bögmaffia?
2008-08-10, 17:49
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

I Lindaland så blir hon givetvis både "vän" och "du" med personer som kan hjälpa henne på traven med att i den framtida tävligen"Stockholms största NoBody"vinna förstapriset"

Är dock tveksam om Fredrik verkligen vill ses som en mer intim vän till rosing...han har väl ett rykte som han är rädd om!
Alla vet ju hur det gick för fladder!

Jo, jag såg det sen när jag hade kommit till ditt inlägg. Läser inte alla först utan går direkt dit där första nya är..och då kan det bli så där ibland.

Snart kallas han älskade vän, ett samtal till, allra senast i morgon så är han en sån.

Tja, trots att alla vet hur det gick för Fadderullan så är vi ju rätt bekanta med hur mkt killar tänker med det övre huvudet genom att läsa CB-tråden så det vette 17 om han tänker så mkt på sitt rykte...tiden får utvisa det och om han är gay eller inte.
.
2008-08-10, 17:50
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Bara en tidsfråga tills han blir det eller tills han blir mannen hon aldrig varit så lycklig med för femtioelfte gången.
.
2008-08-10, 17:50
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Vägrar betala 125 kronor för cykler som ändå kommer gratis! Man kunde hyra "cycklar" också skrev hon....jag tror jag satsar på cykel om jag får för mig att fara till storstan och inte orkar gå.
.

Jättesmidigt är det,faktiskt!
Men jag struntar i att hyra en cykel då stockholms stad antar att folk i 08-land redan är hjärndöda,då det inte ingår cykelhjälm i priset!
2008-08-10, 17:54
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Jättesmidigt är det,faktiskt!
Men jag struntar i att hyra en cykel då stockholms stad antar att folk i 08-land redan är hjärndöda,då det inte ingår cykelhjälm i priset!

Det är jättekonstigt att det inte ingår hjälm tycker jag. Dåligt, borde vara en självklarhet att det erbjuds om sen någon vill tacka nej är väl upp till dem då men det ska ingå.
.
2008-08-10, 17:54
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Jag tror inte hon varit ensam om att planera det där dygnet, aldrig!
.

Jag är så kaxig att jag utgår ifrån att Linda satte nipplarna i vädret och krävde en förteckning över vad det fanns att göra.
Därav alla papper som låg framför henne på fiket!

Eftersom summan endast var 1000:- så ingick inte tankeverksamhet i Lindas deal!

"DU tänker-JAG gör!"
2008-08-10, 17:58
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Är HAN oxå bög?
I så fall,inte undra på att han såg så lycklig ut på Lino!

Och Pimp Erwik såg oxå ganska glad ut! Kanske mest för att han fick vara med på bild i DN
2008-08-10, 17:59
Medlem
William Hainess avatar
Varför känns det som om min trevliga kommentar har blivit helt nedpattad av hängpattemaffian?

Visst fick antagligen Linda hjälp - vi såg ju det på korten att hon inte satt ensam och planerade! Och så kan ju knappast hon ha valsat till Lino och *hoppats* att hon ska få VIP med gratis champis och vodkadrinkar? Eller?
2008-08-10, 18:01
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Jag är så kaxig att jag utgår ifrån att Linda satte nipplarna i vädret och krävde en förteckning över vad det fanns att göra.
Därav alla papper som låg framför henne på fiket!

Eftersom summan endast var 1000:- så ingick inte tankeverksamhet i Lindas deal!

"DU tänker-JAG gör!"

Exakt hennes stuk...varjefall som jag uppfattar henne!

Offt: Har fått en ny mobil idag. Vad är edge-nät för nåt?
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in