Kanske är det inte så välbetalt att vara bloggare på Hanky, ändå.
Läste i Jonas blogg:
http://www.hanky.se/jonas
R.I.P.
Published: Igår, 13:27
Pratade precis med Majsan som var allt annat än glad.
Tycker det är tråkigt när så snälla, fina människor är ledsna.
Majsan är verkligen en genomgod tjej som aldrig skulle skada någon annan människa. Just därför vill man verkligen inte att hon skall vara ledsen. Eller rättare sagt... egentligen vill man ju inte att NÅGON människa skall vara ledsen. Så är det ju bara!
Och nu har Majs lämnat oss. Hanky kommer att kännas mycket tomt utan den rabiata koreanflatan.
I övrigt kan jag säga att det var en mycket intressant kväll igår.
Jag och alla lesbianer på klubb G hade väldigt roligt på tjejtoan. Det är ju ingen hemlighet att jag älskar flator nu för tiden.
Eller som Sturken skrev; "Du är fan en flata. En flata som gillar kuk!"
Jag lovar att komma tillbaka med alla pikanta detaljer efter en dusch
Och i inlägget under det står:
Majsan rules
Published: Igår, 12:00
Jag önskar jag var lika tuff som Majsan.
Nog för att jag missade Majsan utanför Klubb G igår... Men jag har inte missat att det finns idioter som inte förstår hur man betalar lön i tid!
Jag är fruktansvärt irriterad och antar att jag behöver göra gemensam sak med alla andra som inte fått betalt snart.
Efter morgonens telefonsamtal undrar man ju vad fan som har hänt.
Får ingen betalt längre?!
Betyder det att Hankys bloggare inte får betalt längre?
Eller har jag tomtar i mössan?
Edit - Majsan, eller Majs som hon tydligen också kallar sig, HAR haft en blogg på Hanky. Hittar det här på Google:
Bloggportalen.se - MajsanURL:
http://www.hanky.se/Majs/13350. BLOGG: Majsan - av Majsansblogg. PUBLICERAT: 2008-08-16, kl: 11:36. "Om inte jag har fått in min lön på måndag så ...
www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=31516 - 14k - Cachad - Liknande sidor - Notera detta
Men jag får inte upp den cachade sidan.