Jag fann detta guldkorn i Brinkenfjärts blogg. Att ha så lite pengar så man förnedrar sig till att kontakta Brinkenstjärt och ge sig ut på turné? Läskigt! Att sen turnén blir ett fiasko borde gjort att både Farmor och Fadderullan omedelbums gått till arbetsförmedlingen i det läget.
Att Brinkenstjärt säger att han hjälper vänner är nog bara bullshit. Farmor och han var ju involverade i nån stämning - vem som stämde vem minns jag inte men jag tror ingen av dem kallade den andre för vän efter det. Detta var nog Brinkenfjärts hämdturné snarare än nåt annat.
"Har en hel del kända bloggare som ringer mig ,för att de vill komma ut på kändisturne & tjäna pengar på Sveriges krogar på sitt varumärke..men tyvärr det finns inget intresse för dem ute i Sverige & jag slutade med bar & kändisturneer 2004 ..den sista turnen jag gjorde i de sammanhangen var LINDA ROSING & FADDE DARWICH..the bitch tour som t.o.m Eniro var inblandade i via Bubblare.se.Jag gjorde den turnen tillsammans med min kollega Andreas därför de bad oss om hjälp, pga av att Linda & Fadde hade det tufft ekonomiskt just då & självklart ställer man upp för sina friends..de har alltid ställt upp för oss."
http://www.klubbkoll.se/?blogg&user=brinkenstjarna
.