Ja vi får väl se.... Frågan är vem som först skriver om henne som förstasidesnyhet; Aftonbladet eller Expresen,
det är ju av dom hon får betalt av under förutsättning att dom inte har viktigare nyheter på löpet...
Expressen tror jag. En fruktdiet, innan scenen med Ron^^ (Mina fantasier: efter en annanas smakar min f.tta som en fruktsallad)
Expressen tror jag. En fruktdiet, innan scenen med Ron^^ (Mina fantasier: efter en annanas smakar min f.tta som en fruktsallad)
Ooops! Men Ok om man nu tittar på manliga porrskådisar så är det väl Ron Jeremy som gäller. Dom andra med sina uppblåsta batonger vet jag inte vad dom heter.
Ooops! Men Ok om man nu tittar på manliga porrskådisar så är det väl Ron Jeremy som gäller. Dom andra med sina uppblåsta batonger vet jag inte vad dom heter.
Tippar på Aftonbladet lördag eftermiddag...
Peter Nort, Hon skrek av njutning! Hon ville ha mer....
Hade väl varit fantastiskt om Linda Rosing blivit miljonär på en aktie sedan 1921, men det verkar vara en 'namne'
På min datorskärm står det varje fall Linda RosLing så jag anser det inte vara en namne. Huvudrollsinnehavaren i denna tråd heter ju som bekant Rosing.
.
Jo jag skrev det också i överskriften !!
och däför jag satte namne inom fnuttar
Denna tråd skulle leva upp igen om det varit hon !!
Haha inte bara den - hon med. Undrar vad hon hade kommit med för sensationellt uttalande vid ett sådant scenario....hmm, det är så jag faktiskt önskar det hade varit hon för det har varit dött om henne ett tag nu och det är tråkigt.
.
Haha inte bara den - hon med. Undrar vad hon hade kommit med för sensationellt uttalande vid ett sådant scenario....hmm, det är så jag faktiskt önskar det hade varit hon för det har varit dött om henne ett tag nu och det är tråkigt.
.
Nästa projekt blir nog att hon ska börja läsa Teknisk Fysik på Chalmers...antingen det eller färga håret.......för henne är det samma sak
Nästa projekt blir nog att hon ska börja läsa Teknisk Fysik på Chalmers...antingen det eller färga håret.......för henne är det samma sak
... Och när hon inte klarar tentorna; Well.. Det är bara för att de anställda på institutionen är avundsjuka. För att hon är så känd. Och snygg. Ja.. snyggast i hela världen, för det har en engelsk tidning bestämt. Svenskar är bara avundsjuka.
... Och när hon inte klarar tentorna; Well.. Det är bara för att de anställda på institutionen är avundsjuka. För att hon är så känd. Och snygg. Ja.. snyggast i hela världen, för det har en engelsk tidning bestämt. Svenskar är bara avundsjuka.
Kan inte hon göra en Olinda eller Emma och flytta... Fast å andra sidan, vad skulle man då ha roligt åt?
Jag vet inte om det är en synvilla? men är det inte Rosing som har munnen full på den vänstra delen av bilden? http://www.dumparump.com/view.php?id=eAJBgOj
Har hon gjort en billig tysk p-rulle i hemlighet?