2008-07-29, 21:49
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soolen
Vad hade melissa för blogg?

http://dirtybow.blogg.se/
2008-07-29, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
http://dirtybow.blogg.se/
Lustigt sista inlägget. Ensamm hela dagarna ensaaaaaaam hela dagarna.
LINDA VAR FAN E DU!!??
2008-07-29, 22:01
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Lustigt sista inlägget. Ensamm hela dagarna ensaaaaaaam hela dagarna.
LINDA VAR FAN E DU!!??

Ptja, sitter och bloggar och läser mail som är en heltidssyssla? Nja knappast. Tar nog inte många minuter att skriva ner hennes tankar i bloggen.
2008-07-29, 22:02
Bannlyst
Citat:
Vad säger det om dig då?
tänk på det lite så kommer du nog på det
Det säger att jag är för snäll för mitt eget bästa, att jag ens orkar bry mig om att tre äldre damer har vigt sin tid åt att skriva negativa saker om Linda. Egentligen borde jag inte bry mig då jag inte är ett speciellt stort fan av Linda själv.
2008-07-29, 22:08
Medlem
BettyBoop80s avatar
Melissa och Lindas bloggar är nästan samma i språk och innehåll. Skillnaden är att en är 14 och 30++. Jag tyckte att Melissa och den där kompisen var lika när jag såg en bild på dem i LR:s blogg. Det fick ju sin förklaring. Jaja, jag kommer nog inte bli någon stammis i dotterns blogg. Och är inte det i mammans heller även om jag tittar in i den ibland. Jag fattar inte att den har så många läsare (L:s), den är ju egentligen skittrist...fast de flesta läser väl för komiken som det blir pga alla stavfel osv...
2008-07-29, 22:40
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Jaha.
Nu har jag sett Allsången.
Vilken TUR att Linda var med bakom kulisserna och såg till att allt gick bra.

Inte för att jag förstår vad som kunnat gå fel.
Miss Inga märktes ju knappt.

Och jag har oxå sett skiten!

Första gången som jag plågat mej igenom ett sådant usel skitprogram!

VAD är det som gör att folk vill se och synas i denna smörja?

No More All Song on The Skans!
2008-07-29, 22:44
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Vad säger det om dig då?
tänk på det lite så kommer du nog på det

Moralpolisen har faktiskt ingen självinsikt!

Hans största nöje är att lusläsa kärringinlägg och sedan strö moralkakor om hur olämpligt det är att lusläsa Lindabloggen!
2008-07-29, 22:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Melissa och Lindas bloggar är nästan samma i språk och innehåll. Skillnaden är att en är 14 och 30++. Jag tyckte att Melissa och den där kompisen var lika när jag såg en bild på dem i LR:s blogg. Det fick ju sin förklaring. Jaja, jag kommer nog inte bli någon stammis i dotterns blogg. Och är inte det i mammans heller även om jag tittar in i den ibland. Jag fattar inte att den har så många läsare (L:s), den är ju egentligen skittrist...fast de flesta läser väl för komiken som det blir pga alla stavfel osv...

Mötte en kompis som var lite insatt i Lindalands invånare!
Gissa hur förvånad JAG blev,för detta är en person som jag ej förknippar med skvaller!

OK,så här är det!

Melissa har faktiskt två officiella syskon! Som finns i rullorna!

En bror,ca 6,och en syster,ca 4!

Att det dykt upp en ny halvsyster på pappans sida,gjorde denna person väldigt förvånad!
Som dessutom då skall vara oreggad på pappan!

Personen muttrade något om att Melissa ibland har lite svårt att hålla sig till "givna ramar",och skarvar där det behövs!

Sedan blev det lite huvudskak,ett "inte bra sällskap för Melissa" och "stackars tjej"!

Hm,säger jag.
2008-07-29, 23:01
Medlem
William Hainess avatar
Kan det inte vara så att denna halvsyster är något äldre än Melissa? Hon såg ju ut att kunna vara någonstans mellan 17-12 år gammal.
2008-07-29, 23:23
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Kan det inte vara så att denna halvsyster är något äldre än Melissa? Hon såg ju ut att kunna vara någonstans mellan 17-12 år gammal.

Enligt denna person så har Melissas far tre officiella barn. Melissa och hennes två,yngre syskon.

Dessutom var de aldrig gifta,Linda och Melissas far.
2008-07-29, 23:28
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Ptja, sitter och bloggar och läser mail som är en heltidssyssla? Nja knappast. Tar nog inte många minuter att skriva ner hennes tankar i bloggen.

App,app,app...! Hon tar kort på tvätthögar, tvättmaskiner, sköljmedel, räksallader och sig själv också! Det ska ingen ta ifrån henne?!
2008-07-29, 23:38
Medlem
MaeWests avatar
Har skummat lite i sidohängets blogg.
Någon som lagt ett inlägg yrar om att det är Blackeberg hon bor i?

Dessutom på BV!

Stämmer det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in