2008-07-28, 20:27
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Så, hur var det där med tunnelbanehistorien? Whoops!

Historien kan mycket väl vara sann. Däremot säger det inget om hur bra tösen sjunger. Hur många Idol-auditörer har man inte sett, och hört, som låter jävligare än Lurch och M.A. Numminen tillsammans?
Det gemensamma för dessa ungdomar är att de blir förnärmade av juryns totala dissande, och att de oftast utbryter i ett:
" - Jag skiter i vad ni säger! Mamma/kompisarna/fröken säger att jag sjunger skiiitbra..så de så!!"
2008-07-28, 20:55
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Historien kan mycket väl vara sann. Däremot säger det inget om hur bra tösen sjunger. Hur många Idol-auditörer har man inte sett, och hört, som låter jävligare än Lurch och M.A. Numminen tillsammans?
Det gemensamma för dessa ungdomar är att de blir förnärmade av juryns totala dissande, och att de oftast utbryter i ett:
" - Jag skiter i vad ni säger! Mamma/kompisarna/fröken säger att jag sjunger skiiitbra..så de så!!"
problemet idag är väl att massor av ungar sjunger skitbra o alla kan ej försörja sig på det sättet.
2008-07-28, 21:43
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GJE
Den fick fart på andarna du.

Här är bloggen: http://dirtybow.blogg.se/

Det jag fick veta som inte framgick i Lindas blogg var att kompisen som hälsat på några dagar är hennes halvsyster och att frk Melissa har ett eländigt språk.

Likadana trollnäsor! Dock har sidohänget ärvt Frk Botox hamsterkinder!
2008-07-28, 22:28
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Likadana trollnäsor! Dock har sidohänget ärvt Frk Botox hamsterkinder!

Fru Fossil stämplar in sent idag...
Har läst och skrattat åt mycket ni skrivit här, främst då MissT och MaeWest.

Dotterns blogg är lika dålig som mammans. Men kanske är den representativ för en fjortis, vad vet jag.

Hittade en underbar kommentar i dotterns blogg:
vilka idioter det finns här...Men sånna inbisiler är inget att bry sej om Melissa,dom har bara ett tråkigt och patetsikt liv!!!!

2008-07-28 @ 20:59:04
2008-07-28, 22:50
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil

Dotterns blogg är lika dålig som mammans. Men kanske är den representativ för en fjortis, vad vet jag.

vilka idioter det finns här...Men sånna inbisiler är inget att bry sej om Melissa,dom har bara ett tråkigt och patetsikt liv!!!!

"Värkarr som svenskatläraret inte hafft mångat elev på sinna lekkonner!"
2008-07-28, 23:02
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Druga = Drag Queens.

Det måste ha funnits bättre varianter att slanga till det med.
.
2008-07-28, 23:04
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Jovisst jag har fullt med tid att leta på nätet men ibland är jag bara lite lat och frågvis istället och nyfiken på andras åsikter om garanterad skitmusik så jag kan få mitt lystmäte tillfredsställt och klaga med jämlikar

Haha, det är lugna puckar vettu, jag har spår av samma avkomma. Musik är jag totalt oduglig på att finna och googlar gör jag sällan - frågar först. Men berätta inte det för någon för då slutar det bara med att jag får nobben och får ta och göra det själv.
.
2008-07-28, 23:06
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Alltså - i Melissas version så är ju inte Kvackan med. I Lindas version så är det hon, Melissa och Daniella.

Hehe, vilken grej! Impad att du mindes det faktiskt. Hur var det nu, Farmor ljög aldrig va?!
.
2008-07-28, 23:09
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Herregudars! Ska bli kul att läsa vad ankbarnet kan tänkas skriva om O_o

hahaha äpplet faller inte långt från stavningsträdet

"Idag skulle jag egentligen vara med Philip men han skulle få främmande ellervad det var
så vi bestämde att vi skulle vara imorgon ist :'
Han var så söt igår när han klom! "

Egentligen borde jag inte säga det här eftersom hon bara är 14 men det är inte långt från Farmor på annat sätt med - "han var så söt igår när han klom!"

Jag hoppas att hon inte härmar mamma med att pippa i tv framöver.
.
2008-07-28, 23:16
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil

Välkommen, bättre sent än aldrig!

Jo, rätt representativ får jag säga. Jag mailar med väninnans 14-åring en hel del och det var som att läsa hennes alster förutom att Melissa stavar sämre än väninnans dotter och är mer skrivglad än andra i den åldern och äldre. Idag orkar ju knappt någon under 25 skriva/läsa mer än 160 tecken åt gången.

Som vuxen kanske man inte ska säga nåt men hade jag vetat att jag och kommenteraren var jämngamla så hade jag frågat om vem som egentligen var imbecill.
.
2008-07-28, 23:26
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
"Värkarr som svenskatläraret inte hafft mångat elev på sinna lekkonner!"

"Fattaju inte va dn salen är ju. d e van me chatt o då e dt så svårt o hitta. igentligen skulle alla lektioner messas. L8ER bruden!"
.
2008-07-29, 00:33
Medlem
SanTiagos avatar
Jag hittade den här bilden på BB-Linda, är hon trött eller vad handlar det om?
För visst är det hon? Om inte så är det iaf väldigt likt.

http://img401.imageshack.us/my.php?image=horanwq4.jpg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in