2009-02-28, 07:50
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppan
Har Linda bara sonen på helgerna numera? Det viktiga är att det fungerar, hennes grabb är så liten/ung och behöver sin mamma!

Jag läster rådgivaren Erwiks, blog. På Gaykryss. Gillar han både småpojkar och "kvinnor" som Rosing?

Det ser så ut att Linda bara har Kevinpojken på helgerna vilket kanske är lika bra, då kan han fokusera på det som är viktigt och slippa hänga med den sexfixerade gaymaffian om dagarna.
2009-02-28, 13:28
Medlem
GelBs avatar
Dajm mannen Erwik är vidrig, mår illa när jag ser honom... jävla typ
2009-02-28, 15:08
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
"Linda har solat för mycket idag, här osminkad men ändå sååå fräsch"
Skriver Bobby i sin blogg, och publicerar en bild på Rosing

http://www.bobbysharstudio.se/blogg.php?col=bla

Och i inlägget om tv-kvällen skriver han bla:

"Här sitter Fredrik, Melissa, Samuel och Alex som har tatuerat armen idag."

"Alex ska gå hem nu och Melissa är bara så söt i sin mössa, hon var på mitt jobb och hälsade på mig, jag känner mig som en storebror eller nån slags ansvar för denna tös, hon har ju bott hos mig med Linda så vi har haft härliga stunder ihop, nu bor hon hos sin pappa men ska komma hit varannan vecka....."

Så om jag tolkar honom rätt var alltså inte Linda där den kvällen!

Så tolkar jag det också, har det någonsin hänt att Slabbeduskan ej är med på bild? Alltid i mitten eller ensam hon finne ej med på bild hemma hos Bobby. Bobby fick med andra ord vara barnvakt när mamsens program hade premiär för mamsen var tvungen att knulla till sitt program...för knulla är det enda hon kan (dessa bevingade ord finns på film)...
2009-02-28, 15:36
Medlem
Från bloggen idag:

Citat:
Lördag! En perfekt dag för...........
Linda Rosing, 2009-02-28 08:26
Godmorgon!

Jag blir så glad att vakna till det här fina vädret, eller hur? känner inte ni oxå hur mycket solen på värkar en? På mig gör den det. Det är lättare att gå upp och man blir bara automatiskt gladare i hjärtat.

En sån här dag skulle man vilja vara i Strömsholm (där jag kommer i från) och åka min brors snöscoter på isen med barnen och grilla korv. En perfekt dag för sånt. Men tyvärr så kan vi inte det idag. Vi får hitta på något annat kul ute. För ut ska vi och aktivera oss jag och Kevin.

Som jag skrev igår kväll så kommer bilder upp senare idag. Jag måste lära mig att lägga upp på den här låne datorn. Men det ska jag nog klara av, hahaha. Snart ska vi ut i snön och solen och lapa energi. Positiv energi. Hoppas ni oxå ska det. Och speciellt vissa av er som skriver här i kommentarerna, kan behöva lite extra positiv energi, eller hur?
Jag har lagt till några mellanslag och lite luft i Rosings text...

Och apropå frisk luft; Linda, oroa dig inte för oss! Hahaha.
Vi får alla mycket av miljö på värkan, eller hur? Saknar aldrig solskador på huden eller nikotin, eller hur? Känner inte du också det? Men mellan scooterturerna, ecstasytripperna och korvgrillningarnna måste vi ju vila också, eller hur? Och då är det positivt att ligga i soffan och slösurfa lite med låne datorn, eller hur? Och klä på sig och åka hem mellan intervjuverna. Och torka sig. Känner inte du också det? Trivs du med din stooora soffa förresten?
2009-02-28, 15:41
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Lära sig lägga upp bilder på låne dator? Har den annorlunda usbport , annorlunda gränssnitt eller vad är det frågan om?
2009-02-28, 16:01
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Sa inte Slabbeduskan i sitt fantastiska program att hon aldrig åkte till Västerås pga. dåliga minnen? Å nu längtar hon dit, åker dit och lunchar (eller va fan hon gjorde)...
Det är inte lätt att ljuga i var mening, glöms lätt bort vad man sagt...
2009-02-28, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Lära sig lägga upp bilder på låne dator? Har den annorlunda usbport , annorlunda gränssnitt eller vad är det frågan om?

Och varför lå na lå ne dator helt plötsligt?
(Hon har väl inte förklarat varför... känner inte ni också det? Ska vi bli nyfikna och undra var hon är, eller hur?)

De kanske har ett annat da ta system i Södertälje... (Max istället för PG? )
2009-02-28, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Sa inte Slabbeduskan i sitt fantastiska program att hon aldrig åkte till Västerås pga. dåliga minnen? Å nu längtar hon dit, åker dit och lunchar (eller va fan hon gjorde)...
Det är inte lätt att ljuga i var mening, glöms lätt bort vad man sagt...

Hon är "beundransvärd" för alla motsägelser!
2009-02-28, 16:14
Medlem
Var är vårn?

X-box och storstäd...
Linda Rosing, 2009-02-28 14:46

Vilken tur att vi slapp det här ovädret när vi var ute idag. Och jag som vill ha vår. Var är vårn? Jag vet att det är för tidigt men jag vill iallafall ha vår nuuuu. Kevin har spelat xbox sen vi kom in och jag har som vanligt stor städat lägenheten.

Nu väntas bara utrensningen av alla mina kläder som jag ska skänka bort. Gud så mycket man samlar på sig. Jag fattar inte. Kläderna bara ligger där och samlar damm inget annat. Men känner att jag inte orkar med det idag. Nu får det vara färdigt städat och jag ska sofa med Kevin ett tag nu. Bara kolla på när han spelar sitt x-box.
2009-02-28, 16:28
Medlem
Kommentarer:

Och så lite kommentarer (ocensurerat) från det senaste inlägget.
Flera osmakliga om barnens utseende, och ett mycket roligt (som jag markerade).

2009-02-28, 16:38
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GelB
Dajm mannen Erwik är vidrig, mår illa när jag ser honom... jävla typ

Han gillar ju att pilla på småhundar på ett otillbörligt sätt!Fanns bilder på detta, men de försvann på något mystiskt vis.

Och enligt ett ihärdigt rykte så springer han tydligen även på ställen som visar gayfilm för att bli dajmad. Endast ett rykte......

Sedan har ju hans boytoy packat och dragit. Säger väl allt. Vilken ung kille vill ha en man som på senaste tiden gubbat till sig och som dessutom, på fullt allvar, anser Patsy vara det ultimata när det kommer till kompis, kvinnligt föredöme och kärleksfull hönsmamma?
2009-02-28, 16:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
X-box och storstäd...
Linda Rosing, 2009-02-28 14:46

Vilken tur att vi slapp det här ovädret när vi var ute idag. Och jag som vill ha vår. Var är vårn? Jag vet att det är för tidigt men jag vill iallafall ha vår nuuuu. Kevin har spelat xbox sen vi kom in och jag har som vanligt stor städat lägenheten.

Nu väntas bara utrensningen av alla mina kläder som jag ska skänka bort. Gud så mycket man samlar på sig. Jag fattar inte. Kläderna bara ligger där och samlar damm inget annat. Men känner att jag inte orkar med det idag. Nu får det vara färdigt städat och jag ska sofa med Kevin ett tag nu. Bara kolla på när han spelar sitt x-box.

Detta är Patsys ruttna svenska.
Så när femman är inne, eller vem det nu är, och skriver inlägg i Patsys namn, så syns det direkt!

Att människan inte får till "våren" är bedrövligt. och att "sär skriva" det mest uppenbara orden.....

"Nu väntar".......och så dessa försök att vara lite loj...hon ska sofa! Kan det vara "softa" hon menar?

Vad blir nästa drive? Hon äter bulln, och tar kafft me sig i backn? Eller en sväng till frissn för att få hårt blondat?*

* bullen, kaffet, backen, frissan, håret, blonderat.*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in