2008-06-11, 19:04
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Du glömde fuldans.

Och vet du vad jag också glömde? Bobby och Alex!
.
2008-06-11, 20:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Farmor - rubriksättningens drottning?

"Snart är det midsommar!" följs av en text som pratar om nåt helt annat. Ska inte rubrik och text hänga ihop lite?

http://www.hanky.se/LindaRosing/4316
.

Vaddå rubrik och text inte hängde ihop?

Inte ens texten hängde ihop i det blogginlägget!

"Men mej fick sej ett stort fall av skratt!"*som Linda hade uttryckt sig*
2008-06-11, 20:08
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vaddå rubrik och text inte hängde ihop?

Inte ens texten hängde ihop i det blogginlägget!

"Men mej fick sej ett stort fall av skratt!"*som Linda hade uttryckt sig*

Haha, så sant. Om hon får betalt per inlägg så hade hon kunnat tjäna kosing om hon tänkt efter lite.
.
2008-06-11, 21:31
Medlem
Cousin Cocaines avatar
I ärlighetens namn måste jag ju säga att hon (Kevin kanske?) har skärpt sig vad gäller stavningen i bloggen. Dock kvarstår två störande element:
  • Att hon inte använder mellanslag innan en parentes.
  • Att hon i nämnda parenteser skriver fjortisaktiga saker som *ler*, *skrattar* o s v.
Men enligt allas vår Donny Boy är det så moderna, svenska kvinnor skriver på 2000-talet, så det så!

Citat:
Både jag och min dotter har haft jobbiga drömmar i natt
som vi inte vill berätta. Tur att det bara var en dröm.
Jaha, är det nån som tvingar er att berätta eller?
2008-06-12, 07:33
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
I ärlighetens namn måste jag ju säga att hon (Kevin kanske?) har skärpt sig vad gäller stavningen i bloggen. Dock kvarstår två störande element:
  • Att hon inte använder mellanslag innan en parentes.
  • Att hon i nämnda parenteser skriver fjortisaktiga saker som *ler*, *skrattar* o s v.
Men enligt allas vår Donny Boy är det så moderna, svenska kvinnor skriver på 2000-talet, så det så!

Jaha, är det nån som tvingar er att berätta eller?

Du har rätt i att stavningen är något bättre men det kompenserar dock inte för de saker du tar upp i din lista som jag också reagerat på. Jag ser dock att du glömde särskrivningarna! Det är i topp på min lista nu när stavningen är bättre.

Haha, har DonnyBoy verkligen sagt så?! Det var det dummaste jag hört, moderna ungdomar som inte fyllt 18 än kanske men inte KVINNOR! DonnyBoy, var är du - kom och förklara dig!
.
2008-06-12, 08:19
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Haha, har DonnyBoy verkligen sagt så?! Det var det dummaste jag hört, moderna ungdomar som inte fyllt 18 än kanske men inte KVINNOR! DonnyBoy, var är du - kom och förklara dig!
.
http://www.flashback.org/showpost.php?p=11197688&postcount=1710

Det var i o f s det ultimata beviset på att han är ett troll eller en nära släkting eller Lindas spökskrivare.
2008-06-12, 09:57
Medlem
Imeldas avatar
Jag sitter här och skäms nu. Jag har fransk manikyr på mina tånaglar. Dock bara lack, inget material. Sen råkar det vara så att jag alltid kollar på folks fötter, och spyr nästan när jag ser hur ovårdade fossingar många har.
2008-06-12, 16:22
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
http://www.flashback.org/showpost.php?p=11197688&postcount=1710

Det var i o f s det ultimata beviset på att han är ett troll eller en nära släkting eller Lindas spökskrivare.

När "undergången" kommer så finns det inte så många skäl fortsätta försvara in absurdum...
.
2008-06-12, 16:23
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Jag sitter här och skäms nu. Jag har fransk manikyr på mina tånaglar. Dock bara lack, inget material. Sen råkar det vara så att jag alltid kollar på folks fötter, och spyr nästan när jag ser hur ovårdade fossingar många har.

Haha, inte ska du skämmas för att vi alla är olika. Du får dock gärna berätta varför du anser att fransk manikyr är det ultimata när man ändå kan vara oerhört fräsch om fötterna med rosa, rött eller varför inte omålat?
.
2008-06-12, 21:17
Medlem
Läste lite i hennes blogg nu. Visst stavar hon som en kratta på alla sätt och vis men jag tycker att hon skriver gulligt. Jag tycker dessutom att hon ser naturligt söt ut på dom flesta bilder. Hon verkar ganska harmonisk också. Det kanske har tagit ett tag för henne att landa som person. Hon kommer aldrig att bli sveriges smartaste men spelar det någon roll? Det är väl bra att det finns plats för alla olika typer av människor.
2008-06-12, 22:40
Bannlyst
Ljuger hon nu eller vad?
igår kväll så åkte hon hem med sin dotter och idag säger hon att hon festade lös igårkväll??
inte så smart att säga emot sig själv på en blogg där alla kan läsa.
2008-06-12, 23:31
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivia
Läste lite i hennes blogg nu. Visst stavar hon som en kratta på alla sätt och vis men jag tycker att hon skriver gulligt. Jag tycker dessutom att hon ser naturligt söt ut på dom flesta bilder. Hon verkar ganska harmonisk också. Det kanske har tagit ett tag för henne att landa som person. Hon kommer aldrig att bli sveriges smartaste men spelar det någon roll? Det är väl bra att det finns plats för alla olika typer av människor.

Gullig stavning? Men jösses...människan är 34 år och "skriva gulligt" upphör ungefär när ett barn är 7-8 år. Det är faktiskt inte gulligt när en vuxen människa har missat allt elementärt.

NATURLIGT söt? Nä, nu orkar jag inte mer...
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in