2008-07-21, 16:28
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
VEM är lindas spökskrivare på source?

Jag TROR det var Fadderullan....
.
2008-07-21, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Japp. Farmor är alltid positiv till sina bilder och jag har sett mkt bättre på henne så... Men du, varför är du positivt överraskad? Menar du att hon inte brukar bli vacker och änglalik? Har du helt gått över till att dyrka Kikki numera?
.
Nej, Linda är helt klart alltid vacker, men dessa nytagna bilder var bland de finaste jag skådat.
2008-07-21, 20:08
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Nej, Linda är helt klart alltid vacker, men dessa nytagna bilder var bland de finaste jag skådat.

Ja,photoshop är en jädrans bra uppfinning!

Och om dessa bilder är bland det finaste du skådat......`då kan du inte ha sett så mycket fint i ditt liv,din stackare.
2008-07-21, 20:32
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Så här skrev Linda i maj om sina kära vän Alex.

http://www.sourze.se/Vissa_p%c3%a5_Aftonbladet_har_jobb_de_inte_borde_h a_10593344.asp

Ujuj...jag har aldrig sett någon gå från att skriva och stava så bra till att stava/skriva som en kråka på bara några månader Väldigt diskret att nån annan skrivit det alltså...

Det är snabba svängar i LR:s liv men det visste vi ju sedan tidigare...ena veckan är man avskydd, veckan efter är man bästis och bundis...bara jag som väntar på att Linda ska börja prata gott om sin nya väninna MissTaken som hon träffat genom det fina och trevliga forumet Flashback, där alla alltid är såååå snälla mot henne?
2008-07-21, 21:09
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson

Det finns otroliga mängder bilder som är mkt finare än dessa och faktiskt så ingår en hel del på Farmor i den stora mängden. Dessa ingår inte! Du måste se helheten och inte bara fastna vid att det just är Farmor och därmed enligt dig per automatik världskvalitet.
.
2008-07-21, 21:10
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Ja,photoshop är en jädrans bra uppfinning!

Och om dessa bilder är bland det finaste du skådat......`då kan du inte ha sett så mycket fint i ditt liv,din stackare.

Vi får kanske ge honom en liten break. Han tycker Farmor är vacker och Kikki Danielsson pökobjekt (minns inte exakt formulering men läs i Kikkis tråd om klarhet önskas) Med såna referensramar så..
.
2008-07-21, 21:13
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Det är snabba svängar i LR:s liv men det visste vi ju sedan tidigare...ena veckan är man avskydd, veckan efter är man bästis och bundis...bara jag som väntar på att Linda ska börja prata gott om sin nya väninna MissTaken som hon träffat genom det fina och trevliga forumet Flashback, där alla alltid är såååå snälla mot henne?

Är det dock inte detta som hennes psykolog varnade henne för? Att hon går i cirklar? Hon har förvisso brutit cirkeln med partners (tillfälligt), men verkar stampa i cirklar på så många andra sätt...
2008-07-21, 21:13
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Ujuj...jag har aldrig sett någon gå från att skriva och stava så bra till att stava/skriva som en kråka på bara några månader Väldigt diskret att nån annan skrivit det alltså...

Jag minns hur nacket gick här i tråden under Sourze-tiden - be någon korrläsa, fan vad illa du skriver, fan vad illa du stavar etc. Tänk om vi vetat då vad vi vet idag?!

Haha, jag bara väntar på det, ja förutsatt att uppgiften stämmer förstås. Jag tror hon inväntar rätt ämne och där smyger hon in en kamel eller gam som omskrivning på mitt nick.
.
2008-07-21, 21:18
Medlem
quanto_tempos avatar
foo

halvt OT..
5 minuter i CS3
http://i340.photobucket.com/albums/o321/tok73/lr.jpg

gjorde det med glimten i ögat då jag inte vet om man får göra parodi av befintliga bilder eller ej Försökte alltså att förminska näbben till normal storlek, kortare kunde jag ej komma

/O
Senast redigerad av quanto_tempo 2008-07-21 kl. 21:42.
2008-07-21, 21:22
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quanto_tempo
halvt OT..
5 minuter i CS3
http://i340.photobucket.com/albums/o321/tok73/lr.jpg

gjorde det med glimten i ögat då jag inte vet om man får göra parodi av befintliga bilder eller ej Försökte alltså att förminska näbben till normal storlek, längre kunde jag ej komma

Med tanke på att tuttarna och näbben kommer en vecka innan Farmor kommer så har du gjort ett extremt bra jobb får jag säga!
.
2008-07-21, 21:41
Medlem
Vad tjänar de på sin blog?

I tråden om Blondinbella nämnde någon att hon får 30 öre per besökare.
2008-07-21, 21:42
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #4:

"Melissas lyckodag!
Published: 10 minuter sedan

Ser ni hur lycklig Melissa är!
Visst är dom söta?

Den här dagen kommer min dotter tacka Bobby
för resten av hennes liv.

Så uttryckte hon sig idag.
Min dotter älskar ju E.M.D.
Och speciellt då Danny Saucedo.

Bobby ringde till Melissa och frågade henne
om hon ville träffa Danny.

Eftersom han vet hur mycket hon tycker om honom.
Och han skulle klippa honom och Mattias idag så kunde
Melissa få komma och träffa dom.

Min dotter skrek och hoppade av glädje.
Hon blev helt vild och bara skuttade omkring.

Så hon och hennes kompis Daniella som är på besök
här ett par dagar.
Fixade sig och så åkte vi in till Bobby där han stod idag
och jobbade tillfället.

När Melissa gick in i salongen och såg Danny och Mattias
så tog hon sina händer för ansiktet och blev illröd och bara
skrek.

Danny reste sig och gav henne en bamse kram.
Så pratade han länge med henne och skrev sin autograf.
Bobby höll på och klippte Mattias undertiden.

Och jag fick äran att fota henne med båda två.
Det blev ett antal bilder kan jag lova.

Efter att dom gick så sa min dotter så här till Bobby:
-Bobby, jag älskar dig!
Och så kramade hon honom.

Bobby bara skrattade och kramade henne.
Jag vet ju hur mycket du gillar honom sa han.

Min dotter går just nu omkring på moln kan jag lova er.
Nu ska tjejerna på bio och jag ska hämta dom när dom är
klara."

Melissa är så enormt söt och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att hon inte brås på sin mor. Jag önskar också att hon skulle sluta visa upp dottern i parti och minut.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in