2009-02-18, 15:29
  #8845
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haig
"Linda Rosings program är en bluff"
http://www.norrteljetidning.se//nyheter/artiklar/id/6231


Haha! Ja du, detta var ju inte alls oväntat...
2009-02-18, 15:42
  #8846
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haig
"Linda Rosings program är en bluff"
http://www.norrteljetidning.se//nyheter/artiklar/id/6231

Soulmeeeet är ju bara avundsjuk förstår ni väl.
2009-02-18, 16:00
  #8847
Medlem
HotChocolates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Soulmeeeet är ju bara avundsjuk förstår ni väl.

Visst är hon det! Och säkerligen väldigt bitter också. Och ful. Och fet...

Flera som är inne på samma spår:
http://heather-star.blogspot.com/2009/01/den-rtte-fr-rosing.html
2009-02-18, 16:17
  #8848
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haig
"Linda Rosings program är en bluff"
http://www.norrteljetidning.se//nyheter/artiklar/id/6231


Någon som har lust att mejla några av skvallerjournalisterna på AB och Expressen? De lär väl hoppa av extas för denna nyhet nu när de försöker undvika att skriva om Gömda-skandalen
2009-02-18, 16:42
  #8849
Medlem
DjPuttes avatar
Väntat väntat undrar när det går upp ljus för Kanal5 att de blitt blåsta av botoxdonnan Rosing
2009-02-18, 16:57
  #8850
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Någon som har lust att mejla några av skvallerjournalisterna på AB och Expressen? De lär väl hoppa av extas för denna nyhet nu när de försöker undvika att skriva om Gömda-skandalen

Har nu tipsat både.
2009-02-18, 17:03
  #8851
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jannike säger:

Citat:
Jag ville inte vara med längre. Spelet kring programmet, lögnerna och tillvaron med Linda Rosing och det de står för får mig att må illa. Jag kommer aldrig mer söka mig till den världen.
2009-02-18, 17:04
  #8852
Avslutad
Hur orkar ni hata någon så mycket, så att ni spenderar timmar i den här tråden?
Ok, för att hon kanske inte har alla hästar hemma.
Men, har ni inga egna liv?

Tycker era inlägg är bra mycket intressantare än hon någonsin kommer att bli.
De säger en hel del om er.
Och att ni inte inser att det är sådana som ni, som gör att hon fortfarande får rubriker, är enbart skrämmande/förbluffande.
Tragiskt!
2009-02-18, 17:08
  #8853
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Hur orkar ni hata någon så mycket, så att ni spenderar timmar i den här tråden?
Ok, för att hon kanske inte har alla hästar hemma.
Men, har ni inga egna liv?

Tycker era inlägg är bra mycket intressantare än hon någonsin kommer att bli.
De säger en hel del om er.
Och att ni inte inser att det är sådana som ni, som gör att hon fortfarande får rubriker, är enbart skrämmande/förbluffande.
Tragiskt!

Det är väldigt viktigt att diskutera om Rosing. Hon är korkad och ser lustig ut efter alla operationer. Nu verkar det tom som om hon sprutat in botox i händer och fötter. Ganska sjukt va? Tycker inte du att sånt ska belysas och varnas för?
2009-02-18, 17:13
  #8854
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Det är väldigt viktigt att diskutera om Rosing. Hon är korkad och ser lustig ut efter alla operationer. Nu verkar det tom som om hon sprutat in botox i händer och fötter. Ganska sjukt va? Tycker inte du att sånt ska belysas och varnas för?

Kan knappast bry mig mindre, faktiskt.

Har fått sagt mitt nu.
Så roa ni er nu, så går jag vidare i livet....
Tjingeling.
2009-02-18, 17:49
  #8855
Medlem
HotChocolates avatar
Fler sanningar...

http://estehlin.blogg.se/2009/february/bojkotta-bluff-linda.html
2009-02-18, 18:01
  #8856
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Fler sanningar...

http://estehlin.blogg.se/2009/february/bojkotta-bluff-linda.html

Jag tycker inte den där bloggen uppfyller kvalitetskraven för att bli citerad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in