2008-08-04, 22:14
  #3817
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det är ju inte första gången Dominika dissar Linda: http://www.kvp.se/noje/1.284242/linda-rosing-anklagas-for-fejkromans


Hur gick det med stämmningen då?

Någon som vet?

På tal om fejkromanser.

Den gången hon påstod sig ha blivit "smygfottad"när hon stod på en brygga,iklädd bara stringtrosor ivrigt hånglandes med en av sina "seriösa"pojkvänner!

Japp,Linda ringde och gjorde en deal!
2008-08-04, 22:16
  #3818
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husbögen
Det jag tycker är mest intressant i den här tråden är varför MaeWest hatar Rosing Rosing så passionerat. It's freakin' fascinating.

Nu ska väl inte jag uttala mig om vad den goda Mae har för känslor.
Men - efter att ha läst det hon skrivit - tror jag knappast att hon lägger energi på att hata Linda.

Däremot är hon väl som de flesta andra av oss: roade, skadeglada, äcklade o s v.
2008-08-04, 22:16
  #3819
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husbögen
Det jag tycker är mest intressant i den här tråden är varför MaeWest hatar Rosing Rosing så passionerat. It's freakin' fascinating.


Haha,DEN var rolig!
2008-08-04, 22:20
  #3820
Medlem
Husbögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Haha,DEN var rolig!

Men jag tycker det är fascinerande på riktigt! Jag vet inte om du hatar henne men nåt är det iaf och jag blir lika förvånad varje gång jag kommer in här.

( Observera att detta är ingen "har du inget annat att göra eller?"-beskyllning. Jag är själv upptagen med att följa andra kändisars liv men Rosing är så... obetydlig. Leila K. däremot, där har vi ett riktigt spännande fall. )
2008-08-04, 22:24
  #3821
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Nu ska väl inte jag uttala mig om vad den goda Mae har för känslor.
Men - efter att ha läst det hon skrivit - tror jag knappast att hon lägger energi på att hata Linda.

Däremot är hon väl som de flesta andra av oss: roade, skadeglada, äcklade o s v.

Och orolig över hennes otroliga naivitet!
Eftersom hon läser här,så hoppas jag att mina inlägg möjligen får ett litet frö att slå rot i Lindas hjärna,och få henne att inse att hon enbart är en bricka i det spel som kallas Media!
2008-08-04, 22:26
  #3822
Medlem
Husbögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och orolig över hennes otroliga naivitet!
Eftersom hon läser här,så hoppas jag att mina inlägg möjligen får ett litet frö att slå rot i Lindas hjärna,och få henne att inse att hon enbart är en bricka i det spel som kallas Media!

Vid närmare granskning så är det nog ditt sätt att uttrycka dig, lite klatschigt sådär och att du skriver långa inlägg och så ofta som gör att jag undrar var din fascination/hat/kärlek för Linda Kosing ligger. Nu går jag långsamt ut ur den här tråden eftersom jag inte har nåt vettigt att tillföra. Carry on!
2008-08-04, 22:42
  #3823
Bannlyst
Det är nog ingen tillfällighet att MaeWest och att de flesta är kvinnor här som klankar ner på våran Anka. Kvinnor är faktiskt de värsta mobbarna mot varandra. Vi män orkar inte ödsla samma energi på att trycka ner varandra.

Men jag kritiserar er inte, detta är vanligt bland fruntimmer.
2008-08-04, 22:46
  #3824
Medlem
Husbögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det är nog ingen tillfällighet att MaeWest och att de flesta är kvinnor här som klankar ner på våran Anka. Kvinnor är faktiskt de värsta mobbarna mot varandra. Vi män orkar inte ödsla samma energi på att trycka ner varandra.

Men jag kritiserar er inte, detta är vanligt bland fruntimmer.

Hm. Stämmer det verkligen? Titta bara omkring här på FB så är det fullt av män som mobbar varann för ingenting.
2008-08-04, 22:48
  #3825
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det är nog ingen tillfällighet att MaeWest och att de flesta är kvinnor här som klankar ner på våran Anka. Kvinnor är faktiskt de värsta mobbarna mot varandra. Vi män orkar inte ödsla samma energi på att trycka ner varandra.

Men jag kritiserar er inte, detta är vanligt bland fruntimmer.


Vi mobbar inte bara kvinnor.
Vi mobbar även män.
Samt snorungar som inte blivit män än.

Har du verkligen inte märkt det?
2008-08-04, 22:51
  #3826
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Husbögen
Hm. Stämmer det verkligen? Titta bara omkring här på FB så är det fullt av män som mobbar varann för ingenting.
Jo det stämmer helt klart att majoriteten är män som håller på, men när det gäller kvinnor så tycker jag absolut att de är värst mot varandra. Nu tänker jag inte på FB utan även utanför datorskärmen.
2008-08-04, 22:54
  #3827
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det är nog ingen tillfällighet att MaeWest och att de flesta är kvinnor här som klankar ner på våran Anka. Kvinnor är faktiskt de värsta mobbarna mot varandra. Vi män orkar inte ödsla samma energi på att trycka ner varandra.

Men jag kritiserar er inte, detta är vanligt bland fruntimmer.

Och varför blir jag inte förvånad över ditt inlägg?

Och du skall nog inte inlemma dig själv i epitet"man", då du är precis som oss kärringar!

För det du gör gång på gång,trots att du ideligen springer på pumpen,är att inbilla dig att du lyckas mobba oss fruntimmer genom att trycka ner oss,då du skriver att:jag kritiserar er inte, detta är vanligt bland fruntimmer:

Donnie,det är DU som är kärringen i detta gäng,eftersom du ideligen kastar sten i glashus!

Och ÅTER igen har jag slösat energi på en person som är totalt befriad från självinsikt!
2008-08-04, 22:54
  #3828
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fru Fossil
Vi mobbar inte bara kvinnor.
Vi mobbar även män.
Samt snorungar som inte blivit män än.

Har du verkligen inte märkt det?
Nej jag har verkligen inte märkt någon lika utbredd mobbning här faktiskt från er sida, jag menar ni skriver väl några sidor varje dag var om denna kvinna.

T ex om jag skriver någonting oväntat om Linda här så skriver jag ju det för att få igång er kvinnor, jag ser inte era svar som någon mobbning utan mer underhållning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in