Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det är nog ingen tillfällighet att MaeWest och att de flesta är kvinnor här som klankar ner på våran Anka. Kvinnor är faktiskt de värsta mobbarna mot varandra. Vi män orkar inte ödsla samma energi på att trycka ner varandra.
Men jag kritiserar er inte, detta är vanligt bland fruntimmer.
Och varför blir jag inte förvånad över ditt inlägg?
Och du skall nog inte inlemma dig själv i epitet"man", då du är precis som oss kärringar!
För det du gör gång på gång,trots att du ideligen springer på pumpen,är att inbilla dig att du lyckas mobba oss fruntimmer genom att trycka ner oss,då du skriver att:jag kritiserar er inte, detta är vanligt bland fruntimmer:
Donnie,det är DU som är kärringen i detta gäng,eftersom du ideligen kastar sten i glashus!
Och ÅTER igen har jag slösat energi på en person som är totalt befriad från självinsikt!