Dagens Farmor #1:
"Studio Inside 08/33 21 00
Published: Idag, 10:07
Här jobbar Eva för fullt på att göra mina naglar
snygga. Vilket hon är grym på!
Jag lovade att jag skulle lägga upp bilder från igår.
Så här kommer dom!
Jag var ju hos Eva igår på salong Inside.
Och gjorde mina fötter och naglar sommarsnygga.
Som vanligt var Eva glad och sprallig.
Min dotter och jag skrattade hela tiden medans Eva
underhöll oss med hennes sk "myr skrik"(skratt).
Hon är bara så rolig och söt.
Eva kan få vilken människa som helst att bli glad
och tänka på allt annat än det som är jobbigt.
Och det behövde jag verkligen efter det som hände
min älskade vän Bobby.
Först fick jag stoppa mina fötter i ett varmt fotbad.
Där satt jag med fötterna i massagebadet i ca:10 min.
Sen var det dax att fila och klippa tånaglar
Sen la hon gele och målade fransk manikyr,
precis som man gör på finger naglarna.
Det tog ca:1 timma sen var det klart.
Och resultatet blev super snyggt.
Nu kan jag ha vilka skor som helst och mina
fötter kommer se så "glammiga" ut.
Sen körde Eva hem mig och Melissa.
Vi hade musiken på högvolym och alla sjung.
Tur att ingen hörde oss.
Fy fan vad det lät illa(skratt).
Men kul hade vi!
Adressen till studio Inside är:
Norrtullsgatan 27 vid Odenplan.
08/ 33 21 00."
Jag kommer nog aldrig sluta fascineras över att man kan göra tånaglarna på samma sätt som fingernaglarna. Stor förvåning och jag måste erkänna, förbannat smart av nagelmakarna att göra det till ett behov för folk.
.