2008-07-16, 23:23
  #2605
Medlem
Tolvans avatar
Haha, jag blev tvungen att kolla upp Jade Goody på wikipedia, hon verkar ju vara samma typ av allmänbildade geni som våran Linda
2008-07-17, 06:39
  #2606
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Skrevs: Igår, 22:32
Från: Ej registrerad medlem

Herregud, kan inte hanky.se ha någon som kollar inläggen och radera bort alla patetiska, avundsjuka och supertöntiga inlägg och bara spara de som verkligen säger något vettigt??
Alla töntar: Skaffa ett liv och sitt inte hemma och bli grön i ansiktet av avund när du ser en puma som Linda!


*fniss*

Hoppas inte kommentaren är seriöst menad
2008-07-17, 10:24
  #2607
Medlem
Mark-Sempais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
http://www.hanky.se/LindaRosing/8427

Hennes "fina vän" Bobbys ställe har brunnit och hon är chockad. Hon ringer honom och får reda på vad som hänt. Deras vänskap är nog inte så djup om han inte ens har berättat detta innan?


Skulle väl vara det värsta som kunde hända henne, att hennes hårsalong skulle brinna ner. Misstänker att hon skulle offra i alla fall ett av sina barn för att rädda Bobby's Salong.
2008-07-17, 11:11
  #2608
Medlem
Tokfaans avatar
Gårdagens lilla alster

Någon har tuttat eld på Bög-Bobbys lilla fik. Försäkringsbedrägeri någon?

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Linda
Idag har det hänt något fruktasvärt.

Jag skulle gå förbi min fina vän Bobby på hans salong
på Drottninggatan 81. Och bara säga hej!

Till min förskräckelse fick jag se att det hade brunnit där.
Det var helt svart av sot och allt var helt förstört.

Min reaktion blev att jag ställde mig och bara skrek
rakt ut. Folket runt omkring mig bara stirrade på mig.

Min första tanke var när jag såg det fruktansvärda som
hade hänt var,var är Bobby?

Min puls gick upp i 180 på en sekund.
Jag tog upp min mobil och ringde Bobby.
Singnalerna gick fram och efter ett tag fick jag höra
hans röst.

Vilken lättnad var min första tanke,han lever pust.

Hela cafét är nedbrunnet och förstört.
Men som tur var så vart salongen "bara" rökskadad.
Det har inte brunnit där alls.

Och just nu är det folk som sannerar för fullt där
dygnet runt.

Så om en månad är allt städat och klart,och då kommer
salongen att öppnas igen.

Det bor massa människor i lägenheterna ovan för.
Folk kunde ha dött.
Men som tur var så hann brandbilen komma i tid och
ingen blev skadad.

Men det kunde ha hänt.
Eftersom det här var på natten så ligger ju folk och sover.
Och vad händer när man andas in bradrök i sömnen?

Jag har varit och kramat om Bobby nu på eftermiddagen.
Han är världens finaste person.
Små fina bilder bjuder hon på också:
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/9b86aefc-c2fb-489d-a4ef-57bf6558c77e.jpg
http://content.hanky.se/dynamic/member/imagecollection/14/b0a7c5dc-e4ed-4e6b-9d9c-8df3d763c9aa.jpg

Edit: såg att jag var långt efter min tid som vanligt. Men här är alstret så ni slipper sponsra Linda.
2008-07-17, 11:40
  #2609
Medlem
MissTakens avatar
Dagens Farmor #1:

"Studio Inside 08/33 21 00
Published: Idag, 10:07

Här jobbar Eva för fullt på att göra mina naglar
snygga. Vilket hon är grym på!

Jag lovade att jag skulle lägga upp bilder från igår.
Så här kommer dom!

Jag var ju hos Eva igår på salong Inside.
Och gjorde mina fötter och naglar sommarsnygga.

Som vanligt var Eva glad och sprallig.
Min dotter och jag skrattade hela tiden medans Eva
underhöll oss med hennes sk "myr skrik"(skratt).
Hon är bara så rolig och söt.

Eva kan få vilken människa som helst att bli glad
och tänka på allt annat än det som är jobbigt.
Och det behövde jag verkligen efter det som hände
min älskade vän Bobby.

Först fick jag stoppa mina fötter i ett varmt fotbad.
Där satt jag med fötterna i massagebadet i ca:10 min.
Sen var det dax att fila och klippa tånaglar

Sen la hon gele och målade fransk manikyr,
precis som man gör på finger naglarna.

Det tog ca:1 timma sen var det klart.
Och resultatet blev super snyggt.
Nu kan jag ha vilka skor som helst och mina
fötter kommer se så "glammiga" ut.


Sen körde Eva hem mig och Melissa.
Vi hade musiken på högvolym och alla sjung.

Tur att ingen hörde oss.
Fy fan vad det lät illa(skratt).

Men kul hade vi!


Adressen till studio Inside är:
Norrtullsgatan 27 vid Odenplan.
08/ 33 21 00."


Jag kommer nog aldrig sluta fascineras över att man kan göra tånaglarna på samma sätt som fingernaglarna. Stor förvåning och jag måste erkänna, förbannat smart av nagelmakarna att göra det till ett behov för folk.
.
2008-07-17, 11:43
  #2610
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
http://www.hanky.se/LindaRosing/8427

Hennes "fina vän" Bobbys ställe har brunnit och hon är chockad. Hon ringer honom och får reda på vad som hänt. Deras vänskap är nog inte så djup om han inte ens har berättat detta innan?

Hon är inte mer chockad än att hon klarar att tänka på att ta fram kameran och fota för bloggen...
.
2008-07-17, 11:46
  #2611
Medlem
Drakfisks avatar
Det bor massa människor i lägenheterna ovan för.
Folk kunde ha dött.
Men som tur var så hann brandbilen komma i tid och
ingen blev skadad.

Det är någonting väldigt skrämmande med sättet hon skriver på, någonting som vittnar om en mental nivå vanligen förbehållen tredjeklassare med "speciella behov". Bara det faktumet att hon skriver brandbilen istället för brandkåren eller något annat är fan skrämmande.
2008-07-17, 11:47
  #2612
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag tror jag aldrig skulle säga det här - men Linda allt bra mycket snyggare än Jade Goody. Å andra sidan är brännmärkesoffer snyggare än fröken Goody...

... på tal om det, jag hoppas att attacken var ett hatbrott! Så Linda kan bli Bionda igen och släppa en singel mot hatbrott.

Absolut, jag håller med men detta är mellan dig och mig bara. Om hon får veta så kanske hon blir lite kaxig så vi talar lite tyst om det.

Ja, men det är ju en seriös satsning som heter duga och om hon behöver råd och hjälp så kan hon ju ringa CB som kan tituleras katastrofexpert både bokstavligt och bildligt talat.
.
2008-07-17, 11:50
  #2613
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Haha, jag blev tvungen att kolla upp Jade Goody på wikipedia, hon verkar ju vara samma typ av allmänbildade geni som våran Linda

Haha, där ser man...tänk om man snart får läsa ett inlägg där Jade hyllas och Farmor är glad och stolt över att ha misstagits för henne?
.
2008-07-17, 11:54
  #2614
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
Det bor massa människor i lägenheterna ovan för.
Folk kunde ha dött.
Men som tur var så hann brandbilen komma i tid och
ingen blev skadad.

Det är någonting väldigt skrämmande med sättet hon skriver på, någonting som vittnar om en mental nivå vanligen förbehållen tredjeklassare med "speciella behov". Bara det faktumet att hon skriver brandbilen istället för brandkåren eller något annat är fan skrämmande.

Jag kan bara hålla med! Det läskiga är att det du klipper in faktiskt är ett av de bra alster hon presterar. Jag tror någon har börjat hjälpa henne litegrand för ibörjan var det vedervärdigt att läsa hennes formuleringar, stavningar, särskrivningar och...hemska tanke - har jag blivit van kanske och det faktiskt är lika illa som tidigare?
:
2008-07-17, 11:59
  #2615
Medlem
Drakfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Jag kan bara hålla med! Det läskiga är att det du klipper in faktiskt är ett av de bra alster hon presterar. Jag tror någon har börjat hjälpa henne litegrand för ibörjan var det vedervärdigt att läsa hennes formuleringar, stavningar, särskrivningar och...hemska tanke - har jag blivit van kanske och det faktiskt är lika illa som tidigare?
:

Jag tror nog att du börjar bli soft för Linda och hennes hemska bloggande faktiskt. Hemskt men sant.
2008-07-17, 12:04
  #2616
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakfisk
Jag tror nog att du börjar bli soft för Linda och hennes hemska bloggande faktiskt. Hemskt men sant.

Huvvaligen så du säger...jag ska skärpa mig och vara lika oresonlig som i början!
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in