2009-07-18, 16:41
  #12565
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Den är inte hennes utan tillhör Snutt.
Hon har bara flyttat in och tagit över på sitt vanliga parasitvis.

Precis!

Och eftersom vi har med den strandade valen Patsy att göra, så kör hon stenhårt på att boa in sig i något som hon antagligen hoppas på skall bli hennes!

Jag är rätt säker på att hon valde en ny sugardaddy efter adress!
Väninnan Bobbab är ju bi och där är ju risken stor att Patsy blir utklassad är en äkta bög.
Att snärja Schnytt var nog enklare.

Är hon på väg att manövrera ut Schnytts ungar än?
2009-07-18, 17:26
  #12566
Medlem
Ringblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Precis!

Och eftersom vi har med den strandade valen Patsy att göra, så kör hon stenhårt på att boa in sig i något som hon antagligen hoppas på skall bli hennes!

Jag är rätt säker på att hon valde en ny sugardaddy efter adress!
Väninnan Bobbab är ju bi och där är ju risken stor att Patsy blir utklassad är en äkta bög.
Att snärja Schnytt var nog enklare.

Är hon på väg att manövrera ut Schnytts ungar än?

Förmodligen. Det verkar ju uppenbarligen som om det enda Schnytt gör när han inte är ute och kör playback med sitt talanglösa 90-talsband är att ligga inslingrad i Trosing.

Hur stor lägga har Scnytt förresten? en 7-rummare eller? Annars lär väl hans barn inte få plats nu när Trosings barn lagt beslag på en massa rum...
2009-07-18, 18:43
  #12567
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringblomma
Förmodligen. Det verkar ju uppenbarligen som om det enda Schnytt gör när han inte är ute och kör playback med sitt talanglösa 90-talsband är att ligga inslingrad i Trosing.

Hur stor lägga har Scnytt förresten? en 7-rummare eller? Annars lär väl hans barn inte få plats nu när Trosings barn lagt beslag på en massa rum...

Hm..nu ska vi se.
Kevin har sitt krypin 1 v åt gången. Där kan nog grabbarna Basic bo på sin pappa-vecka. (om nu hönsmamman Rosing är villig att ha barn runt benen jämt. Vi som såg BB kommer nog ihåg patsys vånda över att vara tvungen att ha Kevin direkt efter det hon blivit utröstad. Eftersom hon var tvungen att vila upp sig efter alla samlag inför svenska folket i direktsändning.)

Melissa ska göra ett nytt försök i storstan. Betyder att 1 rum är taget konstant. (Eller tills någon påpekar att hon har streck i alla ämnen, igen, och pappa får skrapa ihop resterna, igen, efter att Patsy lekt mamma, igen.)

Givetvis en barnkammare. Som antagligen inreds med möbler från ikea. (Mamma Trosing är nog i full färd att tigga till sig ett komplett barnrum från kamprad. Med löfte om fiiina bilder i latrinen som faktiskt har läsare! Flera stycken! Nästan samtidigt! Nästan så att servern kraschar! Det är faktiskt lika sant som allt inom Trosings LaLaLand!)

Sedan är det då själva hjärtat i lägenheten. Där allt händer! Sambandscentralen för brännor, magiska trasor och silikon! Där den exklusiva ikealampan a 800 pix sprider sitt dimmade ljus över blivande valkar och skumpande rumpor!
Sovrummet!

Vardagsrummet, eller salongen, med de enorma sofforna.
Köket med ännu ett väl, planerat inköp i svart ädelfuru.

Antagligen en gigantisk hall, stor nog att svälja en gigantisk garderob på , hur många meter då? 3, 4?

Nu får vi inte glömma de T VÅ badrummen! Med STORT badrumsskåp.

Tja, kan vi, om vi nu knåpar lite i Trosings värld, få yta till 250 kvm? Minst?
Åtminstone en 5:a eller 6:a.

Hade bekanta som bodde på wallingatan. En av dem hade en 8:a! Och ansåg sig vara trångbodd!
En med en 5:a som tyckte att hon gick vilse!

Bostadsrätt är det i alla fall, så Patsy planerar nog i full skala om hur få till ett ägarbyte!


Att hon sedan gått ut mad att de ska köpa hus runt "innerstaden" är ju skrattretande! Även om hon nu tjänar en smula på sin latrin, så tror ju inte jag att hon anser att hon ska betala något för ett boende!
Utan det är nog Schnytts område!

Jag ser med spänning fram mot denna såpa! Att Schnytt har ett rykte om sig att trilla i säng med vad som helst när han är på lyset har vi ju sett resultatet av.
Frågan är om Patsy är lika snar till att förlåta Schnytts alla snesteg som flödder gjorde med patsys!
__________________
Senast redigerad av MaeWest 2009-07-18 kl. 18:53.
2009-07-18, 22:32
  #12568
Medlem
Lindalovers avatar
Solig dag!
Linda Rosing, 2009-07-18 19:36

http://sv.tinypic.com/r/k9vu3r/3

Melissa fotade mig och min mage.

http://sv.tinypic.com/r/155te8y/3

Jag köpte nya sandaler på Zoe för 399kr. Jätteskönt för mina svullna fötter.

http://sv.tinypic.com/r/30j65jk/3

Vi stannade till på Tures och åt deras supergoda räksallad.

http://sv.tinypic.com/r/29q1qbb/3

När Bobby hade vaknat kom han och vi satte oss i Kungsträdgården och åt,igen.

http://sv.tinypic.com/r/ojf0br/3

Bobby har tränat hårt inför sin kommande Ibiza resa,håller ni med mig?

Melissa och jag har promenerat och gått i olika butiker och bara strosat. Hon har tjatat på mig att hon vill gå till Tures och äta deras goda räksallad. Vilket vi gjorde medans vi väntade på att Bobby skulle vakna och möta upp oss. Jag köpte nya sandaler som passar mina svullna fötter i den här värmen. Tenniskor är egentligen det bästa för mig nu eftersom jag börjar bli tung. Men det är alldeles för varmt att promenera runt i stan med och inte direkt snyggt till klänning. När Bobby kom och mötte upp oss så gick vi till Kungsan och åt mat. Sen satte vi oss vid den stora fontänen och pratade och solade lite. Bobby ville bättra på sin bränna inför både Pride och Ibiza resan som han ska göra i Augusti. Själv satte jag mig med ryggen mot solen. Jag har nyss gjort syra behandling i ansiktet och därför undviker jag solen just där. När vi blev alldeles för varma traskade vi mot Odenplan och satte oss på ett mysigt ställe och tog en pepsi för att svalka oss. Både min rygg och mina fötter värker som bara den. När jag kände att jag kunde fortsätta hem sa vi hejdå och Bobby försvann ner på gymmet.


Kevin stannade hos sin pappa.
Linda Rosing, 2009-07-18 21:19

Kevin kom inte till mig idag. Hans pappa stannade hemma i stället. Jag som längtat så mycket efter min lilla gullunge. Nu får jag vänta tills på fredag tills jag får se han igen,suck. Men men, så är det. Melissa och jag ska göra en go fruktsallad och lägga oss i sängen och titta på film. Perfekt att ha filmkväll när det regnar ute. Det är så mysigt att höra det smattrande regnet på fönstren. Vad ska ni hitta på ikväll?
2009-07-18, 23:05
  #12569
Medlem
MaeWests avatar
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=k9vu3r&s=3


Nedkomst i oktober?

Antingen har hon enormt mycket vatten i kroppen som gör att hon blivit så gigantisk, eller så samlar hennes kropp på sig en massa fett.

Då Patsy länge levt på kost för att deffa sig, så fungerar kroppen som en svamp när den får näring.
Jag ser med spänning fram emot kläckningsdax!
2009-07-18, 23:16
  #12570
Medlem
Roshambos avatar
Vi vill se Ankan äta fiskbullar!

Nåt jag retar mig på, är Ankans sätt att sätta "god" framför precis varje maträtt hon innäbbigar. Ja, och...?
Tror hon att vi övriga fattiglappar äter illasmakande ävja eller...?

Hon är så sanslöst ytlig och innehållslös, att om hon brände sig i solen och började flagna - så skulle hon försvinna.

hahahahahahahaha
2009-07-18, 23:25
  #12571
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
...
När Bobby hade vaknat kom han och vi satte oss i Kungsträdgården och åt,igen.
Bobby har tränat hårt inför sin kommande Ibiza resa,håller ni med mig?
... medans vi väntade på att Bobby skulle vakna och möta upp oss. ... När Bobby kom ... Bobby ville bättra på sin bränna inför både Pride och Ibiza ... sa vi hejdå och Bobby försvann ner på gymmet.
...
Det var ett jävla tjatande om Bobby. Varför gifter hon sig inte med dvärgbögen när hon ändå verkar leva med henom? Eller är Bobby bara ankans bästa väninna?

Edit: jag skrev in "bobby bög" i Googles sökruta, och kom direkt till dvärgbögens websajt, så han är tydligen känd...
__________________
Senast redigerad av Allan Akbar 2009-07-18 kl. 23:40.
2009-07-18, 23:59
  #12572
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Det var ett jävla tjatande om Bobby. Varför gifter hon sig inte med dvärgbögen när hon ändå verkar leva med henom? Eller är Bobby bara ankans bästa väninna?

Edit: jag skrev in "bobby bög" i Googles sökruta, och kom direkt till dvärgbögens websajt, så han är tydligen känd...

Dessa två väninnor brukar ju hångla loss rätt ordentligt när de är sysslolösa!

Och vad kan vara en bättre täckmantel än en påstådd bög som faktiskt är bisexuell`

Kanske därför han samuel fick nog........
2009-07-19, 09:09
  #12573
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=k9vu3r&s=3
Då Patsy länge levt på kost för att deffa sig, så fungerar kroppen som en svamp när den får näring.
Jag ser med spänning fram emot kläckningsdax!
Ska bli spännande o se hur viktnedgången efter graviditeten går.
2009-07-19, 12:14
  #12574
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Viktnedgången kommer att gå med en väldans fart eftersom Snutten tröttnat på Slabbeduskans egotrippande och snyltande, kastar ut henne. Synd att de hunnit skaffa barn, för vem skall ta hand om det knyttet?
2009-07-19, 12:15
  #12575
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Mae West, välkommen tillbaka!
Saknat dina underbara inlägg!
2009-07-19, 12:39
  #12576
Medlem
m68s avatar
Var människan i koma under dom andra graviditeterna? Hon vet ju ingenting och man glömmer inte av en graviditet.


Jag har läst i gravid böckerna att när man är gravid så kan man drömma mardrömmar eller bara helt urflippade drömmar. Vilket stämmer in på mig. I natt blev det inte många timmars sömn. Jag vaknade flera gånger och det var så där jobbigt att när jag drömde, så drömde jag att jag hoppades att det bara var en dröm?jag var jätterädd när jag vaknade så jag ringde och väckte min älskling bara för att bli trygg och lugn. Det blir jag när jag hör hans röst. Jag kommer inte ihåg vad det var nu men läskigt och konstigt var det iallafall. Jag lyckades inte somna om igen efter det jag pratat med Peter. Så jag har kanske sovit totalt tre timmar. Resten av natten har jag sprungit på toa och vridit och vänt mig.,suck. Jobbigt. Jag har nyss ätit frukost och kolla igenom mina mail. Nu ska jag gå och lägga mig ett tag och vila ett tag och förhoppningsvis somnar jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in