Dagens skörd från Rosingskans blogg (innan hon hunnit trycka på Radera)
2009-07-19 17:39
I dagens Aftonbladet står att läsa om "Gruppen för idiotikirurgi" Rosing ,Gynning ,Plosjö" .. "de berikar Sverige" .. är ironi underskattat ....!!??
2009-07-19 16:14
Skittråkig blogg, som vanligt....
2009-07-19 15:54 Anmäl inlägget
Men jisses, ringa snutt för att du drömmer mardrömmar, hur gammal är du egentligen??? Är han din "pappa" ?
Marianne 2009-07-19 15:40
Har du kontakt meed någon/några av killarna från "den rätte för rosing"?
2009-07-19 15:33 Anmäl inlägget
Vad säger dina föräldrar om din blogg?är dom stolta? och över att få bli morföräldrar IGEN!!!
Vad säger dina svärföräldrar? överlyckliga kan jag tänka mig. sån helylle tant deras son hittat.
2009-07-19 15:30
Vet du inte vad du drömmer? så bra att du har den lååååååga mannen, han svimmar nog snart på dig och dina fantasier! tänk när bebisen kommer, vaknätter/amma/magknip/bajs & hungrig då är det bara att kliva upp! GLAD SOM EN LÄRKA!!!! bara njuta av livets efterrätt!
2009-07-19 15:11
INGEN som jag känner har glömt sina graviditeter. Inte minst för att de kan vara lite olika. Var och en unika på sitt sätt.
2009-07-19 15:08 Anmäl inlägget
Drömde du kanske om ditt ex, att han och hans mamma kom och hämtade dig på en kamel och tvingade på dig en blå klänning fylld med guldpaljetter, Usch då skulle jag också ha svårt att sova efteråt.
Men som sagt, att tyda sina drömmar kan vara en bra väg till att blio av med dom.
2009-07-19 14:48
Du har väl tid att vara vaken! minns du inte dina barns nätter som små? en timma i taget, eller hur hade du det INTE med dina barn=(
Rune 2009-07-19 14:39
Semester HAR NI PLANERAT FÄRDIGT DEN AV DIG EFTERLÅNGTADE SEMESTERN MED DINA BARN?
DET SKULLE VARA SÅ KUL ATT FÅ HÖRA VAD DET BLEV.
DU MÅSTE JU SKYNDA DIG NU FÖR SNART BÖRJAR JU BARNEN I SKOLAN.
2009-07-19 14:12
Men snälla Linda! inte första ggn du är gravid=( ELLER? vrf läsa Gravid Böckerna NU? blev du förvånad? NGT NYTT???
OMG!!!!!!!! stackars den lååååååååååånga mannen!
Lena 2009-07-19 13:58 Anmäl inlägget
Skojar du eller, du har ju alltid skrivit om dina drömmar, gravid eller inte. Om det kommer ett pris på Sveriges tråkigaste blogg - så vinner du lätt.
2009-07-19 12:27
Vila och åter vila...Ska man inte leva så normalt som möjligt när man är gravid?
Alltså jobba, motionera lite lagom och äta som vanligt.
En graviditet är en omställning för kroppen, men det får ju inte ta över hela tillvaron.
Jag antar att alla dina värden är ok så då är du väl inte sjuk.
Tur att du inte har småbarn också att sköta om eller ett sk vanligt jobb. [/code]
I dagens Aftonbladet står att läsa om "Gruppen för idiotikirurgi" Rosing ,Gynning ,Plosjö" .. "de berikar Sverige" .. är ironi underskattat ....!!??
2009-07-19 16:14
Skittråkig blogg, som vanligt....
2009-07-19 15:54 Anmäl inlägget
Men jisses, ringa snutt för att du drömmer mardrömmar, hur gammal är du egentligen??? Är han din "pappa" ?
Marianne 2009-07-19 15:40
Har du kontakt meed någon/några av killarna från "den rätte för rosing"?
2009-07-19 15:33 Anmäl inlägget
Vad säger dina föräldrar om din blogg?är dom stolta? och över att få bli morföräldrar IGEN!!!
Vad säger dina svärföräldrar? överlyckliga kan jag tänka mig. sån helylle tant deras son hittat.
2009-07-19 15:30
Vet du inte vad du drömmer? så bra att du har den lååååååga mannen, han svimmar nog snart på dig och dina fantasier! tänk när bebisen kommer, vaknätter/amma/magknip/bajs & hungrig då är det bara att kliva upp! GLAD SOM EN LÄRKA!!!! bara njuta av livets efterrätt!
2009-07-19 15:11
INGEN som jag känner har glömt sina graviditeter. Inte minst för att de kan vara lite olika. Var och en unika på sitt sätt.
2009-07-19 15:08 Anmäl inlägget
Drömde du kanske om ditt ex, att han och hans mamma kom och hämtade dig på en kamel och tvingade på dig en blå klänning fylld med guldpaljetter, Usch då skulle jag också ha svårt att sova efteråt.
Men som sagt, att tyda sina drömmar kan vara en bra väg till att blio av med dom.
2009-07-19 14:48
Du har väl tid att vara vaken! minns du inte dina barns nätter som små? en timma i taget, eller hur hade du det INTE med dina barn=(
Rune 2009-07-19 14:39
Semester HAR NI PLANERAT FÄRDIGT DEN AV DIG EFTERLÅNGTADE SEMESTERN MED DINA BARN?
DET SKULLE VARA SÅ KUL ATT FÅ HÖRA VAD DET BLEV.
DU MÅSTE JU SKYNDA DIG NU FÖR SNART BÖRJAR JU BARNEN I SKOLAN.
2009-07-19 14:12
Men snälla Linda! inte första ggn du är gravid=( ELLER? vrf läsa Gravid Böckerna NU? blev du förvånad? NGT NYTT???
OMG!!!!!!!! stackars den lååååååååååånga mannen!
Lena 2009-07-19 13:58 Anmäl inlägget
Skojar du eller, du har ju alltid skrivit om dina drömmar, gravid eller inte. Om det kommer ett pris på Sveriges tråkigaste blogg - så vinner du lätt.
2009-07-19 12:27
Vila och åter vila...Ska man inte leva så normalt som möjligt när man är gravid?
Alltså jobba, motionera lite lagom och äta som vanligt.
En graviditet är en omställning för kroppen, men det får ju inte ta över hela tillvaron.
Jag antar att alla dina värden är ok så då är du väl inte sjuk.
Tur att du inte har småbarn också att sköta om eller ett sk vanligt jobb. [/code]