2009-07-19, 18:20
  #12577
Medlem
Boopidoos avatar
Dagens skörd från Rosingskans blogg (innan hon hunnit trycka på Radera)

2009-07-19, 19:30
  #12578
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Ska bli spännande o se hur viktnedgången efter graviditeten går.

Tja, vi har ju med Patsy att göra, så den blir nog enorm!
2009-07-19, 19:31
  #12579
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Mae West, välkommen tillbaka!
Saknat dina underbara inlägg!

Tack, min kära!
2009-07-19, 19:53
  #12580
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Var människan i koma under dom andra graviditeterna? Hon vet ju ingenting och man glömmer inte av en graviditet.




Hon har nog inte glömt, bara förträngt!

Melissa var väl en sprucken kondom eller ett glömt p-piller.
Och för patsy gick det väl jämt upp......arbetslös eller mamma.

Kevin blev väl till på ett liknande scenario.
Att hon fick spermadonatorn att gifta sig med henne, var väl överkurs.
Är inte Kevins far någon form av religiös individ? Att det var det som var själva anledningen till ett bröllop med kvinnan från underjorden?

Strunt samma. Att Patsy lämnar barn edter sig som ett slemmigt snigelspår händer för ofte för att vara en tillfällighet.

Anledningen till att hon beter sig så omoget åt, är att hon ÄR omogen.
För denna gång är det nämligen seriöst. Med en karl som folk kan googla. Inte vilken svensson som helst och defenitivt inte boendes utanför innerstaden!

Att internet finns numer är ju oxå en bidragande orsak. Patsys planering var nog att använda Schnytt som en spermadonator i syfte att skaffa sig en unge för att desperat hålla sig kvar i rampljuset.
Lägenhet centralt ingick på köpet.

Att kalla ett barn för "vårt kärleksbarn" gör iallafall mig spyfärdig!
Vadå "kärleksbarn"? Hennes 2 andra då?

Och vem skall ta hand om detta nya tillskott i Rosings LaLaland?
Eller är en nanny det hottaste som man kan ha nuförtiden? Och som är Patsys planering om Melissa vill vara ledig någongång?

För inte är väl Melissas planerade boende hos sin mor tänkt för melissas skull?
Patsy har bara sig själv och sitt eget välbefinnande framför ögonen.
Att ringa till en människa mitt i natten?
Hur barnslig får man bli?
2009-07-19, 20:51
  #12581
Medlem
orengs avatar
har patsy lyft ett finger sedan kalkon-sapan??Fast skiter hon val i, hon verkar ha pengar jamt anda...shoppar o kakar ute varje dag och aker pa semester o utflykter hej vilt!
2009-07-19, 20:55
  #12582
Medlem
Fru Fossils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oreng
har patsy lyft ett finger sedan kalkon-sapan??Fast skiter hon val i, hon verkar ha pengar jamt anda...shoppar o kakar ute varje dag och aker pa semester o utflykter hej vilt!

Det måste väl snart gå att få fram en inkomstuppgift på fru Rosing?
Alla deklarationer från förra året börjar väl vara klara? Om nu inte hennes är enorm och kräver specialgranskning...
Förra året bloggade hon ju på hanky och tjänade hur mycket som helst, vill jag minnas. Vore kul att få se hur mycket det blev. Egentligen.
2009-07-19, 21:01
  #12583
Medlem
orengs avatar
kan tro att hon tjanade en hel del forra aret pa bloggen. Men da var hennes liv lite mer handelserikt och inte som nu nar hon bara ar trakigare an torkande farg...
2009-07-19, 21:55
  #12584
Medlem
Vart har ni fått "patsy" ifrån?
2009-07-19, 22:17
  #12585
Medlem
orengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Vart har ni fått "patsy" ifrån?

http://www.imdb.com/title/tt0105929/
2009-07-19, 22:30
  #12586
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Vart har ni fått "patsy" ifrån?

Jag såg den slående likheten med patsy i den serie som oreng redan nämnt!

Vassego! Linda Rosing som Patsy Trosing:
http://www.youtube.com/watch?v=qhMrFkFj1Qc&feature=related
2009-07-19, 22:56
  #12587
Medlem
orengs avatar
men skillnaden ar att patsy-originalet ar riktigt rolig...
fatta hur kul vi hade haft om Blinda hade varit som patsy pa riktigt
2009-07-19, 23:56
  #12588
Medlem
Boopidoos avatar
Pärla innan läggdax

Citat:
asså varför kritisera linda hela tiden jag är inte fan men jag fatar att hon är människa hon med.... man kan ju nästan tro att ni är aviss på linda för att hon har hunnit med så mycket i sitt liv...
att vara gravid är inte lika varje gång och om man har varit gravid så vet man det så till er som kritisera att hon borde veta hoppas jag att ni inte är föräldrar ...... och jag tror bara att ni önskar att det var er linda ringde till .... och på toppen på det sen sitta och kritisera andra som inte har med denna blogg att göra dags att kanske engna lite tid åt era egna liv i stället för att kritisera dem som försöker ordna upp sitt liv..... LINDA kör ditt eget race som du alltid gjort och låt inte dessa svartsjuka/avendsjuka människor trycka ner dig
------------------
Ska man skratta eller gråta åt detta?
------------------
Gråta..och skratta.
"Fatar" "aviss" "engna" "avendsjuka" ....
Melissa stavar ungefär så här. Bara en gissning .
Linda...snälla, snälla, snälla...radera inte mitt inlägg *ASG*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in