Har länge nu tyckt att du är en ganska pretentiös person med dina fördömanden och tvärsäkra uttalanden.
Såg också någonstans i tråden att du påstår att du faktiskt menade att stava ditt nick Keuorac istället för det korrekta Kerouac....jag antar att du också medvetet stavat Barabbas fel.