2009-08-20, 21:52
  #13765
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Nog ligger det en hel del i det. Men så kan det vara. Det gäller att vara ärlig mot sig själv.


Voj voj voj nu var du allt ett riktigt blöthjärta
2009-08-20, 21:55
  #13766
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Voj voj voj nu var du allt ett riktigt blöthjärta

Ja fan, jag är ju känslig ju.

2009-08-20, 22:00
  #13767
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Ja fan, jag är ju känslig ju.


*S* Lite sött faktiskt men bara i små doser. Nu får du borsta upp dig igen.....
2009-08-20, 22:05
  #13768
Medlem
MaeWests avatar
Bara för att jag gillar Patsy......(blink, blink, skratt)

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1462505/brot-med-rosing-hon-ar-svartsjuk
2009-08-20, 22:08
  #13769
Medlem
Tagelapas avatar
Undrar hur det förgrönade ankskrället ska klara av värmeböljan som råder i Frankrike.
Men det klart hon är ju van vid värme......från solarier menar jag. Så hon behöver nog kanske inte oroa sig.
2009-08-20, 22:08
  #13770
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Undrar hur det förgrönade ankskrället ska klara av värmeböljan som råder i Frankrike.
Men det klart hon är ju van vid värme......från solarier menar jag. Så hon behöver nog kanske inte oroa sig.

Silikonet blir så varmt att det blir taxöron till fotknölarna
2009-08-20, 22:12
  #13771
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Nu vet jag ankans nästa tv-projekt:
Hur gör djur?
Vi får se henne lotsa alla barnen över Essinge-leden i rusningstrafik och bada i fontänen vid Sergels Torg.
2009-08-20, 22:12
  #13772
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Bara för att jag gillar Patsy......(blink, blink, skratt)

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1462505/brot-med-rosing-hon-ar-svartsjuk

Fastnade på detta slamputtalande:
"- Vi har känt varandra så kort tid så det var inte rätt. Hon har ju så mycket med sina barn, hon har ju fyra ungar. "


Ja och? Linda har två och borde vara lika upptagen med dem. Hon kan säkert inte sätta sig in i hur det är att vara en normal mamma med omsorg om sina barn.
2009-08-20, 22:13
  #13773
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Nu vet jag ankans nästa tv-projekt:
Hur gör djur?
Vi får se henne lotsa alla barnen över Essinge-leden i rusningstrafik och bada i fontänen vid Sergels Torg.


....utklädd till Anita Ekberg lekande La dolce vita.......
2009-08-20, 22:30
  #13774
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Fastnade på detta slamputtalande:
"- Vi har känt varandra så kort tid så det var inte rätt. Hon har ju så mycket med sina barn, hon har ju fyra ungar. "


Ja och? Linda har två och borde vara lika upptagen med dem. Hon kan säkert inte sätta sig in i hur det är att vara en normal mamma med omsorg om sina barn.

Normalt räknar man in sambobarn i sitt förhållande. Isåfall väntar familjen sitt 5:e barn, ett fler än Jannike.
2009-08-20, 22:33
  #13775
Medlem
Boopidoos avatar
Keuorac....så duktig

Har länge nu tyckt att du är en ganska pretentiös person med dina fördömanden och tvärsäkra uttalanden.
Såg också någonstans i tråden att du påstår att du faktiskt menade att stava ditt nick Keuorac istället för det korrekta Kerouac....jag antar att du också medvetet stavat Barabbas fel.
2009-08-20, 23:31
  #13776
Medlem
Xyzzys avatar
Sasa

Kanon dag. - jag legar i solen nu skööööönt. Gooosar skönt. (skratt)
Mallis är bränd derför håpar jag in i duchen som en snel hest!.
Random typ av människor - känner jak (haha) (sköööönt) nu
Jag legar och sovar.!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in