2009-05-19, 23:01
  #11365
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Officiellt var det Faddes iaf. Ena veckan gick de ut med att de var lyckliga blivande föräldrar och en vecka senare var barnet historia.

Som sagt... de hade inte varit ihop länge vid den tidpunkten. Jag tror nog att det var omöjligt att det var Faddes barn som ledde till aborten - nu blev hon på smällen med Peter ett par månader efter de hade börjat knulla, så fadern kan inte vara någon annan än han (i hans ögon åtminstone).

Så nu ska knulldockan bli fet. Riktigt fet. Träning och påvvervalks är ett minne blott - nu är mamma Linda i farten, men hur länge?
2009-05-19, 23:08
  #11366
Bannlyst
Linda Rosing är gravid

”Jag och Peter väntar vårt första kärleksbarn”
Nyförälskade – och blivande föräldrar.

Tv-profilen och bloggerskan Linda Rosing är gravid med artistpojkvännen Peter Thelenius.

– Vi är överlyckliga, skriver hon på bloggen.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5185134.ab


suck.... aftonbladet har just nu detta som fösta sida EXTRA!
2009-05-19, 23:08
  #11367
Medlem
marskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Med tanke på ditt namn är du nog snarare pilsk än fertil..

2009-05-19, 23:10
  #11368
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KRISTERLAG
”Jag och Peter väntar vårt första kärleksbarn”
Nyförälskade – och blivande föräldrar.

Tv-profilen och bloggerskan Linda Rosing är gravid med artistpojkvännen Peter Thelenius.

– Vi är överlyckliga, skriver hon på bloggen.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5185134.ab


suck.... aftonbladet har just nu detta som fösta sida EXTRA!

Vomerar av folk som använder termen "kärleksbarn". Ungefär som för att deklarera att det inte rör sig om en ren framknullning av ett oönskat barn.
2009-05-19, 23:14
  #11369
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KRISTERLAG
”Jag och Peter väntar vårt första kärleksbarn”!

Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
– Både jag och Peter har under ett längre tag önskat oss fler barn, och att vi skulle skaffa oss ett kärleksbarn tillsammans kändes helt självklart!

Jaha du. Jättebra - varken du eller Peter klarar av att vårda era fyra gemensamma barn förutom enstaka helger, så nu ska ni ha ett gemensamt barn. Verkar lyckat!

Grattis Linda! Detta barn kanske du inte förlorar vårdnaden av!
2009-05-19, 23:18
  #11370
Medlem
Helt ärligt hoppas hon får missfall för barnets bästa Hon ska fan inte ha flera barn kolla hur kapitalt hon misslyckats med dom hon har nu...
2009-05-19, 23:18
  #11371
Medlem
Callass avatar
Jag är gravid!
Linda Rosing, 2009-05-19 23:00

Jag och Peter väntar vårt första kärleksbarn som förväntas komma i slutet av 2009. Vi är överlyckliga och väldigt förväntansfulla! Givetvis har vi vetat om det här ett tag men valt att inte berätta om det förrens nu när graviditeten känns helt säker.

Både jag och Peter har under ett längre tag önskat oss fler barn, och att vi skulle skaffa oss ett kärleksbarn tillsammans kändes helt självklart!
2009-05-19, 23:25
  #11372
Medlem
SmiLLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Jag är gravid!
Linda Rosing, 2009-05-19 23:00

Jag och Peter väntar vårt första kärleksbarn som förväntas komma i slutet av 2009. Vi är överlyckliga och väldigt förväntansfulla! Givetvis har vi vetat om det här ett tag men valt att inte berätta om det förrens nu när graviditeten känns helt säker.

Både jag och Peter har under ett längre tag önskat oss fler barn, och att vi skulle skaffa oss ett kärleksbarn tillsammans kändes helt självklart!

Måste hon komma med sina "heta" nyheter ett halvt sekel efter att man redan förstått det...

Är oktober slutet av året? Det är ett jävligt långt slut på året.. oh well... Allt kan hända i Linda-land...
2009-05-19, 23:26
  #11373
Medlem
Trumpeters avatar
Stackars unge
2009-05-19, 23:26
  #11374
Medlem
William Hainess avatar
Bionda försöker vara så diffus som möjligt gissar jag på...
2009-05-19, 23:30
  #11375
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Jag är gravid!
Linda Rosing, 2009-05-19 23:00

Jag och Peter väntar vårt första kärleksbarn som förväntas komma i slutet av 2009. Vi är överlyckliga och väldigt förväntansfulla! Givetvis har vi vetat om det här ett tag men valt att inte berätta om det förrens nu när graviditeten känns helt säker.

Både jag och Peter har under ett längre tag önskat oss fler barn, och att vi skulle skaffa oss ett kärleksbarn tillsammans kändes helt självklart!

Undrar hur länge ett längre tag är i Lindas värld? 1 dag eller nåt?

Och barnet kommer i slutet av 2009 eller i oktober eller nåt. Jeeesus
2009-05-19, 23:37
  #11376
Medlem
tcxx646s avatar
Stackars unge...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in