På mig funkar det............!
Published: Igår, 12:05
Jag behöver samla krafter inför........
Published: Igår, 14:00
Vill ni se,klicka på länken!!!!
Published: Igår, 15:35
Min kväll kommer att bli så här...............
Published: Igår, 17:13
Godnatt på er...!
Published: Igår, 20:29
Published: Igår, 12:05
Åååå så underbart skönt det var med en powerwalk i det
här härliga friska höstvädret. Snacka om glädje kick jag fick
känner jag. Jag vet att många är deppiga i och med att hösten är här och det blir bara mörkare och mörkare för var dag som går.
Men mitt tips till er är att ut och gå! och gå gärna långa
promenader i rask takt så ni blir svettiga. Då jobbar kroppen och den sätter fart på ens egna glädjeämnen som gör dig gladare. Jag lovar det fungerar utmärkt. Ge det en chans
iallafall så får ni se att det händer underverk.
här härliga friska höstvädret. Snacka om glädje kick jag fick
känner jag. Jag vet att många är deppiga i och med att hösten är här och det blir bara mörkare och mörkare för var dag som går.
Men mitt tips till er är att ut och gå! och gå gärna långa
promenader i rask takt så ni blir svettiga. Då jobbar kroppen och den sätter fart på ens egna glädjeämnen som gör dig gladare. Jag lovar det fungerar utmärkt. Ge det en chans
iallafall så får ni se att det händer underverk.
Published: Igår, 14:00
Vad har inte passat bättre idag efter den sköna powerwalken,
om inte en storstädning här hemma. Och just nu springer
jag titt som tätt till tvättstugan och tvättar alla täcken och
handukar och allt annat smutstvätt sombara har legat och
samlat på sig som ett enda stort berg. Så snart är mitt hem skinande rent. Vilket det oftas brukar vara eftersom jag älskar
att städa. Men eftersom jag har varit barnledig en vecka så
passar jag på att verkligen göra en riktig höststäd.
Ikväll är jag bjuden på några fester, men som jag känner
nu så vill jag nog ha en lugn hemma kväll med mig själv.
Precis som jag hade igår,jävligt nice.
Jag behöver vila och hämta krafter med tanke på att nästa vecka blir det hur mycket jobb som helst för mig. Och då börjar även
planeringen för mitt tv-program på Kanal5. Så från och med
Måndag så finns det inga lediga dagar för min del. Så det gäller
att passa på nu att vila så mycket jag bara kan. För det lär jag behöva.
om inte en storstädning här hemma. Och just nu springer
jag titt som tätt till tvättstugan och tvättar alla täcken och
handukar och allt annat smutstvätt sombara har legat och
samlat på sig som ett enda stort berg. Så snart är mitt hem skinande rent. Vilket det oftas brukar vara eftersom jag älskar
att städa. Men eftersom jag har varit barnledig en vecka så
passar jag på att verkligen göra en riktig höststäd.
Ikväll är jag bjuden på några fester, men som jag känner
nu så vill jag nog ha en lugn hemma kväll med mig själv.
Precis som jag hade igår,jävligt nice.
Jag behöver vila och hämta krafter med tanke på att nästa vecka blir det hur mycket jobb som helst för mig. Och då börjar även
planeringen för mitt tv-program på Kanal5. Så från och med
Måndag så finns det inga lediga dagar för min del. Så det gäller
att passa på nu att vila så mycket jag bara kan. För det lär jag behöva.
Vill ni se,klicka på länken!!!!
Published: Igår, 15:35
Fick nyss ett sms av Navid som har Clean group festerna.
En av Sveriges populäraste klubbar,och i kväll kommer han
ha sin fest på Opera terassen och det kommer att bli galet bra.
Och vad jag har fått höra så kommer det vara utöver det vanliga
idag. Det är det ju alltid,så där galet bra på hans fester och det är jämnt smockfullt med människor. Och så har han alltid olika
teman på dansarna. Och idag kommer det att bli lite annorlunda.
Har man varit i Barcelona och festat på deras klubbar och
framför allt Souvernier och älskar musiken som spelas där.
Då ska man absolut besöka Navids fester.
Så är ni party sugna och inte har planerat kvällen tycker jag absolut att ni ska gå till Operakällaren och besöka Clean group
festen ikväll.
Navid smsade mig att jag stod på listan ikväll.
Men som sagt jag kommer förmodlingen att stanna hemma i sängen ikväll. Och det kommer massor av flera gånger jag kommer kunna gå på hans fester. Och den nästa som står på tur är på självaste Nyårsafton. Och vem vet kanske jag går dit om jag inte befinner mig långt,långt,långt härifrån......ler!
Klicka på länken så får ni ett smakprov på Cleanfesterna.
En av Sveriges populäraste klubbar,och i kväll kommer han
ha sin fest på Opera terassen och det kommer att bli galet bra.
Och vad jag har fått höra så kommer det vara utöver det vanliga
idag. Det är det ju alltid,så där galet bra på hans fester och det är jämnt smockfullt med människor. Och så har han alltid olika
teman på dansarna. Och idag kommer det att bli lite annorlunda.
Har man varit i Barcelona och festat på deras klubbar och
framför allt Souvernier och älskar musiken som spelas där.
Då ska man absolut besöka Navids fester.
Så är ni party sugna och inte har planerat kvällen tycker jag absolut att ni ska gå till Operakällaren och besöka Clean group
festen ikväll.
Navid smsade mig att jag stod på listan ikväll.
Men som sagt jag kommer förmodlingen att stanna hemma i sängen ikväll. Och det kommer massor av flera gånger jag kommer kunna gå på hans fester. Och den nästa som står på tur är på självaste Nyårsafton. Och vem vet kanske jag går dit om jag inte befinner mig långt,långt,långt härifrån......ler!
Klicka på länken så får ni ett smakprov på Cleanfesterna.
Min kväll kommer att bli så här...............
Published: Igår, 17:13
Jag bestämde mig för att stanna hemma i min varma säng ikväll.
Så jag gick till 7eleven och köpte smågodis som jag nu ska
mumsa i mig. Min dag har varit otroligt skön och harmonisk
mot tidigare i veckan. Så nu ska jag passa på och njuta av att
vara hemma helt själv denna helg som oxå är Allhelgonaafton.
Och titta på skräckfilm!
Nej, det ska jag inte, alltså kolla på skräckfilm. Jag ska bara
slappa framför tvn och njuta av att det är så rent och fräscht
här hemma. Och sen i morgonbitti ska jag vakna tidigt och ta
en lång uppfriskande powerwalk,förhoppningsvis i solen.
Och då ska jag tänka på er som ligger och är bakis.
Och säga till mig själv:
-Fan Linda! vad skönt att du stannade hemma igår.
Var jag taskig nu? nej, jag skojade bara,or NOT!!!!!!
Så jag gick till 7eleven och köpte smågodis som jag nu ska
mumsa i mig. Min dag har varit otroligt skön och harmonisk
mot tidigare i veckan. Så nu ska jag passa på och njuta av att
vara hemma helt själv denna helg som oxå är Allhelgonaafton.
Och titta på skräckfilm!
Nej, det ska jag inte, alltså kolla på skräckfilm. Jag ska bara
slappa framför tvn och njuta av att det är så rent och fräscht
här hemma. Och sen i morgonbitti ska jag vakna tidigt och ta
en lång uppfriskande powerwalk,förhoppningsvis i solen.
Och då ska jag tänka på er som ligger och är bakis.
Och säga till mig själv:
-Fan Linda! vad skönt att du stannade hemma igår.
Var jag taskig nu? nej, jag skojade bara,or NOT!!!!!!
Godnatt på er...!
Published: Igår, 20:29
Nu tänker jag säga godnatt till er.
För nu har jag tänt massa ljus och borstat tänderna och ska
krypa ner under täcket och ligga och sappa på tvn.
Så natti,natti hörs i morgon. Happy Halloween!!!!
För nu har jag tänt massa ljus och borstat tänderna och ska
krypa ner under täcket och ligga och sappa på tvn.
Så natti,natti hörs i morgon. Happy Halloween!!!!