2008-12-14, 23:00
Medlem
lukaszs avatar
Här ser vi en första glimt av sökande till vårens mest sevärda program.
http://www.expressen.tv/noje/1.1403380/nu-ska-linda-rosing-hitta-karleken-i-tv

"Han ska vara ståtlig, lång, ha långt hår, typ hit ( peka på käkbenet ) " säger Jannike. Av de sökande man skymtade i klippet lär inte någon leva upp till de ytliga kraven iaf, men de kanske har mer att erbjuda, insidan är trots allt viktigare

Om jag förstått det rätt är dessa grabbarna de som gått vidare från en casting? D v s de har passerat första utgallringen, då vill jag inte tänka på hur det såg ut bland de sökanden.

Skämt åsido, det ser mycket lovande ut, håller en slant på Rikard då han verkade väldigt jordnära. Annars ligger nog Edgar 21 bast bra till, han hade ju redan med sig hummer o skumpa, han har fattat galoppen att nyckeln till Lindas hjärta har man bäst med sig i väskan på direkten
2008-12-14, 23:05
Medlem
William Hainess avatar
RIKARD!!!!

Han är min favorit! Helt klart!

Och herregud - Lindas fejs! Ärligt talat så var det ungefär dom grabbarna som jag förväntade mig skulle söka till ett sådant här program - Stureplansbrats, snuskgubbar och förvirrade nördar! Och detta var de femtio bästa
Senast redigerad av William Haines 2008-12-14 kl. 23:08.
2008-12-14, 23:33
Medlem
rangels avatar
HAHA, herregud. Vad är det som händer med världen? Hallå!!!!??? någon där???

En realityshow där Linda Grodan Rosing ska dejta en massa snubbar som vill ha henne. Jag finner inga ord.

Hennes öveläpp är förövrigt den mest sneknullade överläpp jag sett.
2008-12-14, 23:39
Medlem
SmiLLies avatar
Per Phung!!!
2008-12-14, 23:45
Bannlyst
Ny i denna tråden. Så hoppas ni har överseende med min okunskap. Är inte insatt i Linda Rosings liv och levene, men har en fråga angående det jag sett och läst i denna tråd, och om Linda. Vad fan har hänt med människans läppar?Vart kommer hon ifrån? Har hon för bakgrund och varför får hon så mycket uttrymme i media? Ser ut som hon är ett brandskade offer som fått hudtransplantation i annsiktet, skulle ju kunna förklara varför hon ser ut som hon gör, är så fallet? Skulle ju förklara varför hón får så mycket mediaexponering, ett tycka synd om fall så att säga...
2008-12-15, 02:38
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukasz

"Han ska vara ståtlig, lång, ha långt hår, typ hit ( peka på käkbenet ) " säger Jannike. Av de sökande man skymtade i klippet lär inte någon leva upp till de ytliga kraven iaf, men de kanske har mer att erbjuda, insidan är trots allt viktigare

Om jag förstått det rätt är dessa grabbarna de som gått vidare från en casting? D v s de har passerat första utgallringen, då vill jag inte tänka på hur det såg ut bland de sökanden.

Skämt åsido, det ser mycket lovande ut, håller en slant på Rikard då han verkade väldigt jordnära. Annars ligger nog Edgar 21 bast bra till, han hade ju redan med sig hummer o skumpa, han har fattat galoppen att nyckeln till Lindas hjärta har man bäst med sig i väskan på direkten

Hahaha...nattens garv! Jag hoppas att mina grannar inte vaknade när jag satt här framför datan och asflabbade!

PerPhung! Gubben i keps som vil ha en runk! Snubben med bandaget runt halsen om Lindas patte skulle explodera under sexakten som han såg fram emot!

Och Patsy som verkligen var stenad som en kåt schimpans!
Läppar som ett redigt anus fullt med hemorojder, ja, en amerikansk porrskådis skulle vara full av avundsjuka för det knullvänliga ansikte Patsy nu lyckats köpa sig!

Men...när skall Patsy lära sig att införskaffa nya strumpbyxor istället för de noppiga och slitna stayupsen hon nu hade?
Och varför denna illasittande reatrasa hon hade på sig?

Och när skall fotogubbarna lära sig att inte fotta Patsy rakt framifrån och verkligen inte filma öket i närbild? Brrrrrr
2008-12-15, 05:41
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
hahahahaha! Vad faen är det för snubbar dom hittat? Av alla dessa tusentals killar, som köat i timmar för att ens få en chans att vara med i programmet, var detta dom bästa? Jag garvade som fan när dom intervjuvade dom två första killarna. 21 och 51 år. En med skaldjur i väskan och den andra med kulmage och porrmustasch.
Hittade dom inga snubbar i Lindas egen ålder? Ska bli kul som fan att se vad Linda väljer ut. Kul att se rörliga bilder av Linda med, det har jag aldrig sett tror jag. uj uj.
2008-12-15, 08:10
Medlem
Ohohoiho!! Jag orkade bara till Per Phung innan jag small sönder. Hans Borat-miniunderställ blev för mycket....
2008-12-15, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lukasz

Bara inte Rikard blir besviken när det visar sig att Linda inte bor kvar i Enskede nuförtiden,
han kanske inte kan tänka sig att promenera någonannanstans än just söder om stan...
(såvida inte Kanal 5 sponsrar med SL-kuponger och det råkar stämma med hans busslinjer förstås!)

Men hör jag rätt? Påstår Linda Rosing att hon är djup?!?

2008-12-15, 10:11
Medlem
http://kanal5.se/

Citat:
En stor skara nervösa och förväntansfulla män samlades i Stockholm under söndagen för slutcastingen av Den rätte för Rosing.

Linda och hennes två närmaste rådgivare Jannike Nordström och Alexander Erwik var också på plats för att möta männen för första gången.

- Jag har nog inte riktigt insett att det är på allvar nu, säger Linda till Kanal5.se. Men jag är spänd av förväntan och litar fullkomligt på mina rådgivare.

Alexander och Jannike är överens om att Linda behöver en trygg och stabil kille. Även om Jannike kommer att fokusera mer på stil och utseende och Alex på inre kvaliteter.

- Killarna måste inse vad de ger sin in på, att de är beredda på att bli plastpappor till Lindas barn, säger Alex.

Bland de sökande fanns både yngre och äldre, någon hade med sig en present och en annan en gitarr. Mitt i klungan syntes ett bekant ansikte - Per Arne från Frusna män söker kärlek hade också anmält sig för att hitta kärleken hos Linda.

Linda har inte insett att det här är på allvar. Ingen annan heller.
(Btw, hon har ännu inte bloggat idag.)

Många länkar och hänvisningar bland kommentarerna till gårdagens inlägg:
Senast redigerad av Slang-Calle 2008-12-15 kl. 10:55. Anledning: tillägg
2008-12-15, 10:22
Medlem
Kupsans avatar
Linda Rosing-Phung FTW!

Seriöst, vad har hon att erbjuda? Taskig ekonomi, skämt ut sig nationellt m.m..
2008-12-15, 11:19
Medlem
thabitas avatar
Den där Jannike Nordström - någon som vet om hon är från Rimbo?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in