Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Det gick ju inte många dagar efter det nya året har fallit in som ni börjar med era trakasserier.
Om nu någon vill sända Linda en glad hälsning via tidningen så ska ni genast börja, det här är inte klokt.
Jag med andra kände att vi kunde ha en nystart 2008 där vi kunde glömma alla dessa negativa kommentarer och nedlåtande tankar.
Varför kallar ni t ex Linda för farmor? Hon är en vacker kvinna i trettioårsåldern.
Hur kan man sjunka så lågt att sparka på någon som redan har haft det svårt i år, alla dessa tabloids som dom säger i USA.
Ska vi inte en gång för alla, lova att välja lite snällare attityd mot våra medmänniskor
Är det den svenska avundsjukan som faller in? Tål ni inte att se att det kanske skulle gå bra för Linda? Raserar eran värdsbild då?
För att önska en människa motgång (som många i den här tråden) så är man sannerligen ingen messias själv.
Godmiddag.
Hörru Donnyboy!
Det var jag som postade insändaren så det är väl mig du ska gå på och jag nås enklast genom att kalla mig för MissTaken eller helt enkelt klicka på citeringsknappen vid inlägget du hakar upp dig på. Av någon anledning så vågar du inte tilltala mig utan undviker alla mina kommentarer där jag förklarar VARFÖR jag har så kul tack vare Farmor och jag har aldrig sagt att jag tänker sluta prata om henne, trots dina tafatta försök att få oss i tråden att tystna så dra inte in mig i din tro om överenskommelse med flera andra nick i tråden. För tredje gången säger jag att du ska inte ta det personligt för du och jag har inget otalt med varandra....elller....?
Jag kallar henne Farmor Anka för hon ser ut som en anka sen hon började spruta läpparna fulla av gift. Du ser väl liknelsen själv? Fast själv gillar jag mest mitt uttryck att läpparna går runt hörnet och hon själv kommer en vecka senare.
Skulle jag vara avundsjuk på en människa som inte lyckats med nåt hon tagit för sig, ser ut som en anka och faktiskt förstört sitt vackra utseende och som har nåt kroniskt behov av att fläka ut sig och inte bara på bild utan även i pressen? Avundsjuk på någon som inte ens har vett att värdesätta sina barn och ta hand om dem som de förtjänar? Nu är du nog lite slötänkt om du tror det...det finns många människor jag är avundsjuk på men inte fult eller missunnsamt, jag beundrar dem och är glada för deras skull att de lyckats med projekt etc. Farmor Anka tillhör inte den gruppen sörru.
Nope jag är ingen messias och inte du heller...eller är det DET du tror när du springer omkring här i tråden och ska frälsa oss...? När fan blir gammal så blir han religiös men SÅ religiös blir jag aldrig så du får över mig på din sida, det enda som kan få mig att ändra mig är Farmor själv - att hon bevisar att hon ändrat sig och blir den person som jag kanske skulle kunna vara avundsjuk på en dag. Vi vet väl alla att det är ouppnåeligt tyvärr.
.