2008-12-02, 01:18
Medlem
Fettogubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xak
fan vad jag hatar Rio eller...

hon r en sn dr riktig tjt-krring som bara r sur hela tiden, str mig p henne bara hon ppnar kften ass.

Dagens avsnitt var bra! ;-D
gsten r nog mitt nya "fri-kort", hh

Hon r garanterat ett frikort! Damn, hon var het!
Citera
2008-12-02, 01:34
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettogubben
Hon r garanterat ett frikort! Damn, hon var het!

Hon verkar vara riktigt dominant i snghalmen. Hon ppnade kften nr helst det behagade henne...
Citera
2008-12-02, 01:35
Bannlyst
Sitter just nu och tittar p Boston Tea Party (s02e06) och Psykologen kommer med "Frbluffande fakta" om ngot skit, sedan kommer de in p att det gr rykten om att Fredrik och Filip brukar stta p varandra.. D utbriser Filip "P flashback eller?" Lite snobbigt sdr.. Ngon mer n jag som la mrke till detta?

*EDIT*

Var visst nra
Citera
2008-12-02, 01:38
Medlem
Quimbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdf1
Sitter just nu och tittar p Boston Tea Party (s02e06) och Psykologen kommer med "Frbluffande fakta" om ngot skit, sedan kommer de in p att det gr rykten om att Fredrik och Filip brukar stta p varandra.. D utbriser Filip "P flashback eller?" Lite snobbigt sdr.. Ngon mer n jag som la mrke till detta?
Sjlvklart Boston tea party r Filip och Fredriks bsta programid ever, informativt samtidigt som det r roligt Hoppas p mnga fler ssonger
Citera
2008-12-02, 02:15
Medlem
Tycker detta var det bsta programmet hittils faktiskt, blev frvnad av hur oscensurerat det var till skillnad frn allt annat man ser p TV Lite som verkligheten allts...

Gillar ocks veckans macka, TUSEN pilar och inklippta ljud.. bara jag som tycker detta r kul? S ljligt men nd kul..
Citera
2008-12-02, 05:36
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaxxen
Hrlig teori om morgonstnd
Vilket frvrigt stmmer. Fredirk har givetvis rtt hr gllande morgonstndet (eller pissestndet som det ocks kallas).
Expertpanelen kan ju inte veta allt.
Citera
2008-12-02, 05:59
Medlem
CDPs avatar
Skulle precis kolla om nn hade skrivit om att Filip sa Flashback och.... jvlar i helvete vad kta ni blev, hela hgen! Hahaha, det var nstan roligare n att han sa Flashback faktiskt. Alla bara slngde sig p sina datorer.... haha ni r fr roliga.
Citera
2008-12-02, 06:01
Medlem
A.Chigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Skulle precis kolla om nn hade skrivit om att Filip sa Flashback och.... jvlar i helvete vad kta ni blev, hela hgen! Hahaha, det var nstan roligare n att han sa Flashback faktiskt. Alla bara slngde sig p sina datorer.... haha ni r fr roliga.

Haha! du r bara avis fr du inte hann frst
Citera
2008-12-02, 06:11
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Vilket frvrigt stmmer. Fredirk har givetvis rtt hr gllande morgonstndet (eller pissestndet som det ocks kallas).

Jo jag hade ocks fr mig att det var s. Visst, det gr att pissa med stnd men nog fan r det svrt.
Citera
2008-12-02, 06:27
Medlem
CDPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Chigurh
Haha! du r bara avis fr du inte hann frst

Fan bara 8 timmar sen ocks! Precis p det jvla fitthret!

Men fy fan vilken pinsam gammal krring Janouch r. Fiiiiiiifaaaaan svenne.
Citera
2008-12-02, 06:36
Medlem
reborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Gr det? Har alltid trott att morgonstnd beror p att man vaknar under en drm av erotisk natur. Jag brukar vakna helvetes pissndig men utan morgonbnge...
Citera
2008-12-02, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtespel
svenskar knullar i snitt 4-5 minuter? lter jvligt kort i mina ron.sjlv har jag betydligt lngre snitt

Sjlvklart. Och 35cm kuk ox i sann FB-anda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in