2010-03-02, 04:46
Bannlyst
Jag mste vara halvdv, jag hrde ljudet frst p elva. Dremot mrkte jag att ronen liksom "spndes" p 15-14. Jag hrde ingenting men jag fick nd uppfattningen om att hjrnan liksom registrerade ngonting som gjorde att ronen aktiverades. Jag kunde dock inte avgra var det var. Jag hrde definitivt inte pipandet.

// Roger P.
Citera
2010-03-02, 08:10
Medlem
RageCBs avatar
Brjade det svida i ronen vid 15.

Va i Uppsala i sommras nr dom spelade in, och gick frbi men frhoppningar att jag skulle f komma med Men efter grdagens program vart det inget
Citera
2010-03-02, 09:54
Medlem
olllies avatar
"Han r s doftljusig i sin uppenbarelse" Fyndigt av Filip

Bra ssongsinledning. Bde lkaren och psykologen verkade trivas i rutan och gav ett bra intryck. Lkaren var ju ngon slags elitmnniska, superschtek
Citera
2010-03-02, 10:25
Medlem
TheDamnThings avatar
[quote=Scraper]De har blivit lite krystade, vra vnner F&F. Man fr knslan av att de frsker tvinga sig fram till ngot flyt de hade fr ngra r sen. Bttre hade varit att komma med en ny stil. Gravallvar, t ex, hade funkat jvligt bra under kukfrgan. Att verkligen debattera mnet kuksmak, istllet fr att flamsa bort det. DET hade varit bra TV.
QUOTE]

Instmmer, jag tyckte det var en ointressant ssongsstart. Nya panelmedlemmarna var vl OK. Gillade inte "se upp blindstyre"-grejen, zigenarskmtet, kuksmaken, strippskmtet, allt var bara tramsigt. Ljudtestet var lite kul men man ska nog vara dr, och inte kra testet genom TV'n. Jag skulle hellre se Grattis Vrlden eller High Chaparall igen.
Citera
2010-03-02, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDamnThing
Instmmer, jag tyckte det var en ointressant ssongsstart. Nya panelmedlemmarna var vl OK. Gillade inte "se upp blindstyre"-grejen, zigenarskmtet, kuksmaken, strippskmtet, allt var bara tramsigt. Ljudtestet var lite kul men man ska nog vara dr, och inte kra testet genom TV'n. Jag skulle hellre se Grattis Vrlden eller High Chaparall igen.

Tyckte det var sknt med lite icke pk tv efter allt OS gullande med oskuldsfulla rdkindade norrlningar. Trodde dock att ngon skulle hugga direkt p att Filip sa zigenare istllet fr romer. Men visst hade man grna sett Grattis Vrlden igen, men jag tror dom har trttnat p att dra runt i massa konstiga lnder nu nr de har familjer.
Citera
2010-03-02, 12:03
Medlem
Bohlingers avatar
Grymt sknt att den torra lkaren frn tidigare ssonger har blivit utbytt. Sjukt trkig var han.
Citera
2010-03-02, 12:12
Medlem
Packie McRearys avatar
Jag tycker inte att Filip & Fredrik knns hungriga lngre. Mycket av charmen har frsvunnit frn deras tidigare produktioner. Filip knns mest trtt och neralkad nr han glider omkring i modebloggsoutfit och frsker stlla provocerande frgor.

Jag hller mig till ldre High Chaparall-avsnitt nr jag vill ha en dos F&F. :

EDIT: Frvrigt angende ljudtestet, jag har ganska skapliga hgtalare och r inte alltfr mnga r ver 20, men det dr ljudet uppfattade jag inte frns det vreds ner p 12-11 p skalan.
Senast redigerad av Packie McReary 2010-03-02 kl. 12:22.
Citera
2010-03-02, 13:15
Medlem
corpulentcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageCB
Brjade det svida i ronen vid 15.

Va i Uppsala i sommras nr dom spelade in, och gick frbi men frhoppningar att jag skulle f komma med Men efter grdagens program vart det inget

Kan du ta det igen? Du menar att de inte terkommer till Uppsala i framtids BTP-program?
Citera
2010-03-02, 13:17
Medlem
Amors avatar
Jag tycker det verkar som att de har tagit till sig av kritiken. I gr lt man superfemman utveckla sina resonemang mer n tidigare ssonger. Ngot mindre trams mr detta program bra av, eftersom att de mnen man tar upp faktiskt r intressanta.
Citera
2010-03-02, 13:38
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Jag tycker det verkar som att de har tagit till sig av kritiken. I gr lt man superfemman utveckla sina resonemang mer n tidigare ssonger. Ngot mindre trams mr detta program bra av, eftersom att de mnen man tar upp faktiskt r intressanta.
Synd bara att de la ner s mycket tid p "varfr finns det inga kondomer som smakar kuk?". Det skmtet hll inte riktigt s lnge som de hll p med det.
Citera
2010-03-02, 14:36
Medlem
Arbetarbroders avatar
Sknt att Boston Tea Party r tillbaka. Man mrker att det r lite tomt p TV nr Filip och Fredrik inte har ngot program som gr. Sen r Boston Tea Party mycket bttre n de dr lekprogrammen som de snt.

Filip Hammar har ju kt till USA fr att satsa p karriren dr, str om det i deras skvallertrd r fredrik & filip gay? [och annat om dessa tv herrar - sammanfogad trd]
Och att iaf Filip kollar in Flashback nmner han i ett gammal Boston Tea Party, 1:10 in i det det hr Youtubeklippet:
http://www.youtube.com/watch?v=RLTMV54F58Q
Det har varit uppe p Flashback tidigare iofs, men det r vrt att ta upp igen nr programmet kr igng. Kul att de har koll p FB.

Det som frvnar mig mest att nr jag lser trden efter att ha sett frsta programmet av ssong 3 r att folk verkar gilla den nya psykologen. Hon knns ju ungefr som Rios lillasyster, verkar inte speciellt verbegvad eller ngon som kommer glnsa med kommentarer. Drimot tycker jag den nya lkaren verkar betydligt bttre n Stefan Branth, han gjorde sig riktigt bra i TV.

Filip och Fredrik hller n!
Citera
2010-03-02, 19:04
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Sknt att Boston Tea Party r tillbaka. Man mrker att det r lite tomt p TV nr Filip och Fredrik inte har ngot program som gr. Sen r Boston Tea Party mycket bttre n de dr lekprogrammen som de snt.

Filip Hammar har ju kt till USA fr att satsa p karriren dr, str om det i deras skvallertrd r fredrik & filip gay? [och annat om dessa tv herrar - sammanfogad trd]
Och att iaf Filip kollar in Flashback nmner han i ett gammal Boston Tea Party, 1:10 in i det det hr Youtubeklippet:
http://www.youtube.com/watch?v=RLTMV54F58Q
Det har varit uppe p Flashback tidigare iofs, men det r vrt att ta upp igen nr programmet kr igng. Kul att de har koll p FB.

Det som frvnar mig mest att nr jag lser trden efter att ha sett frsta programmet av ssong 3 r att folk verkar gilla den nya psykologen. Hon knns ju ungefr som Rios lillasyster, verkar inte speciellt verbegvad eller ngon som kommer glnsa med kommentarer. Drimot tycker jag den nya lkaren verkar betydligt bttre n Stefan Branth, han gjorde sig riktigt bra i TV.

Filip och Fredrik hller n!

Ja, den nya lkaren verkade ganska skn och som du sger s verkar psykologen vara OK men inte mer. Men Stefan gillade jag skarpt, faktiskt! Saknar honom lite. Men s lnge Patrik r kvar s r det ju packat och klart fr detta programmet. Helt klart det bsta F&F har gjort!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in