2007-10-14, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublejohn
Jag blev så irriterad på att Hank inte grät i slutet.
Han torskade nästan allt men vred inte en min. Alla dessa uttryckslösa ansikten i TV-serier är klyschiga, mer gråtande män!

Han torskade väl egentligen ingenting? Inte för att han visste det men som jag förstod det hade Bills flicka dragit en kopia av boken och bilen torde väl vara försäkrad på något vis nyinköpt och allt som den var.
Citera
2007-10-14, 10:43
Medlem
doublejohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apatisk
Han torskade väl egentligen ingenting? Inte för att han visste det men som jag förstod det hade Bills flicka dragit en kopia av boken och bilen torde väl vara försäkrad på något vis nyinköpt och allt som den var.

Men han fick ju en ganska rejäl diss av exet som jag glömt namnet på. Hennes avvisning kändes mer definitiv denna gången. Och att på det bli av med bilen (Även om den säkert kan återfås) kan ju inte vara kul.
Citera
2007-10-16, 22:31
Medlem
Ledarens avatar
Riktigt skönt avsnitt. Gillade tjejens "golden shower" på slutet.
Citera
2007-10-17, 00:40
Medlem
Quorthons avatar
Jo fast det var väl ändå inte en Golden Shower.
Skön serie för övrigt
Citera
2007-10-17, 00:46
Medlem
bings avatar
Underbar serie. Har snabbt blivit en favorit.
Citera
2007-10-17, 01:24
Medlem
Maaths avatar
Skönt sliten Hank e när han går med på en trea sånt som kallas att ställa upp för laget!!
Citera
2007-10-17, 14:38
Medlem
muneys avatar
Riktigt bra avsnitt men jag måste bara whina lite.

[whine]Stör mig som fan på "sekreterarens" röst, öppna munnen ordentligt när du pratar för helvete! Sen är hon 16-åringen så ful i ansiktet så jag vet inte vart jag ska ta vägen när hon är i bild.[/whine]

Annars är allt bra.
Citera
2007-10-17, 14:53
Medlem
Ralle_s avatar
Riktigt klockrent avsnitt!
Men skulle vart roligare att se vart det hade lett ifall Karen och Charlies fru hade kommit dit istället för bruden!
Citera
2007-10-17, 17:32
Medlem
t u ss avatar
Såg att de släppt ett soundtrack för ep 1-8 också, någon som vet var detta går att få tag på (förutom itunes)?
Citera
2007-10-17, 19:21
Medlem
Maaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Riktigt bra avsnitt men jag måste bara whina lite.

[whine]Stör mig som fan på "sekreterarens" röst, öppna munnen ordentligt när du pratar för helvete! Sen är hon 16-åringen så ful i ansiktet så jag vet inte vart jag ska ta vägen när hon är i bild.[/whine]

Annars är allt bra.

Shit! Om hon e ful och du reagerar så illa, måste du ha det riktigt jobbigt framför TV'n
Citera
2007-10-18, 00:17
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maath
Shit! Om hon e ful och du reagerar så illa, måste du ha det riktigt jobbigt framför TV'n

Aaa.
Citera
2007-10-18, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maath

Nej framför TV:n ser man sällan så fula människor, värre är det när man går ut i verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in