2007-10-09, 20:52
Medlem
Serien ska visas på Tv4 nästa år.
Citera
2007-10-09, 20:58
Medlem
arezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demoner
Serien ska visas på Tv4 nästa år.

Det är väl inte bra på något sätt? TV4 är ju den sämsta kanalen i världen, de kan inte göra serien rättvisa.
Citera
2007-10-10, 02:46
Medlem
neogeos avatar
bara jag som tycker att dottern är sjukt snygg ?

lätt värt förlja serien bara för de
Citera
2007-10-10, 02:50
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neogeo
bara jag som tycker att dottern är sjukt snygg ?

lätt värt förlja serien bara för de

Vilken av döttrarna? oavsett vilken så håller jag absolut inte med hursomhelst, kåt är hon dock - Bills dotter.
Citera
2007-10-10, 04:06
Medlem
haxxels avatar
Nej! Nu blir jag arg på honom! Han kan ju inte byta ut sin gamla fina 964 ju! Älskar den gamla bilen! I övrigt, riktigt bra avsnitt. Älskar denna serien verkligen, hoppas att det kommer flera säsonger
Citera
2007-10-10, 13:46
Medlem
neogeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Vilken av döttrarna? oavsett vilken så håller jag absolut inte med hursomhelst, kåt är hon dock - Bills dotter.

jag menade bills dotter ..
inte snygg .. uff
Citera
2007-10-10, 15:18
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxxel
Nej! Nu blir jag arg på honom! Han kan ju inte byta ut sin gamla fina 964 ju! Älskar den gamla bilen! I övrigt, riktigt bra avsnitt. Älskar denna serien verkligen, hoppas att det kommer flera säsonger

Säsong Två skall spelas in.
Citera
2007-10-11, 05:18
Medlem
irbors avatar
Skummade igenom TV och tv-serier delen igår och började läsa om serien här, drog hem första avsnitten och började kolla lite och serien var väll som beskrevs på dom två första sidorna.

Såg 9 avsnitt i rad och väntar nu glatt på nästa har för mig att någon skrev 12 avsnitt per säsong, så det kommer 3 till dom kommande veckorna?
Citera
2007-10-11, 08:49
Medlem
arezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irbor
Skummade igenom TV och tv-serier delen igår och började läsa om serien här, drog hem första avsnitten och började kolla lite och serien var väll som beskrevs på dom två första sidorna.

Såg 9 avsnitt i rad och väntar nu glatt på nästa har för mig att någon skrev 12 avsnitt per säsong, så det kommer 3 till dom kommande veckorna?

Om jag inte missminner mig så är det Showtime som visar den, vilket borde betyda att det är 12 avsnitt/säsong.
Citera
2007-10-11, 20:37
Medlem
doublejohns avatar
Jag blev så irriterad på att Hank inte grät i slutet.
Han torskade nästan allt men vred inte en min. Alla dessa uttryckslösa ansikten i TV-serier är klyschiga, mer gråtande män!
Citera
2007-10-12, 01:47
Medlem
HypisHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublejohn
Han torskade nästan allt men vred inte en min. Alla dessa uttryckslösa ansikten i TV-serier är klyschiga, mer gråtande män!

Jag måste faktiskt hålla med dig där till 100%, bara en tår i ögat hade gjort slutet så mycket bättre.. så mycket mer äkta.
Citera
2007-10-14, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublejohn
Jag däremot kan verkligen identifiera mig med hans reaktion. Mina första intryck i liknande situationer har varit total uppgivenhet och en känsla av overklighet, misären kommer först senare. Tycker bara serien blir bättre och bättre.

Någon som klarade av att höra vilken bok han jämförde sitt senaste verk med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in