2009-12-14, 18:23
Medlem
kingZhits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Är detta serien när man får se när dom har sex? Asså typ att man ser kuken inne i tjejen? Har för mig att det finns en serie som heter nå med california som är så

Med tanke på seriens slut och de senaste kommentarerna så fick det här inlägget mig att brista ut i gapskratt av någon konstig anledning.

On Topic: Håller med om att detta verkligen var det perfekta slutet. What goes up must come down, snacka om att det var på tiden att allting skulle smälla upp i ansiktet på Hank. Men trodde inte de skulle göra sista avsnittet så här bra, värdigt slut på en riktigt skön serie. Blir det en säsong 4 kommer jag att titta, bara hoppas det inte förstör serien. Återigen, det här var det perfekta slutet.
Senast redigerad av kingZhit 2009-12-14 kl. 18:29.
Citera
2009-12-14, 20:31
Medlem
Kan inte annat än hålla med er andra. Säsongsavsslutning from hell! Sjukt bra slut. Helst att det gjordes så dramatiskt med endast musik i bakgrunden.
Citera
2009-12-14, 20:55
Bannlyst
Vad heter låten som spelades i mitten när Hank lackade på fjollan vid festen? Den spelades i bakgrunden, skön gitarr typ.
Citera
2009-12-14, 21:23
Medlem
Fantastiskt avsnitt! Stackars Karen, man såg verkligen hur hennes värld rasade ihop på grund av Hank. Väldigt välspelat och dessutom tyckte jag det var ett snyggt tilltag att bara visa scenen utan att man får höra några repliker. Det förstärkte verkligen känslan.
Citera
2009-12-14, 21:33
Medlem
BradDourifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Är detta serien när man får se när dom har sex? Asså typ att man ser kuken inne i tjejen? Har för mig att det finns en serie som heter nå med california som är så
Citera
2009-12-14, 21:36
Medlem
glootus avatar
Men herregud. Jag tittade på avsnittet i morse när jag käkade frukost, slog av och gick till skolan. Märkte när jag kom hem att det var säsongs/serie-avslut. Tänkte inte så mycket mer på det förens jag såg den här tråden. Måste fan kolla slutet igen, känns som att jag inet fattade att det var så grymt :P
Citera
2009-12-14, 21:55
Bannlyst
Vad snackar ni om ni som säger att det var sista avsnittet blabla? Jag hoppas att ni menar för denna säsong. Säsong 4 är ju redan planerad och börjar sändas 2010.
Citera
2009-12-14, 22:05
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fafi
Vad snackar ni om ni som säger att det var sista avsnittet blabla? Jag hoppas att ni menar för denna säsong. Säsong 4 är ju redan planerad och börjar sändas 2010.

Ja. Säsongsavslutning.

Min tolkning av hans dröm:
Citera
2009-12-14, 22:20
Medlem
Pallevantes avatar
Fantastisk avslutning. Efter förmiddagens smärre (om än inte kompletta) besvikelse i Dexteravslutningen kom det här som en underbar avrundning på dagen. Hela Rocket Man-delen var episk.
Citera
2009-12-14, 22:28
Medlem
dannywtfs avatar
Goosebumps på den avslutningen. De första 4 avsnitten var extremt bra. Sedan kom en liten svacka som visserligen fortfarande var mycket bättre än andra serier, men det var först nu i de två senaste avsnitten som det blev grymt. Fan va Hank Moody är kung!
Citera
2009-12-14, 22:50
Medlem
burnitd0wns avatar
Fantastiskt avslut! Håller med om musiken, riktigt bra gjort att de skippade replikerna på slutet.

Jag tror inte Hank kommer sitta i finkan, Mia kommer nog förmå sin manager att droppa anklagelserna.

Sen tyckte jag jävligt synd om Runkle också
Citera
2009-12-14, 23:02
Medlem
Wajners avatar
Tycker bara så synd om Hank, hur hade ni själva gjort ifall ni hade hamnat i en liknande situation som den med Mia? Okej att det är jävligt långsökt men man kan ju råka göra bort sig med nån som man inte har nån aning om vem det är för att sedan få reda på att det var den sista människan på planeten du skulle ligga med... Undrar om han hade kunnat släppa bomben på något sätt utan att sabba allt med Karen. Knivigt värre. Hoppas dock inte att han hamnar i fängelse, men vi får se vad som händer i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in