2007-10-18, 03:15
Bannlyst
Fyfan vad jag hatar dendär 16åring nu Hon är fan värre än Sylar! Jag vill döda henne, hon ska fan inte ta creeds för Hanks bok=(
Citera
2007-10-19, 15:31
Medlem
JEzuss avatar
Lackar på att Bills dotter snott scriptet och sekreteraren, deras "scam" lr vad vi ska kalla det. Ska hota manusförfattaren för nästa säsong till livet om han/hon planerar att skriva det så att hon ska få värsta framgången...

mvh
Citera
2007-10-19, 16:12
Medlem
Haha vad upprörda ni blir. Klart det kommer ta hus i helvete när detta nystas upp och det ska bli kul att kolla på
Citera
2007-10-19, 17:38
Medlem
Efter det tråkiga flashback-avsnittet så blir Californication bara bättre och bättre. Jag hoppas på minst två säsonger till, det finns ju hur mycket som helst att skriva om.
Citera
2007-10-19, 17:48
Medlem
doublejohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Efter det tråkiga flashback-avsnittet så blir Californication bara bättre och bättre. Jag hoppas på minst två säsonger till, det finns ju hur mycket som helst att skriva om.

Jag känner tvärt om.
Jag skulle bli riktigt, riktigt besviken om dom drog ut på serien. Handlingen kretsar runt Hank, och vad han vill ha är tjejen (glömt vad hon heter, IGEN) och den historian klarar sig inte hur länge som hellst.
Citera
2007-10-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublejohn
Jag känner tvärt om.
Jag skulle bli riktigt, riktigt besviken om dom drog ut på serien. Handlingen kretsar runt Hank, och vad han vill ha är tjejen (glömt vad hon heter, IGEN) och den historian klarar sig inte hur länge som hellst.

Har varit inne lite på samma tankebana. Har svårt att se hur de ska gå vidare med den här serien. Vi orkar inte se honom jaga den där kvinnan hur länge som helst och när han väl fått henne är ju den Hank vi känner och älskar att se ett minne blott.

Serieförfattarna måste nog hitta på en ny "story-arc" om de ska göra ett par tre säsonger.
Citera
2007-10-20, 19:39
Medlem
Citat:
Jag känner tvärt om.
Va? Har du HELT glömt bort Hanks förhållande med sin dotter, hans förhållande med Mia...Charlie, Dani och Marcy...det finns mycket att spinna vidare på.
Citera
2007-10-20, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apatisk
Har varit inne lite på samma tankebana. Har svårt att se hur de ska gå vidare med den här serien. Vi orkar inte se honom jaga den där kvinnan hur länge som helst och när han väl fått henne är ju den Hank vi känner och älskar att se ett minne blott.

Serieförfattarna måste nog hitta på en ny "story-arc" om de ska göra ett par tre säsonger.
Första säsongen är ju snart slut, så att fylla säsong två lär ju inte bli så svårt i alla fall.
Citera
2007-10-23, 14:38
Medlem
JEzuss avatar
Blir ett spännande sista avsnitt! Verkar kunna bli ett hejdundrade bröllop!
Hoppas verkligen de trycker dit Mia!!

mvh
Citera
2007-10-23, 20:49
Medlem
doublejohns avatar
Oooh vad jag längtar till nästa avsnitt!
Dagens var ruskigt bra. Jag stör mig dock på dotterns "sätt". Det kanske är menat att hon ska tala som en robot men jag tror snarare att skådisen är råkass.
Citera
2007-10-23, 22:09
Medlem
JEzuss avatar
Citat:
Oooh vad jag längtar till nästa avsnitt!
Dagens var ruskigt bra. Jag stör mig dock på dotterns "sätt". Det kanske är menat att hon ska tala som en robot men jag tror snarare att skådisen är råkass.

Antar att du menar Becca och jag måste säga att jag känner samma sak, hon uttalar meningarna utan känsla, känns mer som hon läser dem direkt från papper. Tycker även henne repliker är lite väl tunga för ett kid som hon, lite väl utvecklat språk.
Det är väldigt många barnskådisar som är likadana!

mvh
Citera
2007-10-24, 16:34
Medlem
fgts avatar
Bra avsnitt men faan vad jag ville klappa på hästansiktet rakt över den överdimensionerade snoken. Hoppas hon "åker dit" kraftigt i nästa avsnitt.

(länge sen jag ogillade någon så mycket i en TV serie som denna hemska åbäke till 16 åring, bra jobbat av skådisen dock)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in