Gillade att det var lite mer konstnärligt i senaste avsnittet, hellre det än att de leker runt i en snutbil. Sen hände det ju inte så mycket storymässigt, men det gjorde det ju inte förra gången heller.
Ja, från början var han det. Men nu har han ju skrivit manuset till filmen , och lägenheten i NY brann ju upp.. Så nu tycker jag det är dags för han att försvinna
Kommer inte att hända, om du inte har tänkt på det så brukar det finnas en karaktär som brukar vara med i en hel säsong och som dom spinner storyn runt.
Kommer inte att hända, om du inte har tänkt på det så brukar det finnas en karaktär som brukar vara med i en hel säsong och som dom spinner storyn runt.
Jo, det har du rätt i... Men av alla "säsongskaraktärer" är han den jag avskyr mest. Men men, inget att göra åt .
Det var vackert, det var Californication när det är som bäst. Hoppet tändes i mig igen. Sen ser jag teasern för nästa avsnitt och jag dör fan inombords. Ska de skämta bort de här underbara scenerna som nyss utspelade sig nu??
Det är det som är problemet imo. Dom verkar varva seriösa avsnitt med en massa trams. Så ojämnt.
Oh. Dagens avsnitt var helt klart säsongsbäst hittills. Det enda som egentligen saknades för att vara vintage Californication var en smärre drogorgie.
Jo visst fan var det bättre än jag befarade. Verkar som nästa avsnitt kan spinna vidare på det roliga som hände i dagens (gårdagens). Dessutom! Skönt att slippa samurajen också.
Jo visst fan var det bättre än jag befarade. Verkar som nästa avsnitt kan spinna vidare på det roliga som hände i dagens (gårdagens). Dessutom! Skönt att slippa samurajen också.
Jag hoppas verkligen att nästa avsnitt fortsätter på det här archet, det är klart mer intressant än det med RZA.