2012-02-14, 23:17
Medlem
Gillade att det var lite mer konstnärligt i senaste avsnittet, hellre det än att de leker runt i en snutbil. Sen hände det ju inte så mycket storymässigt, men det gjorde det ju inte förra gången heller.
Citera
2012-02-14, 23:23
Medlem
Sibiriens avatar
Jag för min del gillade inte tillbakablickstemat, men slutet räddade avsnittet helt klart.
Citera
2012-02-14, 23:38
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikholm
Ja, från början var han det. Men nu har han ju skrivit manuset till filmen , och lägenheten i NY brann ju upp.. Så nu tycker jag det är dags för han att försvinna

Kommer inte att hända, om du inte har tänkt på det så brukar det finnas en karaktär som brukar vara med i en hel säsong och som dom spinner storyn runt.
Citera
2012-02-15, 00:08
Medlem
wikholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Kommer inte att hända, om du inte har tänkt på det så brukar det finnas en karaktär som brukar vara med i en hel säsong och som dom spinner storyn runt.

Jo, det har du rätt i... Men av alla "säsongskaraktärer" är han den jag avskyr mest. Men men, inget att göra åt .
Citera
2012-02-15, 01:00
Medlem
Jullsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkle
FEL! Fel fel fel fel fel!

Det var vackert, det var Californication när det är som bäst. Hoppet tändes i mig igen. Sen ser jag teasern för nästa avsnitt och jag dör fan inombords. Ska de skämta bort de här underbara scenerna som nyss utspelade sig nu??

Det är det som är problemet imo. Dom verkar varva seriösa avsnitt med en massa trams. Så ojämnt.
Citera
2012-02-15, 03:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikholm
Jo, det har du rätt i... Men av alla "säsongskaraktärer" är han den jag avskyr mest. Men men, inget att göra åt .

Det kan jag ju hålla med om.
Citera
2012-02-15, 14:45
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Tycket det var ett återfall i rätt riktning till när serien var som bäst, nådde inte hela vägen men kändes ändå rätt!

Karen måste lida av borderline eller schizofreni då hon verkar ha väldigt svårt att hålla sig till sin "gameplan".
Citera
2012-02-16, 21:27
Medlem
Segt avsnitt fram tills slutet, ganska jobbig cliffhanger. Nåja, får se vad som händer nästa avsnitt.
Citera
2012-02-20, 07:00
Medlem
BigFatCones avatar
Oh. Dagens avsnitt var helt klart säsongsbäst hittills. Det enda som egentligen saknades för att vara vintage Californication var en smärre drogorgie.
Citera
2012-02-20, 08:51
Medlem
Runkles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Oh. Dagens avsnitt var helt klart säsongsbäst hittills. Det enda som egentligen saknades för att vara vintage Californication var en smärre drogorgie.

Jo visst fan var det bättre än jag befarade. Verkar som nästa avsnitt kan spinna vidare på det roliga som hände i dagens (gårdagens). Dessutom! Skönt att slippa samurajen också.
Citera
2012-02-20, 10:36
Medlem
rehyptols avatar
Bra avsnitt men det verkar som att dom har spelat en aning för mycket på den här idén om att Hank aldrig lär sig av sina misstag.

Citera
2012-02-20, 17:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkle
Jo visst fan var det bättre än jag befarade. Verkar som nästa avsnitt kan spinna vidare på det roliga som hände i dagens (gårdagens). Dessutom! Skönt att slippa samurajen också.

Jag hoppas verkligen att nästa avsnitt fortsätter på det här archet, det är klart mer intressant än det med RZA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in