2008-09-07, 16:32
Medlem
man_över_bords avatar
Hoppas vi får se mera naket när det gäller Mia.

~mand
Citera
2008-09-07, 16:52
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord

~mand

Hon är onekligen snygg men hon är så ruskigt manipulativ att jag knappt känner mig attraherad, tjejer som henne skrämmer mig verkligen...
Citera
2008-09-07, 17:33
Medlem
Tegiss avatar
Det är alla dessa vansinniga men smått otroliga historier som gör californication så klockrent och vansinnigt roligt.

Hel grejen med mouth rapist för att han råkar välja fel dörr som sedan leder till att klockspelet åker på knockout nr 2 av en lagom aggresiv polis. Att detta sen troligen blir vägen till en bok deal med han som egentligen skulle varit muffdivern för att han råka åka in samma kväll för en påhittad domestic abuse.

Å den lilla coke smurfen och runkle vilket jävla par. Står och har en fin diskusion när det vaxas bäver. Hela grejen på hotelrummet när han springer runt med hak och bryter ihop för att han inte vågar säga att han fått kicken för överdrivet runkande.
Citera
2008-09-07, 17:44
Medlem
man_över_bords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegis
Det är alla dessa vansinniga men smått otroliga historier som gör californication så klockrent och vansinnigt roligt.

Hel grejen med mouth rapist för att han råkar välja fel dörr som sedan leder till att klockspelet åker på knockout nr 2 av en lagom aggresiv polis. Att detta sen troligen blir vägen till en bok deal med han som egentligen skulle varit muffdivern för att han råka åka in samma kväll för en påhittad domestic abuse.

Å den lilla coke smurfen och runkle vilket jävla par. Står och har en fin diskusion när det vaxas bäver. Hela grejen på hotelrummet när han springer runt med hak och bryter ihop för att han inte vågar säga att han fått kicken för överdrivet runkande.
Dekadens när den är som bäst.

~mand
Citera
2008-09-09, 15:20
Medlem
Var på tiden att säsong 2 kom.. Första avsnittet var hur bra som helst, 2an inte fullt ut lika bra.. Men det är ju fortfarande californication =)
Citera
2008-09-09, 15:25
Bannlyst
helskön serie, bra med lite snusk. Det behövs mer sånt
Citera
2008-09-09, 18:06
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord

~mand
Verkligen, hon påminner lite om min förra flickvän.. Både i utseendet och personlighet ( Därför det tog slut, hon är en riktig räv)
Citera
2008-09-09, 20:41
Medlem
olllies avatar
vad fan hur kan ni ha sett 02x01 när det sänds den 28 september i USA?

Citera
2008-09-09, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
vad fan hur kan ni ha sett 02x01 när det sänds den 28 september i USA?

Nån har fått tag på det innan(snott?! ) och läckt ut det på internet. Vilket vi GILLAR!
Citera
2008-09-09, 20:44
Medlem
olllies avatar
awesome. ska leta med detsamma
Citera
2008-09-15, 17:33
Medlem
Evil_Santas avatar
Första avsnittet på den nya säsongen var sjukt dålig, ingen trovärdighet alls. Jag menar californication brukar ju vara lite over the top men detta var bara för mycket. Andra avsnittet var lite bättre men inte mycket.
Citera
2008-09-15, 17:39
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Första avsnittet på den nya säsongen var sjukt dålig, ingen trovärdighet alls. Jag menar californication brukar ju vara lite over the top men detta var bara för mycket. Andra avsnittet var lite bättre men inte mycket.

precis. det är alltid samma jävla skit när en bra serie försöker rida på sin forna succé. Hank är ett jävla spån. Det kan säkert ursäktas med att han är "lycklig" nu efter att han fått Karen tillbaka, men det suddar inte faktum att serien ser ut å bli skit i fortsättningen.

och btw - Mia ser ut som en billig sköka. speciellt med allt add-on smink hon bär nu i s02
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in