2009-12-15, 08:02
Medlem
cptbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorstark
...
Slog Hank polisen i slutet?

det ser ut som att polisen hinner rygga tillbaka och han missar.
Citera
2009-12-15, 11:08
Medlem
#4 Stevenss avatar
Hank berättade inte om Mia.
Mia sätter dit sin manager på något vis.
Hank löser allt som vanligt.

Om Hank berättar om Mia tror jag att Karen aldrig kan förlåta honom. Det skulle leda till att Karen och Becca flyttar till NY och Hank sitter kvar i Cali (ev. en tid i fängelse). Då har vi väl ingen serie kvar? Visst skulle det vara underhållande att se Runkle och Hank gå på strippklubb och supa sig fulla, men utan hans kärlek till Karen skulle hela charmen i serien försvinna.

Kan han ha sagt något i form av att han inte tänker flytta med, för han är rädd att förstöra deras liv? Att han lämnar Karen för hennes och Beccas skull?
Karens reaktion talar väl tyvärr för att det var något värre.

Om Hank berättar om Mia och Karen förlåter honom tappar serien sin trovärdighet. Den trovärdighet som den har balanserat så fantastiskt bra trots Hanks klumpighet.

Men fyfan va deppig jag blev av detta avslut. Sitter dagen efter och känner mig tom.

Och Runkles papper, kan det vara adoptivpapper?

Konspirationer ftw, det är dom som håller mitt humör uppe för tillfället!
Citera
2009-12-15, 11:46
Medlem
downies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #4 Stevens
Och Runkles papper, kan det vara adoptivpapper?

Konspirationer ftw, det är dom som håller mitt humör uppe för tillfället!

Det vore riktigt sweet om det vore så, men kollade och det står "Divorce" på pappret.
Citera
2009-12-15, 11:58
Medlem
Wajners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamskis
Kan bara instamma i vad alla har skrivit. Det dar maste vara top 3 av sasongsavslutningar.

Jag har alltid tyckt att nar man lever som Hank har gjort, total dekadens, sa maste nagot skita sig. Men han har nastan alltid klarat sig undan med nagra skrapsar och blamarken. Nu sket det sig totalt och det var en for mig ny underligg kansla som infann sig, nagot man har vantat pa under tre sasonger och sa smaller de till med den har avslutningen. Makalost!

Tack ocksa Elton John for att du gjorde scenen fullandad med en lat som likagarna kunde ha skrivits just till den scenen.

Japp, episkt. Ligger i klass med säsongsavslutningen på senaste Entourage säsongen. Du har helt rätt i att det var första gången Hank råkade riktigt illa ut, och för en gångs skull känns det som att han själv inte verkar tro att han ska klara sig undan med sin vanliga charm och självsäkerhet.
Citera
2009-12-15, 12:22
Medlem
Bara jag som tycker denna säsong var klart svagare än ettan o tvåan? De två första säsongerna är femmor hos mig men denna är en ordinär trea. Alla konversationer o skämt kändes så otroligt framkrystade, de var så naturliga o avslappnade i de tidigare.

Avslutningsscenen var dock episk.
Citera
2009-12-15, 12:23
Medlem
#4 Stevenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downie
Det vore riktigt sweet om det vore så, men kollade och det står "Divorce" på pappret.

Damn
Citera
2009-12-15, 12:43
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistadabolina
Bara jag som tycker denna säsong var klart svagare än ettan o tvåan? De två första säsongerna är femmor hos mig men denna är en ordinär trea. Alla konversationer o skämt kändes så otroligt framkrystade, de var så naturliga o avslappnade i de tidigare.

Avslutningsscenen var dock episk.

Jag håller med dig. Jag tycker att storylinen har varit riktigt dålig och rätt svag. Det känns mest som om händelserna har staplats på varandra utan någon riktig följd. Serien behöver en ny injektion och det som behövs är kanske att Moody tar upp sitt författarskap igen.
Citera
2009-12-15, 12:52
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag håller med dig. Jag tycker att storylinen har varit riktigt dålig och rätt svag. Det känns mest som om händelserna har staplats på varandra utan någon riktig följd. Serien behöver en ny injektion och det som behövs är kanske att Moody tar upp sitt författarskap igen.
Ja, åker på turné i the US of A och knullar runt lite.
Citera
2009-12-15, 13:04
Medlem
Är nog den bästa slutscenen på en serie/säsong någonsin. Helt klart i paritet med slutet på The OC S01.
Citera
2009-12-15, 13:23
Medlem
Bonham48s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Är nog den bästa slutscenen på en serie/säsong någonsin. Helt klart i paritet med slutet på The OC S01.

Håller med, för mig är dock slutet i Tre Kronor den givna ettan.
Citera
2009-12-15, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonham48
Håller med, för mig är dock slutet i Tre Kronor den givna ettan.
Pang!
Citera
2009-12-15, 13:53
Medlem
enstorstarks avatar
Vilken säsongsavslutning var bäst, dexter eller californication? Har hört väldigt mycket om att dexter var väldigt dramatisk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in