Har ni märkt att denna säsongen innehåller väldigt lite naket jämfört med tidigare säsonger?
Undrar varför.
Tror dom har mycket naket i dom första säsongerna för att etablera en publik som väljer att komma tillbaks för att titta på det. Det är kanske så att folk som tittat på det från början inte bryr sig om att det slutar vara så mycket nakenheter, vad vet jag? Bara en tanke.
Tror dom har mycket naket i dom första säsongerna för att etablera en publik som väljer att komma tillbaks för att titta på det. Det är kanske så att folk som tittat på det från början inte bryr sig om att det slutar vara så mycket nakenheter, vad vet jag? Bara en tanke.
Det låter vettigt. Men samtidigt så är ju det nakna en (stor?) del av grejen som gör Californication!
Knappast så slutar man titta på det pga av detta nu, har man hängt med såhär länge så är det ju en story-utveckling man helst vill se ändå! Den femte säsongen håller hög klass ännu även om jag hade föredragit lite mer droger och sex som i början
Ok, denna säsongen överlag har varit nästintill värdelös.. Saknar den sköna känslan som man fick av säsong 1, 2 och 3.
Såg senaste avsnittet nyss och det va helt okej tills Hank började ljuga för Batsies skull, varför liksom? Batsie är en jobbig jävel som är ihop med hans tjej och Hank tillåter att sabba ännu mer för sig själv. Känns som om manusförfattarna är blinda eller bara vill att det ska hända "någonting" i serien pga dålig kreativitet.
Det här är inte den ända tv-serien som blivit/blir sämre men det är en av de serier som jag verkligen trodde skulle vara stabil säsong efter säsong men så är inte fallet.
Jag undrar också? På Showtimes hemsida står det att avsnittet är släppt och på IMDb samma sak (26:e februari). Dessutom släpps ju avsnitten alltid på söndagar amerikansk tid..
Ok, denna säsongen överlag har varit nästintill värdelös.. Saknar den sköna känslan som man fick av säsong 1, 2 och 3.
Såg senaste avsnittet nyss och det va helt okej tills Hank började ljuga för Batsies skull, varför liksom? Batsie är en jobbig jävel som är ihop med hans tjej och Hank tillåter att sabba ännu mer för sig själv. Känns som om manusförfattarna är blinda eller bara vill att det ska hända "någonting" i serien pga dålig kreativitet.
Det här är inte den ända tv-serien som blivit/blir sämre men det är en av de serier som jag verkligen trodde skulle vara stabil säsong efter säsong men så är inte fallet.
Även om jag visserligen håller med om att denna säsongen inte alls hållt samma klass som speciellt dom 2 första så tycker jag ändå det är skönt att Hank ljög för Bates skull.
Skulle han inte gjort det och lyckats vinna tillbaka Karen hade ju säsongen förmodligen blivit ännu sämre då just Karen, och även Becca, tveklöst är dom två tråkigaste karaktärerna. Californication är ju inte direkt en "Happily ever after"-serie
Jag undrar också? På Showtimes hemsida står det att avsnittet är släppt och på IMDb samma sak (26:e februari). Dessutom släpps ju avsnitten alltid på söndagar amerikansk tid..
Japp!
"Season 5, Episode 8
Raw Aired 2/26/12"
Den som hittar avsnittet, länkar här!! Finns bara en röd torrent på torrentz.eu och inte på torrentday finns den heller.
Hur kunde Hank vara så chill när hans dotter mer eller mindre blev slängd över soffbordet av en respektlös och otrevlig strippa som inte hade där att göra. Hade jag varit Hank hade jag utan tvekan blivit våldsam med strippan och kastat ut henne huvudet före, precis som Karen.
Sedan förstod jag inte hur Hank kunde le i slutet? Hur kan han känna sig nöjd och glad när hans dotter var så allvarlig med att hon var trött på honom och hans ansvarslösa beteende?
Förövrigt är det bara Runkle som är bra i den här serien, fan, han som spelar Runkle kan få mig att skratta bara med hjälp av sina ansiktsuttryck.