2009-11-10, 06:22
Medlem
Centipedes avatar
Förbjuds se egna serien

Mamman tycker
den är för vågad för "Californication”-stjärnan

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article6090322.ab
Citera
2009-11-10, 09:05
Medlem
Von0bens avatar
Jag gillade Runckles och Hanks träningsoutfit i senaste programmet

Intressant förresten att Becka är 16 år gammal i verkligheten. En sak som jag och min sambo påpekat sedan seriestarten är att Becka har kropp som en 12-13-åring, röst som en heliuminandandes mupp, och ett ansikte som skulle kunna suttit på en 30 årig kvinna..
Citera
2009-11-10, 10:38
Medlem
Söndergasads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben

Intressant förresten att Becka är 16 år gammal i verkligheten. En sak som jag och min sambo påpekat sedan seriestarten är att Becka har kropp som en 12-13-åring, röst som en heliuminandandes mupp, och ett ansikte som skulle kunna suttit på en 30 årig kvinna..

Citera
2009-11-10, 23:54
Medlem
Ipwns avatar
Hoppas de inte flyttar från californien. Tycker det är lite den miljön som gör serien.

Btw nytt favoritcitat från förra avsnittet "You have to outfuck Rick Sprinfield"-Sue och "DEEEEEESTTTTROOOOOOYYYY MEEEE RICKK SPRINGFIEEELLLDD!!"- Marcy Runkle blir påsatt av Rick Springfield. Han verkar vara en riktigt hingst :yes

Edit: älskar att Hanks största problem just nu är att bryta kontakten med hans 3 nuvarande knull och när han dumpar collegetjejen frågar hon om han vill ha en avsugning och när han dumpar Felicia tar han ett avskedsligg Han verkar ha ett hårt liv.
Senast redigerad av Ipwn 2009-11-10 kl. 23:57.
Citera
2009-11-11, 01:13
Medlem
Itmans avatar
Citat:
Intressant att du önskar dig tillbaka till seriens sämsta avsnitt någonsin, och inte inser att Hank utan Karen skulle ta bort en otroligt viktig nerv i serien och handlingen..

Men smaken är som baken antar jag..
Håller med.
Hank utan Karen skulle bara bli en serie med ett ändlöst knullande av snygga flickor. Kanske inte så dumt förresten...
Citera
2009-11-11, 07:24
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itman
Håller med.
Hank utan Karen skulle bara bli en serie med ett ändlöst knullande av snygga flickor. Kanske inte så dumt förresten...

Helt utan Becca vore dock fantastiskt.
Citera
2009-11-11, 09:02
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S

hehe skulle nog bli ganska torrt att bara se hank dra hem brudar varje avsnitt. Just nu snittar han väl typ 2-3 knull per avsnitt skulle jag tro :P
Citera
2009-11-11, 09:56
Medlem
fishattacks avatar
Förstår inte hur han får så mycket brudar. Dock är det lite av seriens mening antar jag och kanske delvis därför den blir så underhållande. Becka balanserar väl upp serien lite grann, dock är hon ingen höjdare på att leverera repliker direkt.
Citera
2009-11-11, 12:43
Medlem
Itmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Det är sant. Jag blir lack varje gång jag ser henne för hon är så värdelös.
Citera
2009-11-11, 17:01
Medlem
zuprwhirls avatar
Citat:
Så jävla klockrent med en cigg under joggingturen.
Citera
2009-11-11, 18:33
Medlem
ironmaidengeeks avatar
Nah Becca krävs nog för att serien inte ska bli för enformig men dem borde ha castat nån annan.
Citera
2009-11-14, 19:05
Medlem
BradDourifs avatar
Såg just Runkle i ett gammalt Lost-avsnitt: http://i34.tinypic.com/zl66a9.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in