2007-10-24, 17:50
Medlem
Rizes avatar
Hon som spelar Becca gör det ju galant, sällan sett en sån bra prestation av att tolka en apatisk unge i en trasslig hemmasituation.

Såg ut att bli kul i nästa avsnitt iaf.
Citera
2007-10-30, 10:06
Medlem
doublejohns avatar
Vilket otroligt bra sista avsnitt!

Är det bekräftat att det kommer en andra säsong?
Citera
2007-10-30, 12:30
Medlem
HypisHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublejohn
Vilket otroligt bra sista avsnitt!

Är det bekräftat att det kommer en andra säsong?

David Duchovny antydde i en intervju att det ska komma en andra säsong.

The Scanner: What’s next for you?
Duchovny: The X-Files 2 should be shooting in December and finish just in time do the second season of Californication.

endquote

http://www.giantmag.com/2007/10/movies/still-foxy-after-all-these-years/2/
Citera
2007-10-30, 12:40
Medlem
haxxels avatar
Vilken avslutning! Hade hellre sett ett annat slut dock
Citera
2007-10-30, 14:08
Medlem
muneys avatar
Riktigt skönt sista avsnitt ackompanjerat med en av mina favvo låtar av The Stones. Grymt!
Citera
2007-10-30, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Riktigt skönt sista avsnitt ackompanjerat med en av mina favvo låtar av The Stones. Grymt!
Personligen gillade jag Beccas tolkning av Alice Coopers "Only Women Bleed" bättre, särskilt med tanke på vad avsnittet handlade om. Jag fattar varför Bill inte ville att hon skulle spela på bröllopet.
Citera
2007-10-30, 17:21
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
What?!

Citera
2007-10-30, 17:45
Medlem
JEzuss avatar
Tyckte avsnittet blev lite larvigt nästan!
Känns som materialet till nästa säsong är förvånanasvärt tunntt när det slutade som det gjorde...

men jag love it ändå

mvh
Citera
2007-10-30, 17:55
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Tyckte avsnittet blev lite larvigt nästan!
Känns som materialet till nästa säsong är förvånanasvärt tunntt när det slutade som det gjorde...

men jag love it ändå

mvh
Det blir väl ingen till säsong väl? Kan inte tänka mig hur det ska gå till iaf..
Citera
2007-10-30, 18:45
Medlem
doublejohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeOl´MadHatter
Det blir väl ingen till säsong väl? Kan inte tänka mig hur det ska gå till iaf..

Det verkar ju som att det kommer en andra säsong.
Men jag ser det som så, att antingen hade han inte fått Karen och det hade kommit en andra säsong, eller så hade han fått Karen (vilket han fick) och det blir ingen annan säsong.
Allt för att undvika att det blir rent skit som tendens faktiskt är i TV-industrin. Mer säsonger = mer pengar antar jag.
Citera
2007-10-30, 19:31
Medlem
xallos avatar
Showtime is getting ready to engage in some more "Californication."

Cabler has greenlit a second season of the David Duchovny starrer, which has emerged as a frosh hit. Twelve additional episodes of the half-hour comedy have been ordered, with lensing expected to start in April.

After a strong debut last month, "Californication" has impressed Showtime execs by adding viewers. Its last three Monday premiere telecasts have averaged 18% more viewers than the show's Aug. 13 debut, scoring Showtime's best ratings for a new series since 2004.

Most cable shows tend to premiere well and then lose eyeballs, making "Californication's" perf all the more encouraging for Showtime.

When the multiple weekly plays of "Californication" are added up, skein is averaging just shy of 2 million viewers each week and is holding onto roughly 90% of its "Weeds" lead-in. Showtime is seen in about 14 million homes.

"Californication" is the latest in a string of success stories for Showtime and entertainment prexy Robert Greenblatt. Other shows that have performed solidly for the net recently include "Weeds," "Dexter," "The Tudors" and "Brotherhood."
Citera
2007-10-30, 22:15
Medlem
Ph0nys avatar
Jag är kluven. Jag hadde hellre sett honom nobbad, trasig och långt ned i dekadensen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in