2009-12-14, 23:10
Medlem
burnitd0wns avatar
Hans bästa chans hade väl varit om han hade berättat det i samma sekund som han insåg sambandet typ.
Citera
2009-12-14, 23:54
Medlem
Tegiss avatar
Oavsett hur man berättar/säljer det så är det svårt att få skit att smaka bra. Men den där managern var en rätt sliskig typ som förtjänade lite stryk även om det kanske gick lite långt för att slippa undan lagens långa arm.

I början kändes det bara skumt när han gled runt i sin badstol. Men det växte och sen när han sjönk ner i sin gamla sjuka värld och såg de han älskar över allt annat gå bort var inte dumt gjort.
Citera
2009-12-14, 23:59
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Fantastisk avslutning. Efter förmiddagens smärre (om än inte kompletta) besvikelse i Dexteravslutningen kom det här som en underbar avrundning på dagen. Hela Rocket Man-delen var episk.

Det kunde likagärna vara jag som skrev exakt den texten, såg dexter innan jobbet och tittade på californication just nu efter jobbet.. fan vad skönt att jag inte såg dom i omvänd ordning.

Tungt för Hank, Tungt för Runkel. Fan båda vill så väl men allt går åt helvette
Citera
2009-12-15, 00:04
Medlem
schmuckens avatar
Tyckt att säsong 3 varit väldigt seg och nästan tråkig. Men den sista scenen i det här avsnittet lyfte upp hela jävla serien.
Citera
2009-12-15, 00:18
Medlem
Columbias avatar
Ett fantastiskt avslut som reser helhetsintrycket för den här serien flera snäpp och som gör det så jävla värt att ha följt den.

Mäktigt!
Citera
2009-12-15, 00:18
Medlem
Bonham48s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken
Tyckt att säsong 3 varit väldigt seg och nästan tråkig. Men den sista scenen i det här avsnittet lyfte upp hela jävla serien.

Håller med, vilket jävla avsnitt!
Citera
2009-12-15, 00:55
Medlem
Bohlingers avatar
Jag hade inte väntat mig att Karen skulle reagera så våldsamt och jag tror att om Hank hade berättat om boken och vadhonnuheter innan så hade det kanske inte varit helt utom räddning.

Han visste trots allt inte att hon var 16 eller att det var Bills dotter, men i Karens ögon lär denna gärning vara det enda hon ser när hon ser Hank i framtiden.
Citera
2009-12-15, 01:17
Medlem
Jaha då får man väl se Hank och Runkel glida runt och ragga gruppsex i nästa säsong också, de kan bli kul, man anade ju att nått skit skulle hända när allting såg ut att gå så bra inför sista episoden.

Nu är det bara att sätta sig och vänta på fortsättningen.
Citera
2009-12-15, 02:41
Medlem
Steffestekares avatar
Satan vad surt för honom. Dom hade ju inte behövt ha med den här sista skiten. Kunde ju flyttat till New York likaväl. Men då hade det ju inte varit denna serien heller. Mycket bra
Citera
2009-12-15, 07:30
Medlem
Bonham48s avatar
Såg om slutscenen till morgonkaffet.
Tycker säsong 3 blev lika bra som dom två övriga säsongerna, tack vare avsnitt 8 och 12.

Vem/vilka är det som sjunger Rocket Man i slutscenen, det är väl inte My Morning Jacket som i säsong 1?
Citera
2009-12-15, 07:45
Medlem
Kan bara instamma i vad alla har skrivit. Det dar maste vara top 3 av sasongsavslutningar.

Jag har alltid tyckt att nar man lever som Hank har gjort, total dekadens, sa maste nagot skita sig. Men han har nastan alltid klarat sig undan med nagra skrapsar och blamarken. Nu sket det sig totalt och det var en for mig ny underligg kansla som infann sig, nagot man har vantat pa under tre sasonger och sa smaller de till med den har avslutningen. Makalost!

Tack ocksa Elton John for att du gjorde scenen fullandad med en lat som likagarna kunde ha skrivits just till den scenen.
Citera
2009-12-15, 07:59
Medlem
Bonham48s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamskis
Tack ocksa Elton John for att du gjorde scenen fullandad med en lat som likagarna kunde ha skrivits just till den scenen.

Hade ingen aning om att det var Elton John som skrivit den låten, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in