Citat:
Jag var tveksam i början då David Duchovny för mig var en stor 90-talstönt. Men nu har jag helt glömt snubben som var med i ArkivX och ser bara Hank. Den rollen gör han lysande. Duchovny ÄR nu Hank för mig.
Jag tycker det är lite synd att Hanks exfru försvann ur serien. Den absolut viktigaste drivkraften för Hank genomn de första säsongerna har varit den djupa kärlek han hyser till sin exfru. Deras "omöjliga" relation har lagt en lite sorglig dimension över serien - som den faktiskt behöver för att inte falla över för mycket i slitzkille-höhöhö-humor.
håller med helt, utan det tappar serien helt, just nu känns den ibland farligt nära 2 1/2 men... just balansen mellan helt absurda saker som händer samt det som kallas livet gör serien till en liten pärla, tänk om de valt ett annat format(utökat längden till det dubbla typ 50 min), dragit ner lite på de osannolika sakerna som händer samt mer drama, jisses va bra det kunde blivit...
David Duchovny är förövrigt klockren i sin roll. Har kommit till mitten av season 3, ser fram emot season 4!