2010-09-05, 02:17
Medlem
Skogswalds avatar
Kod:
• Season 4

37     4-01                10/Jan/11   Season 4, Episode 1
38     4-02                17/Jan/11   Season 4, Episode 2
39     4-03                24/Jan/11   Season 4, Episode 3

Aawergh, kan det inte bli årsskifte snart?
Citera
2010-09-27, 19:39
Medlem
RubixKubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogswald
Kod:
• Season 4

37     4-01                10/Jan/11   Season 4, Episode 1
38     4-02                17/Jan/11   Season 4, Episode 2
39     4-03                24/Jan/11   Season 4, Episode 3

Aawergh, kan det inte bli årsskifte snart?

Fan, kollade just på imdb och såg också detta. Nästa fucking år!
Citera
2010-09-30, 12:39
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubixKub
Fan, kollade just på imdb och såg också detta. Nästa fucking år!

Ser fram emot det som bara den, californication är utan tvekan min favoritserie of all time.
Citera
2010-10-12, 13:05
Medlem
Galtsurkas avatar
Precis som alla andra skrev så är hela serien briljant. Säsongsavslutningen var som alla skrev briljant och jag satt och bölade som ett barn och för första gången i mitt liv så tänkte jag "NEEJ NEJ NEJ, såhär får det inte sluta ". Skall bli intressant att se om han dekar ner sig ordentligt eller hur det går för han.
Citera
2010-10-19, 12:55
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galtsurka
Precis som alla andra skrev så är hela serien briljant. Säsongsavslutningen var som alla skrev briljant och jag satt och bölade som ett barn och för första gången i mitt liv så tänkte jag "NEEJ NEJ NEJ, såhär får det inte sluta ". Skall bli intressant att se om han dekar ner sig ordentligt eller hur det går för han.

Verkligen, såg säsongsavslutningen igår av en händelse på tv400 när jag zappade igenom kanalutbudet, blev lika ställd som de tidigare gånger jag sett avsnittet. Har stark californication-abstinens nu..
Citera
2010-10-19, 13:12
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Bara jag som vill se en smack-skjutande Hank Moody som knullar horor eftersom han varken får träffa sin fru eller dotter, efter att han kommit ut ur fängelset han suttit i ½-1 år för att ha knullat hon, mia. sen skriver han en bok om det oh det går bättre för honom i säsong 4 och säsongen efter, fem alltså, blir den sista...

vad tros ? ^^
Citera
2010-10-23, 11:49
Medlem
Citat:
Jag var tveksam i början då David Duchovny för mig var en stor 90-talstönt. Men nu har jag helt glömt snubben som var med i ArkivX och ser bara Hank. Den rollen gör han lysande. Duchovny ÄR nu Hank för mig.

Jag tycker det är lite synd att Hanks exfru försvann ur serien. Den absolut viktigaste drivkraften för Hank genomn de första säsongerna har varit den djupa kärlek han hyser till sin exfru. Deras "omöjliga" relation har lagt en lite sorglig dimension över serien - som den faktiskt behöver för att inte falla över för mycket i slitzkille-höhöhö-humor.
håller med helt, utan det tappar serien helt, just nu känns den ibland farligt nära 2 1/2 men... just balansen mellan helt absurda saker som händer samt det som kallas livet gör serien till en liten pärla, tänk om de valt ett annat format(utökat längden till det dubbla typ 50 min), dragit ner lite på de osannolika sakerna som händer samt mer drama, jisses va bra det kunde blivit...
David Duchovny är förövrigt klockren i sin roll. Har kommit till mitten av season 3, ser fram emot season 4!
Citera
2010-10-26, 22:29
Medlem
bornfree1985s avatar
Karen är inte borta (antar att ni syftar på henne när ni säger hans ex-fru). Det står på IMDB att hon ska vara med i säsong 4. Serien skulle inte fungera utan henne. Hon måste finnas med någonstans.

Jag har sån sjuk abstinens nu. Har varvat serien 4 ggr. Dyrkar den. Fyfan vad najs det ska bli att gräva ner sig i soffan, tända en jolle och se första avsnittet
Citera
2010-10-26, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bornfree1985
Karen är inte borta (antar att ni syftar på henne när ni säger hans ex-fru). Det står på IMDB att hon ska vara med i säsong 4. Serien skulle inte fungera utan henne. Hon måste finnas med någonstans.

Jag har sån sjuk abstinens nu. Har varvat serien 4 ggr. Dyrkar den. Fyfan vad najs det ska bli att gräva ner sig i soffan, tända en jolle och se första avsnittet
4 ggr du måste verkligen dyrka den...
Citera
2010-10-27, 08:53
Medlem
bornfree1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metodmannen
4 ggr du måste verkligen dyrka den...

Mmm det är det bästa jag vet. Den går att se om gång på gång, eftersom det finns så mycket "mellan raderna" som man inte tänker på direkt.
Citera
2010-10-27, 16:09
Medlem
MarxWebers avatar
Jag hoppas att nästa säsong blir den sista. Serier som bara lever vidare utan nån egentlig tanke eller röd tråd är bara bortkastad tid. Säsong 3 kändes lite som att de inte visste vad de egentligen ville med serien. Visst var den OK, men kunde blivit så mycket bättre om de tänkt igenom allt ett par ggr extra. Jag hoppas dock INTE att serien ska få ett lyckligt slut där Hank och Karen förenas för alltid. Hank ska vara en slampa som är körd i botten och alltid trånar efter Karen. Det blir som tråkigast när de har det som bäst. Han borde skriva en bok i fängelset, lyckas med det och sen knarka, supa och knulla sönder sig så att Karen lämnar honom för alltid. Det vore ett värdigt slut!!
Citera
2010-10-29, 04:33
Medlem
CoachWades avatar
Precis sett samtliga avsnitt för första gången och måste säga att den här serien är bland dom bästa jag sett - och då ska gudarna veta att jag har sett många. Jobbigt att man ska behöva vänta 10 veckor till tills nästa avsnitt bara. Hittills har jag ju bara kunnat se avsnitt på avsnitt. Nåväl, väntar man på något gott...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in