2009-11-07, 17:12
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bargent
Den bästa scenen är enligt mig när porrisen Daisy har varit otrogen mot Runkle och säger "Did I make you feel bad?" och han svarar "Yeah, you make me wanna throw up!" och hon replikerar "Do you want me to suck your dick?" och Runkle kontrar med "Nooooo! Yes. Now I'm confused!"

Hehe, Runkle är jävligt rolig

En av favoritreplikerna hitills är iaf när Hank och hon läraren kommer in tillsammans till den andra lärarens hus, dålig på namn :P, och hon frågar "Did you come together?" Hank-"Oh nooo, we just came IN together"
Citera
2009-11-09, 13:30
Medlem
Rakiis avatar
Klart ett av säsongens bättre avsnitt som visades igår.

-"11.000 hits on Redtube!"
Citera
2009-11-09, 14:06
Medlem
BradDourifs avatar
Jag tyckte om repliken som kom efter Nutty Professor-grejen: "That is uncalled for and we both know that I'm not black". Hanks AIDS-sketch var också grym.
Citera
2009-11-09, 14:08
Medlem
Von0bens avatar
Det här kändes lite intressant, men jag tror jag såg de sista två avsnitten i omvänd ordning. Dock märkte jag inte av det alls.

Det var i senaste Runckles fru knullade med en rockstjärna, väl ?

(obs, då räknar vi inte med avsnitett från igår, det har jag inte sett än)
Citera
2009-11-09, 14:09
Medlem
BradDourifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Det var i senaste Runckles fru knullade med en rockstjärna, väl ?
Jupp, även om epitetet 'rockstjärna' är tvivelaktigt framför Rick Springfield.
Citera
2009-11-09, 14:57
Medlem
Donnos avatar
Otroligt bra avsnitt idag. Tur att detta kom efter förra veckans bottennapp. Hank som bög var nog det bästa de gjort i serien
Citera
2009-11-09, 14:57
Medlem
Ari]Q[Golds avatar
Måste säga att jag tycker de senaste två avsnitten har varit ett steg tillbaka, inledningen på s 03 lovade så mycket. Önskar att Hank helt kunde glömma Karen.
Citera
2009-11-09, 15:00
Medlem
repts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari]Q[Gold
Måste säga att jag tycker de senaste två avsnitten har varit ett steg tillbaka, inledningen på s 03 lovade så mycket. Önskar att Hank helt kunde glömma Karen.

Håller med dig här, bort med Karen, dock såg nästa avsnitt lovande ut.
Citera
2009-11-09, 15:07
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari]Q[Gold

Intressant att du önskar dig tillbaka till seriens sämsta avsnitt någonsin, och inte inser att Hank utan Karen skulle ta bort en otroligt viktig nerv i serien och handlingen..

Men smaken är som baken antar jag..
Citera
2009-11-09, 15:19
Medlem
Längtar efter nästa avsnitt, verkar vara sådär lagom kaotiskt.
Citera
2009-11-09, 23:46
Medlem
Tegiss avatar
Fina träningskläder på hank och runkle och hans lilla plan han drog upp under den gick ju inte så bra.

Runkles min när monstret börja snacka om att blåsa kola i röven var även det underbart på sitt egna sjuka sätt.

Förhandstitten på nästa avsnitt får mig tro att det kan bli episkt när hela hans lilla värld kollapsar med en 3kant med några strippor och hans övriga affärer verkar även dom bli inblandade. The shitstorm is coming.
Senast redigerad av Tegis 2009-11-09 kl. 23:54.
Citera
2009-11-10, 02:37
Medlem
maddtres avatar
Vet inte om det redan tagits upp, men scenen med trekanten och fontänorgasmen är helt fantastisk enligt min mening. Inte just pågrund av mjukporrsfaktorn, utan att de faktiskt både spelat in en sån scen och sänt det på teve! Det är faktiskt inte så länge sen det skulle blivit både totalt ramaskri och censurerat. Dock vet jag ju inte hur det såg ut när det sändes, men min version är ju helt ocensurerad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in