2010-06-28, 19:19
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumse1337
ni nämner aldrig vad låten heter, namn på'n?
Som redan nämnts, låten är rocket man av elton john. Finns en mycket bra version av My morning jacket som används i serien också.
Citera
2010-07-12, 23:29
Medlem
naganof2s avatar
HOT OFF THE PRESS: We just announced our January premiere schedule! A new season of Californication will premiere on January 10th, 2011!

Kom nyss upp på deras facebook sida.
Citera
2010-07-18, 12:55
Medlem
smepens avatar
Kollade färdigt igår efter att ha streckkollat hela serien. Vilket jävla slut, blev riktigt rörd och ledsen... Satt och funderade hela kvällen och även idag hur det kommer gå för våran kära Hank. Det har ju gått så bra för han i slutet, eller ja, så bra det kunde gå, han hade ju trots allt löst alla sina stora problem!

Kan knappt hålla mig till nästa säsong, dock tråkigt om vi måste vänta ända till januari 2011.
Citera
2010-07-22, 22:00
Medlem
Conatuss avatar
alltså slutet på säsong tre var ett av de bästa jag sätt på tv någonsin. Känns som om Hollywood gör mycket bättre serier än filmer nu förtiden.

Dom började spela in S4 i April i år, men va fan ska man behöva vänta till Janurai 2011 för att se den?!
Citera
2010-07-22, 22:03
Medlem
Propagandadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conatus
alltså slutet på säsong tre var ett av de bästa jag sätt på tv någonsin. Känns som om Hollywood gör mycket bättre serier än filmer nu förtiden.

Dom började spela in S4 i April i år, men va fan ska man behöva vänta till Janurai 2011 för att se den?!

Ja, skam går fan på torra land. Mer Uncle Runcle åt folket. NU!
Citera
2010-07-26, 17:11
Medlem
Showzs avatar
Såg s03e01 och lade märke till något som undkom mig innan. Runkle sade att ingen vill publicera Hanks nya bok. Jag antog att han syftade på Ashby-biografin, men sen säger Hank att biografiersättningen "only went so far". Det låter som att han skrev en ny roman. Någon som är villig att ta en titt?
Citera
2010-07-26, 17:50
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showz
Såg s03e01 och lade märke till något som undkom mig innan. Runkle sade att ingen vill publicera Hanks nya bok. Jag antog att han syftade på Ashby-biografin, men sen säger Hank att biografiersättningen "only went so far". Det låter som att han skrev en ny roman. Någon som är villig att ta en titt?

Så är det
Citera
2010-08-02, 03:35
Medlem
Måste säga att jag blev riktigt rörd på slutet, kan inte vänta tills jag får se ett nytt avsnitt!
Citera
2010-08-15, 07:39
Medlem
Zolthies avatar
Är inne på S01E04 och är helt såld, kommer nog se klart hela skiten inom 2 dagar.

Fyfan vad bra serie
Citera
2010-08-15, 09:12
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zolthie
Är inne på S01E04 och är helt såld, kommer nog se klart hela skiten inom 2 dagar.

Fyfan vad bra serie

Visst är det en kanonserie men den sjönk tyvärr lite i senaste säsongen. Hoppas de gör en rejäl comeback nästa år.
Citera
2010-08-15, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Visst är det en kanonserie men den sjönk tyvärr lite i senaste säsongen. Hoppas de gör en rejäl comeback nästa år.

Verkligen, slutet på säsong 3 är ju helt ologiskt. Riktigt jävla tragiskt dåligt när jag tänker efter.
Citera
2010-09-05, 02:10
Medlem
mazdaqs avatar
Fy faaaaaaaaan vad bra californication är. Jag höll nästan på att gråta av slutet på s3. Och i s1 typ avsnitt 6? När karen rådissar honom, fan vad sorgligt .

Tror fan detta är serien jag sett, bara Breaking Bad är i samma klass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in