Kollade färdigt igår efter att ha streckkollat hela serien. Vilket jävla slut, blev riktigt rörd och ledsen... Satt och funderade hela kvällen och även idag hur det kommer gå för våran kära Hank. Det har ju gått så bra för han i slutet, eller ja, så bra det kunde gå, han hade ju trots allt löst alla sina stora problem!
Kan knappt hålla mig till nästa säsong, dock tråkigt om vi måste vänta ända till januari 2011.
Såg s03e01 och lade märke till något som undkom mig innan. Runkle sade att ingen vill publicera Hanks nya bok. Jag antog att han syftade på Ashby-biografin, men sen säger Hank att biografiersättningen "only went so far". Det låter som att han skrev en ny roman. Någon som är villig att ta en titt?
Såg s03e01 och lade märke till något som undkom mig innan. Runkle sade att ingen vill publicera Hanks nya bok. Jag antog att han syftade på Ashby-biografin, men sen säger Hank att biografiersättningen "only went so far". Det låter som att han skrev en ny roman. Någon som är villig att ta en titt?
Fy faaaaaaaaan vad bra californication är. Jag höll nästan på att gråta av slutet på s3. Och i s1 typ avsnitt 6? När karen rådissar honom, fan vad sorgligt .
Tror fan detta är serien jag sett, bara Breaking Bad är i samma klass.