2009-11-16, 16:39
Medlem
Ap-ungens avatar
Åh, bara för underbart avsnitt! Sjukt roligt, men ett tag så kände jag liiiite att de vore kul om avsnittet utspelade sig någon annan stans än Hanks lya. Men skit samma, redan kult-avsnitt!
Citera
2009-11-16, 16:47
Medlem
Von0bens avatar
Jag är tydligen rätt ensam om att tycka Hanks triangeldrama med kvinnorna på skolan är ett helt ointressant tema och att säsongen hittills varit mycket sämre än de tidigare.
Citera
2009-11-16, 17:05
Medlem
mteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Även jag reagerade på detta, framför allt nu när det har blivit så stora reaktioner på att Gossip Girl kanske ska ha en trekant överhuvudtaget. Tanken verkar få många amerikaner att svindla (dubbelmoral? Sex dåligt, vapen bra) och att man då får tillåtelse att sända den scenen låter underligt men givetvis positivt.

Gossip Girl sänds på CW medan Californication sänds på Showtime och där har du skillnaden. Serierna på betalkanalerna så som Showtime och HBO (Californication, Dexter, Rome, Weeds, Oz m.m.) är helt enkelt tillåtna att ta ut lite större svängar än på de kanaler som ingår i standardutbudet för många amerikaner.
Citera
2009-11-16, 17:11
Medlem
jenli89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jag är tydligen rätt ensam om att tycka Hanks triangeldrama med kvinnorna på skolan är ett helt ointressant tema och att säsongen hittills varit mycket sämre än de tidigare.

Nej jag håller med dig. Men det blir nog så för de flesta serierna. Ta weeds tex, tillslut handlade det om egentligen ingenting. Ideérna tar slut helt enkelt och det blir bara något mediokert av det som blir.

Men lite skoj var det i dagens avsnitt, några wtf reaktioner fick iaf jag
Citera
2009-11-16, 17:40
Medlem
I Got Erections avatar
Fantastiskt avsnitt! Säsongen har varit sådär hittills, men detta avsnitt var riktigt grymt. Hank alltså, vilken kille!
Citera
2009-11-16, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben

Håller med dig. Men ändå är man så fäst vid serien
Citera
2009-11-16, 18:49
Medlem
Klockrent avsnitt. Härlig situation han hamnade i där. Inte så att man skulle tacka nej till den ändå
Citera
2009-11-16, 19:04
Medlem
fugus avatar
Riktigt bra avsnitt.
Skönt att de kan spendera ett helt avsnitt i Hanks hus.
Citera
2009-11-16, 19:33
Medlem
Hhahahah, är nog fan det bästa avsnittet jag sett av Californication.
Citera
2009-11-16, 22:35
Medlem
Dprests avatar
Senaste avsnittet var så JÄÄÄÄVLA bra.

Är så glad över att inte Becca fick något fjortisdamp utan bara var sådär skönt kritiserande och lugn som hon var förut.

BÄST.
Citera
2009-11-17, 01:06
Medlem
zuprwhirls avatar
Fyfan vad klockrent avsnitt. Länge sen man skrattat så mycket som jag gjorde när brandlarmet gick igång. Eller när Charlie står och käkar banan.
Citera
2009-11-17, 02:04
Bannlyst
Jävligt roligt avsnitt. S03E08 will forever be epic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in