2009-11-14, 19:18
Medlem
Ari]Q[Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Intressant att du önskar dig tillbaka till seriens sämsta avsnitt någonsin, och inte inser att Hank utan Karen skulle ta bort en otroligt viktig nerv i serien och handlingen..

Men smaken är som baken antar jag..

Jag skulle gärna se någon annan som ett permanent kvinnligt inslag i serien. Karens karaktär är imo tråkig och hennes närvaro drar ner "feel good " känslan i serien.

Och du menar att inledningen på s 03 var seriens sämsta avsnitt någonsin?

Som sagt smaken är som baken.
Citera
2009-11-14, 23:15
Medlem
Älskar denna serie så jävla mycket! Toppar ju förfan entourage tbh! Hank har ju så otroligt skön personlighet. Blev sur som fan när Mia tog Hanks bok. Kände innerligt hat då.

Becca är ju också jävla jobbig att se på. Så jävla ful hon är! Haha.
Tycker ändå Karen kan få vara med på några hörn då och då. Det ger lite mer variation istället för stundtals överdrivet runt knullande av hank.

Aja en kanonserie hur som helst. Vet någon vilken dag dom nya avsnitten släpps på TPB?
Citera
2009-11-15, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tha-rock
Aja en kanonserie hur som helst. Vet någon vilken dag dom nya avsnitten släpps på TPB?

De nya avsnitten brukar dyka upp på TPB tidigt på måndagarna eftersom de sänds på söndagkvällar i USA.
Citera
2009-11-15, 08:32
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddtre
Vet inte om det redan tagits upp, men scenen med trekanten och fontänorgasmen är helt fantastisk enligt min mening. Inte just pågrund av mjukporrsfaktorn, utan att de faktiskt både spelat in en sån scen och sänt det på teve! Det är faktiskt inte så länge sen det skulle blivit både totalt ramaskri och censurerat. Dock vet jag ju inte hur det såg ut när det sändes, men min version är ju helt ocensurerad

Vilket avsnitt talar du om nu? Är det kommande avsnittet, för det du säger känner jag inte igen?
Citera
2009-11-15, 10:46
Medlem
BradDourifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Vilket avsnitt talar du om nu? Är det kommande avsnittet, för det du säger känner jag inte igen?
Det är från slutet av säsong ett, avsnittet heter threesome-nåt.
Citera
2009-11-15, 18:11
Medlem
Även jag reagerade på detta, framför allt nu när det har blivit så stora reaktioner på att Gossip Girl kanske ska ha en trekant överhuvudtaget. Tanken verkar få många amerikaner att svindla (dubbelmoral? Sex dåligt, vapen bra) och att man då får tillåtelse att sända den scenen låter underligt men givetvis positivt.
Citera
2009-11-16, 13:17
Medlem
Vilket helt underbart avsnitt Var nog det bästa denna säsongen.
Citera
2009-11-16, 13:29
Medlem
Haha sjukt avsnitt !
Citera
2009-11-16, 14:33
Medlem
Depraviitys avatar
haha fyfan, veckans avsnitt var ju helt jävla underbart
Citera
2009-11-16, 15:14
Medlem
Riktigt bra avsnitt. Toppklass.
Citera
2009-11-16, 15:20
Medlem
Så underbart problem Hank utsätts för i det här avsnittet! Hoppas det håller samma klass i resten av serien.
Citera
2009-11-16, 16:28
Medlem
Söndergasads avatar
Jävlar vilket avsnitt! fast hatet mot dottern stärktes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in