2007-08-26, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Tyckte jag kände igen den där "16-åringen" som Duchovny fick satte på och fick en blåtira av. Efter lite efterforskning kom jag på vem det var, det var lilltjejjen från "The Nanny". Hon har verkligen växt till sig bra!
Funderade också en liten stund på om jag hade sett henne förut, men att det var från "The Nanny" hade jag aldrig kommit på. En annan cool grej är att hon som spelade porrstjärnan i episod två är porraktris på riktigt (Brooke Banner). Tror fortfarande att det kan bli en riktigt bra serie, och ser framemot att följa den.
Citera
2007-08-27, 00:54
Medlem
XitEs avatar
För er som undrar vill jag bara säga att avsnitt tre sänds idag(måndag) kväll amerikansk tid så en rip bör ligga ute om lite mer än ett dygn eller så.
Citera
2007-08-27, 13:01
Medlem
Ahruons avatar
Hur har kritiken varit kring serien? Hyllad eller sågad?

Duchovny tog väl rollen för tjejerna.
Citera
2007-08-27, 20:23
Medlem
lollipop00s avatar
Låter lovande, börjar tanka direkt!
Citera
2007-08-27, 22:10
Medlem
Ledarens avatar
Härliga avsnitt. Bra känsla i avsnitt samt nakna brudar
Citera
2007-08-28, 11:55
Medlem
xallos avatar
En utav få kvalitetsserier på ett bra tag!
Citera
2007-08-28, 12:21
Medlem
camejos avatar
Avsnitt 3 var ju klockrent tyckte jag. Blir bara bättre och bättre. Gillar verkligen hans fuck-all stil.
Citera
2007-08-29, 21:03
Medlem
Mountain Dews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Avsnitt 3 var ju klockrent tyckte jag. Blir bara bättre och bättre. Gillar verkligen hans fuck-all stil.
Det är hans runtknullande som gör det hela så bra

Men är det någon som vet hur många avsnitt eller säsonger det kan tänkas bli? Har läst att de spelat in 12 avsnitt.
Citera
2007-08-29, 21:57
Medlem
doublejohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mountain Dew
Det är hans runtknullande som gör det hela så bra

Men är det någon som vet hur många avsnitt eller säsonger det kan tänkas bli? Har läst att de spelat in 12 avsnitt.

Jag har svårt att se att serien skulle kunna fylla ut en 24-avsnittssäsong. Tolv avsnitter låter perfekt.
Citera
2007-08-29, 22:19
Medlem
Mountain Dews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublejohn
Jag har svårt att se att serien skulle kunna fylla ut en 24-avsnittssäsong. Tolv avsnitter låter perfekt.
Skönt om det vore så, man blir lite trött på serier som har 4 säsonger. Eller jag blir det iallafall
Citera
2007-08-30, 04:46
Medlem
Bra serie! Duchovny är en skön skådis och att det visas mkt hud är ju inte helt fel ! Kvalitetsserie helt klart!
Citera
2007-08-30, 22:09
Medlem
lollipop00s avatar
Efter ha sett alla 3 avsnitt så kan jag bara säga att jag, skitbra serie!
Men den slår inte Entourage

Duchovny spelar sin roll som den runt knullande ex (?) författare perfekt! Skönaste scenen är lätt när han spyr ner tavlan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in