2009-10-20, 22:23
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Det är också intressant hurpass mycket bättre californication blivit än Entourage. Två serier som ett tag kunde liknas vid styvsyskon.

Tänkte faktiskt det samma när jag såg det senaste avsnittet av Californication.
Nu är det ju ett tag sedan jag såg både säsong 1 & 2 av Californication, men jag tycker nog ändå att den här säsongen är den roligaste än så länge.
Har varit en hel del rofls. Men men, får väl se om allt
Det är väl dock lite mer grov och mindre subtil humor än innan (var den någonsin subtil?).
Citera
2009-10-20, 22:54
Medlem
Calaveras avatar
Underbart avsnitt än en gång - säsong tre har verkligen börjat starkt.
Säsong ett var bra, tvåan inte lika så, trean bäst so far.
Ska bli roligt att se vart det går from here, själv röstar jag på studenten, av förklarliga anledningar.
Citera
2009-10-20, 22:56
Medlem
dawns avatar
Följt serien sen början men aldrig skrivit i denna tråd. Så jag gör det nu för att visa mitt stöd för president Moody
Citera
2009-10-20, 22:58
Medlem
Demitris avatar
Maaathafaaackaaa!
Hank och Runkle är klart bäst!
Citera
2009-10-21, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungulf
FUCK
grymt avslut på avsnittet, gillade hur liksom alla vägar korsades!

Vilken Deja vu, har nästan varit med i en liknande situation när man var ung & snygg
Citera
2009-10-22, 15:18
Medlem
ironmaidengeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calavera
Ska bli roligt att se vart det går from here, själv röstar jag på studenten, av förklarliga anledningar.
Jag är fuckin förvånad över att han inte hita that i typ avsnitt ett, är ju definitivt på gång iaf.

Förövrigt är Californication en show som man älskar men också hatar eftersom man blir så jävla lessen över att det knappt finns nåt som är närheten av samma nivå...
Citera
2009-10-26, 10:49
Medlem
ironmaidengeeks avatar
Awesome avsnitt, fan va jag skrattade LMAO.
Citera
2009-10-26, 17:29
Medlem
burnitd0wns avatar
Han som spelar Moodys polare är ju han i American Gangster, om jag inte har helt fel... maffiakillen som är polare med Russel Crowe.

Men det får vara bra med skräcködlan, hon är hemsk.
Citera
2009-10-26, 20:04
Medlem
Bohlingers avatar
Riktigt skönt att Hank har förlikat sig med idén att knulla den f.d. studenten, även om hon inte har det vackraste plytet så är hon en jävligt skön karaktär.

Älskade slutscenen fram tills dess att ungjäveln öppnade käften. Fyfan vad hon inte kan leverera repliker.
Citera
2009-10-26, 20:30
Medlem
fishattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlinger
Riktigt skönt att Hank har förlikat sig med idén att knulla den f.d. studenten, även om hon inte har det vackraste plytet så är hon en jävligt skön karaktär.

Älskade slutscenen fram tills dess att ungjäveln öppnade käften. Fyfan vad hon inte kan leverera repliker.

Studenten är riktigt fin hon . Har en känsla av att Hanks skitstorm kommer bli än värre nu. Ska bli intressant att se hur det utvecklar sig.

På tal om ungen är det väl meningen att hon ska vara en jobbig fan. Håller dock med dig att hon kanske inte är den bästa på att leverera repliker.
Citera
2009-10-26, 20:45
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlinger

Inte har det vackraste ansiktet? Jag finner inget fyndigt sätt att säga det här på så jag slänger bara ut frågan i luften. Gillar du kuk?
Citera
2009-10-26, 20:53
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Inte har det vackraste ansiktet? Jag finner inget fyndigt sätt att säga det här på så jag slänger bara ut frågan i luften. Gillar du kuk?
Kom igen för helvete...
Nästan downie-varning på det ansiktet. Hon ser oförlåtligt korkad ut. Riktigt UFO verkligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in