2009-10-26, 20:57
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Kom igen för helvete...
Nästan downie-varning på det ansiktet. Hon ser oförlåtligt korkad ut. Riktigt UFO verkligen.
Jag förstår verkligen inte vad som är negativt.
Citera
2009-10-26, 21:54
Medlem
fugus avatar
Hon är inte vacker i klassisk bemärkelse. Hon är faktiskt lite fulsnygg.
Men det är nåt med henne som gör att hon är galet jävla sexig.
Citera
2009-10-26, 22:02
Medlem
BradDourifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Vild gissning: röst + bröst.
Citera
2009-10-26, 22:02
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Måste ha något med hennes lungkapacitet att göra

Bra avsnitt som fan, Moodys polare kändes jävligt seg från början men levererade ändå ett par scener in. Bra som fan.

Synd att de inte var några scener från skolan dock. Hank är kung på jobbet
Citera
2009-10-26, 22:10
Medlem
dannywtfs avatar
Ja, det här avsnittet var även det bra, men det senare är nog bästa hittills. Håller också med om att scenerna i skolan kanske är de roligaste. Eller "in one word: awesome."
Citera
2009-10-27, 12:55
Bannlyst
Det verkar som att manus författarna inte kan bestämma sig om han ska få ha sin fru eller inte. Hon kommer ju ta mig fan fram och tillbaka hela tiden, och vi har redan sett hans ligg blandas ihop med hans fru.

Men utöver det så har S03 definitivt levererat.
Citera
2009-10-27, 14:25
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoeticJustice
Det verkar som att manus författarna inte kan bestämma sig om han ska få ha sin fru eller inte. Hon kommer ju ta mig fan fram och tillbaka hela tiden, och vi har redan sett hans ligg blandas ihop med hans fru.

Men utöver det så har S03 definitivt levererat.

Gissar att det kommer vara så hela tiden. Nu kommer det hålla ett par avsnitt sen börjar hon gråta och åker tillbaka igen eller något.

För övrigt så tycker jag att det är en sjukt bra och rolig serie. Mycket skratt och får även ltie flashbacks från californien Kollat igenom alla avsnitten på 2 dagar nu och ka knappt vänta tills e06 kommer ut. Btw någon som har kolla på när nästa avsnitt kommer?
Citera
2009-10-27, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Gissar att det kommer vara så hela tiden. Nu kommer det hålla ett par avsnitt sen börjar hon gråta och åker tillbaka igen eller något.

För övrigt så tycker jag att det är en sjukt bra och rolig serie. Mycket skratt och får även ltie flashbacks från californien Kollat igenom alla avsnitten på 2 dagar nu och ka knappt vänta tills e06 kommer ut. Btw någon som har kolla på när nästa avsnitt kommer?
Sänds på söndagar.
Citera
2009-10-27, 17:07
Medlem
Voight-Kampffs avatar
Måste även jag hålla med om att studenten är råsexig. Inget fel på varken anskitet eller resten enligt min mening.
Citera
2009-10-27, 19:39
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voight-Kampff
Måste även jag hålla med om att studenten är råsexig. Inget fel på varken anskitet eller resten enligt min mening.

Bara folk på fb som är aldeles för kräsna när det kommer till tjejer tror jag.

Är det inte någon mer än jag som vart lite besviken över att Lou Ashby dog? Tyckte han var helskön sen ODar han o dör bara sådär exakt när han ska få träffa sin daisy
Citera
2009-10-27, 20:07
Medlem
Voight-Kampffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Bara folk på fb som är aldeles för kräsna när det kommer till tjejer tror jag.

Är det inte någon mer än jag som vart lite besviken över att Lou Ashby dog? Tyckte han var helskön sen ODar han o dör bara sådär exakt när han ska få träffa sin daisy

Jo, Lou var awesome. Imponerande att få till en karaktär som känns mer rock star än Hank Moody...
Citera
2009-10-27, 21:13
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voight-Kampff
Jo, Lou var awesome. Imponerande att få till en karaktär som känns mer rock star än Hank Moody...

mhm hade gärna sett lite mer av honom. Menmen fortfarande en grymt bra serie. Undrar om Mia kommer tillbaka någon gång eller om hon är helt ute ur bilden nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in